eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPOSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA DOSTAWĘ PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO, RÓŻNEGO SPRZĘTU I ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH NR SPRAWYOIWa - 2800 -3/16



Ogłoszenie z dnia 2016-05-13

Warszawa: POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA DOSTAWĘ PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO, RÓŻNEGO SPRZĘTU I ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH NR SPRAWY: OIWa - 2800 -3/16
Numer ogłoszenia: 120980 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu - Oddział w Warszawie, pl. Krasińskich 2/4/6, 00-207 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5261902, faks 022 5261913.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA DOSTAWĘ PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO, RÓŻNEGO SPRZĘTU I ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH NR SPRAWY: OIWa - 2800 -3/16.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru i artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych, w ramach poszczególnych pakietów: Pakiet nr 1 - papier kserograficzny (CPV: 30197644-2), zgodny z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w tabeli formularza ofertowego (załącznik nr 1a do SIWZ) Pakiet nr 2 - różny sprzęt i artykuły biurowe (CPV: 30190000-7), zgodny z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w tabeli formularza ofertowego (załącznik nr 1a do SIWZ) Pakiet nr 3 - materiały eksploatacyjne do sprzętu biurowego: drukarek, kserokopiarek i faksów, oryginalne, fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i oryginalnie zapakowane, zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w tabeli formularza ofertowego (załącznik nr 1a do SIWZ): Toner do drukarek/faksów (CPV: 30125110-5) Toner do fotokopiarek (CPV: 30125120-8) Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących (CPV: 30125000-1) Dostawy będą się odbywać na podstawie przesłanych zamówień, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Oddziału IPN-KŚZpNP w Warszawie (na adres wskazany w zamówieniu): Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zamówienia do 80 % ilości wskazanych podanych w załączniku nr 1a do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. na poszczególne pakiety..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.12.50.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Papier kserograficzny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OFFICE TEAM S.C., Leśna 4, 05-240 Tłuszcz, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21960,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18792,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18792,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18810,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Różny sprzęt i artykuły biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAPIER-HURT Marcin Kiciński i Wspólnicy Sp.K., Łopuszańska 36 lok. 4/4, 02-220 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21666,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15166,79

  • Oferta z najniższą ceną: 15166,79 / Oferta z najwyższą ceną: 19087,33

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    przedmiotem zamówienia są dostawy papieru i artykułów biurowych, czyli produktów powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp; zamawiany asortyment jest w pełni porównywalny, a jedynym czynnikiem różnicującym jest cena

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.