eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen 27 lokalimieszkalnych i użytkowych wraz z niezbędnym do ich obsługi gruntem na terenie m. Olsztyna dla Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta w Olsztynie na potrzeby prawidłowej gos



Ogłoszenie z dnia 2007-07-18

Olsztyn: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen 27 lokali: mieszkalnych i użytkowych wraz z niezbędnym do ich obsługi gruntem na terenie m. Olsztyna dla Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta w Olsztynie na potrzeby prawidłowej gos
Numer ogłoszenia: 121024 - 2007; data zamieszczenia: 18.07.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn, pl. Jana Pawła II, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. , 325, fax (089) 5349375.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen 27 lokali: mieszkalnych i użytkowych wraz z niezbędnym do ich obsługi gruntem na terenie m. Olsztyna dla Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta w Olsztynie na potrzeby prawidłowej gospodarki mieniem komunalnym w 2007 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen 27 lokali: mieszkalnych i użytkowych wraz z niezbędnym do ich obsługi gruntem na terenie m. Olsztyna dla Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta w Olsztynie na potrzeby prawidłowej gospodarki mieniem komunalnym w 2007 r. wg wykazu ujętego w SIWZ. 2. Operaty szacunkowe wyceny poszczególnych lokali muszą być sporządzone zgodnie z właściwymi przepisami prawa oraz obowiązującymi standardami zawodowymi. 3. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do jednokrotnego nieodpłatnego dokonania oceny aktualności sporządzonego operatu szacunkowego w okresie 18 miesięcy od dnia jego sporządzenia, w terminie 14 dni od daty doręczenia powiadomienia o konieczności sporządzenia tej oceny. 4. Zamawiający udostępni Wykonawcy inwentaryzacje budynków (szkice lokali), o ile taka dokumentacja istnieje. Wykonawca przed wykorzystaniem tych informacji powinien zweryfikować ich zgodność ze stanem faktycznym dokonując ewentualnych uzupełnień, a w przypadku konieczności powinien wykonać szkic ponownie. 5. Wykonawca dostarczy nieodpłatnie Zamawiającemu zaświadczenia stwierdzające samodzielność wycenianych lokali wydane przez właściwy organ w sprawach nadzoru architektoniczno - budowlanego. Uzyskanie zaświadczenia stwierdzającego samodzielność lokalu powinno nastąpić przed sporządzeniem jego wyceny. 6. Informacje i materiały niezbędne do wykonania zamówienia Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt, w tym informacje z ewidencji gruntów i budynków. 7. Wykonawca zobowiązany będzie w sprawach objętych przedmiotem zamówienia, na wezwanie Zamawiającego składać pisemne wyjaśnienia oraz występować przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym, sądem powszechnym i uczestniczyć w spotkaniach ze stronami toczących się postępowań. 8. Za termin wykonania zamówienia przyjmuje się datę wpływu operatu szacunkowego do siedziby Zamawiającego. Wykonane operaty szacunkowe Wykonawca zgłasza na piśmie (wg wzoru stanowiącego załącznik do umowy) w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający dokona odbioru przedmiotu zamówienia w terminie 10 dni od dnia wpływu operatów szacunkowych do siedziby Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich wad, jakie ujawnią się w okresie 12 miesięcy od dnia zakończenia obowiązywania umowy, w terminie 21 dni od dnia zgłoszenia ich przez Zamawiającego. Zamawiający może odmówić odbioru operatu szacunkowego wykonanego wadliwie. Fakt odmowy odbioru, przyczynę odmowy oraz ewentualne ustalenia, co do terminu i sposobu usunięcia wad, naniesienia poprawek i uzupełnień spisuje w protokole odbioru pracownik Zamawiającego. Koszty usunięcia wad, naniesienia poprawek i uzupełnień ponosi Wykonawca. 10. Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia . Zaproponowana cena za wycenę poszczególnych lokali (niezależnie od rodzaju - lokal mieszkalny, usługowy lub garaż znajdujący się w budynku mieszkalnym) musi obejmować również koszty wyceny gruntu niezbędnego do obsługi budynku, jak również wszystkie obowiązki Wykonawcy, w tym: prace, czynności, opracowania i uzgodnienia niezbędne dla kompleksowego opracowania przedmiotu zamówienia, opłaty skarbowe, sądowe i administracyjne. W okresie objętym umową, Wykonawca zapewni stałą wysokość cen, zgodnie z przedłożoną ofertą. 11. Wskazane jest aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie wszystkich lokali objętych przedmiotem zamówienia . 12. Osoby dokonujące wyceny lokali muszą przez cały okres trwania umowy posiadać polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności rzeczoznawcy majątkowego. W przypadku, gdy w okresie obowiązywania umowy wygaśnie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie odnowić ubezpieczenie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych Kod CPV wg słownika 2008: 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 5178,69 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Usług Geodezyjno - Kartograficznych Stanisław Samełko, ul. Rybacka 3B, 12-200 Pisz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 5178,69
  • Oferta z najniższą ceną: 5178,69 / oferta z najwyższą ceną: 17400
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.