eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaŚwiadczenie usług w zakresie prowadzenia przez Wykonawcę sprzedaży biletów elektronicznych i papierowych komunikacji miejskiej dystrybuowanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni na obszarze jego działania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-04

Gdynia: Świadczenie usług w zakresie prowadzenia przez Wykonawcę sprzedaży biletów elektronicznych i papierowych komunikacji miejskiej dystrybuowanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni na obszarze jego działania
Numer ogłoszenia: 120967 - 2014; data zamieszczenia: 04.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69175 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6233312, faks 058 6233022.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie prowadzenia przez Wykonawcę sprzedaży biletów elektronicznych i papierowych komunikacji miejskiej dystrybuowanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni na obszarze jego działania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie przez Wykonawcę usług w zakresie sprzedaży biletów elektronicznych i papierowych komunikacji miejskiej dystrybuowanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni na obszarze jego działania, według poniższej specyfikacji: GRUPA 1 - Gdynia, w odległości nie większej niż 50 m od przystanku SKM Gdynia-Wzgórze Świętego Maksymiliana, 2 terminale, godz. otwarcia: poniedziałek-piątek: 6.00-21.00, soboty: 7.00-18.00, niedziele: 9.00-18.00 Klient, podczas obsługi, musi się znajdować w zamykanym pomieszczeniu (punkcie sprzedaży). GRUPA 2 - Gdynia, w odległości nie większej niż 50 m od przystanku SKM Gdynia-Leszczynki - 1 terminal, godz. otwarcia: poniedziałek-piątek: 6.00-21.00, soboty: 7.00-18.00, niedziele: 9.00-18.00 z wyłączeniem dni: 25 grudnia, 26 grudnia, 1 stycznia Punkty 2-7 dotyczą obu grup wymienionych w pkt.1: 2. Wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w czystym pomieszczeniu znajdującym się w kondygnacji parterowej (zwanym także dalej: punktem sprzedaży lub punktem). b) Wymagane godziny otwarcia (wskazane w pkt. 1) oznaczają, że punkt musi być czynny w tych godzinach, lub dłużej. Zamawiający dopuszcza jedną dzienną przerwę w funkcjonowaniu punktu sprzedaży w wymiarze, maksymalnie, 30 (słownie: trzydziestu) minut. c) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji punktów sprzedaży wskazanych w ofercie Wykonawcy po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, pod warunkiem spełnienia wymagań lokalizacyjnych określonych przez Zamawiającego w pkt.1. 3. Informacje dotyczące taryf i godzin otwarcia punktów sprzedaży. a) Zamawiający zobowiązany będzie do dostarczania Wykonawcy, nieodpłatnie, aktualnych informacji dotyczących taryf opłat za usługi komunikacji miejskiej oraz przepisów porządkowych w formie wyklejek przeznaczonych do wywieszenia w widocznym miejscu w punkcie sprzedaży jednocześnie łącznie do 7 (słownie: siedmiu) wyklejek w formacie A-4. Wykonawca zobowiązany będzie do ich wywieszania w widocznym miejscu w punkcie sprzedaży w terminie 1 (słownie: jednego) dnia od daty ich dostarczenia przez Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku wykonania tego obowiązku - Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 50 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) za każdy stwierdzony, przez Zamawiającego, przypadek braku wykonania tego obowiązku. b) Wykonawca zobowiązany będzie do wywieszenia, we własnym zakresie i na własny koszt, aktualnych informacji dotyczących sprzedaży biletów zawierających także informację o dniach i godzinach otwarcia punktu sprzedaży. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego [w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych przed datą wprowadzenia zmian] powiadamiania Zamawiającego o wszelkich zmianach w tym zakresie (dotyczy przedłużenia godzin otwarcia punktu sprzedaży w stosunku do określonych przez Zamawiającego w pkt.1) - w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku wykonania tego obowiązku - Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 50 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) za każdy stwierdzony, przez Zamawiającego, przypadek braku wykonania tego obowiązku. 4. Informacje dotyczące TSB (Terminal Sprzedaży Biletów). a) Zamawiający zobowiązany będzie do przekazania Wykonawcy protokolarnie w nieodpłatne użyczenie TSB (Terminal Sprzedaży Biletów). b) TSB (zwany w dalszej treści SIWZ także: zestawem TSB, zestawem) składać się będzie z następujących elementów: - terminala o wymiarach zewnętrznych w milimetrach: głębokość x wysokość x szerokość 250 x 200 x 270, - drukarki niefiskalnej o wymiarach zewnętrznych: głębokość x wysokość x szerokość 230 x 155 x 180, - urządzenia służącego do zapisywania danych na ekranie o przybliżonych wymiarach długość x szerokość x wysokość w milimetrach 150 x 120 x 28. TSB powinien być ustawiony na stabilnym podłożu np. blacie biurka, stole, w sposób umożliwiający wygodny dostęp sprzedawcy do TSB. Zamawiający zobowiązuje się do zainstalowania i ustawienia TSB w miejscach wskazanych przez Wykonawcę, zgodnie z umową, w terminie nie dłuższym niż 14 (słownie: czternaście) dni roboczych od daty podpisania umowy. c) Zamawiający podaje informacyjnie koszt materiałów eksploatacyjnych (obciążający Wykonawcę) dotyczących wyłącznie rolek do drukarek działających w trybie niefiskalnym - ok. 0,95 zł netto za rolkę (parametry rolki: papier termiczny, średnica wewnętrzna 12mm, średnica zewnętrzna ok. 50 mm, szerokość rolki 56 +/-0,5 mm, gramatura 60g/m2 +/-4%, użytkowa długość papieru ok.. 30 metrów, do drukarki INNOVA PROFIT). Zużycie rolek zależne jest od intensywności sprzedaży (średnio około sześciu rolek tygodniowo). d) Naprawy TSB Wykonawca będzie dokonywał na własny koszt wyłącznie w przypadku, gdy uszkodzenie/awaria będzie wynikała z winy użytkownika. W przypadku uszkodzenia/awarii któregokolwiek z elementów TSB, Zamawiający na czas naprawy uszkodzenia/awarii zapewni urządzenie zastępcze. W sytuacji, gdy przerwa w sprzedaży biletów spowodowana będzie brakiem dostarczenia przez Zamawiającego zestawu zastępczego - za czas nieprowadzenia sprzedaży nie zostaną naliczone Wykonawcy kary umowne. Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego poinformowania (telefonicznie lub faksem) Zamawiającego o uszkodzeniu/awarii TSB. e) W terminie do 7 (słownie: siedmiu) od daty podpisania umowy, przed przekazaniem TSB Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do: - ubezpieczenia zestawu TSB na kwotę nie niższą od 10 000 zł (słownie: dziesięciu tysięcy złotych) za każdy zestaw TSB i ustanowienia cesji polisy ubezpieczeniowej na rzecz Zamawiającego, lub - do wniesienia kaucji w kwocie 10 000 zł (słownie: dziesięciu tysięcy złotych) za każdy zestaw TSB na rachunek bankowy wskazany przez Zmawiającego. UWAGA: Ubezpieczenie i ustanowienie cesji musi być ważne przez cały okres, na który zostanie zawarta umowa. f) Ubezpieczenie TSB musi obejmować przypadek kradzieży lub zniszczenia całości TSB lub poszczególnych jego elementów. Ubezpieczenie musi gwarantować wypłatę kwoty ubezpieczenia również w przypadku kradzieży lub zniszczenia poszczególnych elementów TSB, ponieważ brak któregokolwiek z elementów TSB uniemożliwia prowadzenie sprzedaży biletów elektronicznych. g) W przypadku wpłaty kaucji w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) za każdy zestaw, jej zwrot nastąpi w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od daty zakończenia umowy z Zamawiającym - na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Kaucja nie będzie podlegać zwrotowi w przypadku, gdy przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego zestaw (TSB) lub element TSB zostanie Wykonawcy skradziony lub zniszczony. h) Wraz z terminem protokolarnego przekazania TSB Wykonawcy- Wykonawca ponosić będzie za nie pełną odpowiedzialność materialną; utrata i uszkodzenie TSB obciążą materialnie Wykonawcę. i) Wszelkie koszty dodatkowe (np. czas i koszty dojazdu pracowników Wykonawcy) związane ze szkoleniem obciążą Wykonawcę. 5. Informacje dotyczące obsługi TSB (Terminal Sprzedaży Biletów). a) Sprzedaż biletów elektronicznych musi odbywać się w sposób wykluczający dostęp do TSB i ingerencję osób postronnych w funkcjonowanie TSB. b) TSB musi być zabezpieczony przed kradzieżą zarówno w czasie jego pracy, jak i w czasie przechowywania. c) Dostęp do TSB mogą mieć wyłącznie upoważnieni pracownicy Wykonawcy, którzy zostaną wcześniej przeszkoleni przez Zamawiającego w zakresie obsługi TSB oraz taryfy. d) Do obsługi TSB muszą być przeznaczone: co najmniej 2 (słownie: dwie) osoby wskazane przez Wykonawcę. e) Wykonawca zobowiązany będzie do oddelegowania wyznaczonych osób na szkolenie z zakresu obsługi TSB i prowadzenia sprzedaży biletów elektronicznych. Szkolenie będzie trwać dwa dni x dwie godziny dziennie, łącznie 4 (słownie: cztery) godziny. Szkolenie musi się odbyć w terminie nie dłuższym niż 7 (słownie: siedmiu) dni od daty podpisania umowy. f) Wyznaczone przez Wykonawcę i przeszkolone przez pracowników Zamawiającego osoby otrzymają elektroniczne karty dostępu do TSB. W celu otrzymania karty dostępu do TSB wyznaczone przez Wykonawcę osoby będą zobowiązane do udostępnienia swoich danych personalnych (imię i nazwisko oraz PESEL) i wyrażenia zgody (w formie pisemnej) na wprowadzenie ich do elektronicznej bazy danych Zamawiającego. Osoby te podpiszą oświadczenie o następującej treści: W związku z art. 23 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj.Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn.zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni w celu wydania elektronicznej karty dostępu do TSB. W przypadku, gdy Wykonawca zechce dokonać zmiany i dopuścić nową osobę do sprzedaży biletów elektronicznych, będzie zobowiązany do zwrotu karty pracownika opuszczającego stanowisko przy TSB. g) Powyższe szkolenia ( lit. f) nie dotyczą pracowników Wykonawcy, którzy już posiadają co najmniej półroczną praktykę w zakresie sprzedaży biletów elektronicznych lub gdy Wykonawca oświadczy, ze przeszkolenia dokona we własnym zakresie. 6. Informacje dotyczące dystrybucji biletów papierowych. a) Niezależnie od dystrybucji biletów elektronicznych, Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia sprzedaży biletów jednorazowych ZKM w Gdyni. Zamawiający może odstąpić od powyższego wymogu wobec Wykonawcy. Bilety jednorazowe ZKM w Gdyni Wykonawca będzie nabywał w siedzibie Zamawiającego pełnymi bloczkami po 100 (słownie: sto) sztuk, za gotówkę lub kartą płatniczą, z marżą 6,5 % (słownie: sześć procent, 50/100) od ich wartości netto. Wynagrodzenie (marża) z tytułu sprzedaży biletów jednorazowych ZKM w Gdyni nie jest wliczane do wartości niniejszego zamówienia i nie podlega ograniczeniom kwotowym. b) Bilety metropolitalne papierowe dystrybuowane przez Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej Wykonawca będzie pobierał z kasy w siedzibie Zamawiającego na podstawie dokumentów magazynowych. Rozliczanie biletów metropolitalnych papierowych będzie ujmowane w sprawozdaniu ze sprzedaży biletów elektronicznych metropolitalnych na koniec każdego miesiąca. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu sprzedaży biletów metropolitalnych papierowych będzie liczone łącznie z wynagrodzeniem z tytułu sprzedaży biletów okresowych, zgodnie z zapisem §3 wzoru umowy (Rozdz. XII SIWZ WZORY UMÓW). c) W przypadku, gdy Wykonawca prowadzi już dystrybucję biletów metropolitalnych papierowych na rzecz innego podmiotu niż Zamawiający - zaopatrywanie się w te bilety u Zamawiającego nie będzie wymagane. 7. Karta (elektroniczna) na okaziciela to karta bez naniesionych danych personalnych osoby, która się nią posługuje. Za wydanie karty na okaziciela pobierana będzie kaucja w wysokości 10 zł (słownie: dziesięć złotych). W przypadku, gdy klient zdecyduje się zwrócić kartę, otrzyma zwrot kaucji. Wykonawca będzie pobierał karty na okaziciela na podstawie dokumentów magazynowych z magazynu Zamawiającego. Rozliczanie ilości wydanych pasażerom kart na okaziciela będzie następowało w oparciu o raport systemowy z programu WINADO dla wszystkich terminali Wykonawcy łącznie, dostarczany Wykonawcy drogą elektroniczną (email) po zakończeniu miesiąca rozliczeniowego. Kwota pobranych kaucji za wydanie kart na okaziciela będzie wpłacana przez Wykonawcę na wskazany rachunek bankowy. Kwoty pochodzące z wpłat kaucji nie zostaną wliczone do wynagrodzenia Wykonawcy. 8. Zamawiający wymaga realizacji usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorach umów stanowiących integralną część SIWZ. 9. Wielkość zamówienia: GRUPA 1: 8 680 000 zł (słownie: osiem milionów sześćset osiemdziesiąt tysięcy złotych) - średni przychód netto ze sprzedaży biletów komunikacji miejskiej w skali 31 (słownie: trzydziestu jeden) miesięcy; GRUPA 2: 2 613 333 zł (słownie: dwa miliony sześćset trzynaście tysięcy trzysta trzydzieści trzy złote) - średni przychód netto ze sprzedaży biletów komunikacji miejskiej w skali 28 (słownie: dwudziestu ośmiu) miesięcy. UWAGA: Zamawiający nie gwarantuje wskazanej wysokości sprzedaży, gdyż zależy ona tylko i wyłącznie od popytu na bilety w punkcie sprzedaży oraz sposobu sprzedaży biletów przez Wykonawcę. Zamawiający podaje w/w dane - informacyjnie (szacunkowo), wyłącznie dla potrzeb obliczenia maksymalnej kwoty wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia publicznego , obliczonego zgodnie z zasadami wskazanymi w SIWZ. 10. Wielkość zamówienia wskazana w pkt. 9 została określona szacunkowo i może ulec zmniejszeniu w stosunku do wielkości wskazanej w pkt.9 - w zależności od wielkości sprzedaży biletów - w poszczególnych grupach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: GRUPA 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne EMAR sp. z o.o., Aleja Niepodległości 677A, 81-854 Sopot, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 260400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 320292,00

  • Oferta z najniższą ceną: 320292,00 / Oferta z najwyższą ceną: 320292,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: GRUPA 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne EMAR sp. z o.o., Aleja Niepodległości 677A, 81-854 Sopot, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 106075,18

  • Oferta z najniższą ceną: 106075,18 / Oferta z najwyższą ceną: 106075,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.