Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-05
Grudziądz: Dostawa części samochodowych
Numer ogłoszenia: 120987 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1123, ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, fax 056 4583222.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.4rbm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części samochodowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów marki Lublin 2,9 T (rocznik 1995 - 2000) w ilości produktów oraz w asortymencie zgodnie z SIWZ, z możliwością składania ofert częściowych - liczna zadań 2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Kod CPV wg słownika 2008: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości ogółem 401,00 zł, w tym: Zadanie I - 308,00 zł Zadanie II - 93,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (w celu realizacji zamówienia zgodnie z przepisami prawa oraz wymaganiami Zamawiającego wykonawcy muszą prowadzić działalność gospodarczą adekwatną do przedmiotu zamówienia); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w celu potwierdzenia spełniania warunku, Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w celu potwierdzenia spełniania warunku, Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli złoży dokumenty i oświadczenia, potwierdzające spełnienie tych warunków. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnianie zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ). 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1 SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 Rozdziału VII SIWZ oraz dokumenty, o których mowa w Rozdziale VII ust. 3 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia w ofercie następujących dokumentów (Podstawa: § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane): 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4, powinny by wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4rbm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1123, ul. Czwartaków 1, 86 - 300 Grudziądz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 1123, ul. Czwartaków 1, 86 - 300 Grudziądz, bud. nr 1, pok. nr 107..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa części samochodowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części samochodowych do pojazdów marki Lublin 2,9 T (rocznik 1995 - 2000) w ilościach i asortymencie zgodnie z treścia SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa części samochodowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części samochodowych do pojazdów marki Lublin 2,9 T (rocznik 1995 - 2000) w ilościach i asortymencie zgodnie z treścia SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wywóz odpadów komunalnych - znak sprawy: Z/57/PN/24
- Modernizacja Oddz Psych Dzieci i Młodz w Regional Szpit Specjal im. dr. Wł. Bieg w Grudz, w celu podnie bezpiecz pobytu i standardu opieki oraz poprawy jakości świad usług w zak psychdzieci i młodz
- "Przebudowa ulicy Kunickiego", droga powiatowa nr 3121 C, przebudowa od km 0+000,00 do 0+683,46 km"
- Przebudowa oddziału mieszkalnego B IV Pawilonu B w Zakładzie Karnym Nr 1 w Grudziądzu.
- Odbiór segregowanych odpadów stałych z nieruchomości Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w latach 2024-2026
- Wymiana złóż filtracyjnych w dwóch filtrach pionowych o poj. 6000 l oraz czyszczenie wew. dwóch zbiorników hydroforowych o poj. 400 l na terenie kompleksu wojskowego (...) - sprawa nr 46/2024
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi serwisowe pojazdów Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP22/2024
- Sukcesywna dostawa części zamiennych, akumulatorów i ogumienia do eksploatowanych samochodów - w podziale na 12 części
- Dostawa akumulatorów do pojazdów dla 43 WOG w Świętoszowie.
- Dostawa opon do pojazdów dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie.
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.