eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzamotułyAPTEKA 2008 -produkty odżywcze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-05

Szamotuły: APTEKA 2008 -produkty odżywcze
Numer ogłoszenia: 120952 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, fax 061 2927102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: APTEKA 2008 -produkty odżywcze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy specjalnych produktów odżywczych dla niemowląt i dzieci. Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w asortymencie i ilości - określony jest w załączonym formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach pakietu dotyczących zarówno asortymentu jak i ilości zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert na artykuły nie tożsame z opisanymi w formularzach cenowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.88.00.00 - Specjalne produkty odżywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.88.00.00 - Specjalne produkty odżywcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przesłanej ofercie prosimy podać: 1.Nazwę handlową artykułu odpowiednio w poszczególnych pozycjach zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, ceny jednostkowe brutto poszczególnych artykułów , łączną wartość netto i brutto artykułów w poszczególnych pozycjach. 2.Wymagany termin płatności, konsekwencje jakie poniesie zamawiający w przypadku nieterminowej zapłaty. 3.Stwierdzenie, że dostawy będą następować na koszt i ryzyko dostawcy. 4.Oświadczenie o przyjęciu bez zastrzeżeń zasad przetargu, ogólnych warunków umowy oraz, że Oferent wyraża gotowość zawarcia umowy uwzględniającej warunki zamawiającego i przystąpienia do zgodnej z nimi realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez urząd wystawiający zaświadczenie, notariusza lub przez wykonawcę zamówienia ( oferenta ): 1.Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny. W przypadku Oferenta będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. 2.Oświadczenie o niekaralności, nie zaleganiu z podatkami oraz składkami ZUS. Na żądanie zamawiającego Oferent zobowiązuje się do dostarczenia odpowiednich zaświadczeń. 3.Oświadczenie o terminie płatności faktury ( określonym w dniach, pkt.6.2. SIWZ ). 4.Aktualną informację ( opinię ) banku prowadzącego rachunek firmy, potwierdzającą zdolność kredytową Oferenta.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Okres niezmienności cen - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.med.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Szamotuły ul. Sukiennicza 5 64-500 Szamotuły.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2008 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ Szamotuły ul. Sukiennicza 5 64-500 Szamotuły Sekretariat Dyrektora SPZOZ Szamotuły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.