Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-13
Sosnowiec: Dostawa bielizny operacyjnej jednorazowego użytku sterylnej i niesterylnej oraz zestawów operacyjnych
Numer ogłoszenia: 121030 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu , pl. Medyków 1, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3682012, 3682449, faks (032) 368 20 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.WSS5.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bielizny operacyjnej jednorazowego użytku sterylnej i niesterylnej oraz zestawów operacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa bielizny operacyjnej jednorazowego użytku sterylnej i niesterylnej oraz zestawów operacyjnych w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające określone w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-0, 39.51.81.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający żąda złożenia następującego dokumentu: 1. oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem, zamieszczonym w Rozdziale II, pkt. 2 SIWZ; W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, dokumenty i oświadczenia o spełnianiu kazdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy składa, co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego wymienionych w SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także posiada sytuację ekonomiczna i finansową zapewniającą prawidłowe wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następującego dokumentu: 6.2.1 oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem, zamieszczonym w Rozdziale II, pkt. 2 niniejszej SIWZ; Jeżeli wykonawca, wskazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia żąda pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Pisemne zobowiązanie winno w szczególności zawierać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, dokumenty i oświadczenia o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy składa, co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego wymienionych w SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także posiada sytuację ekonomiczna i finansową zapewniającą prawidłowe wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następującego dokumentu: 6.2.1 oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem, zamieszczonym w Rozdziale II, pkt. 2 niniejszej SIWZ; Jeżeli wykonawca, wskazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia żąda pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Pisemne zobowiązanie winno w szczególności zawierać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, dokumenty i oświadczenia o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy składa, co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego wymienionych w SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także posiada sytuację ekonomiczna i finansową zapewniającą prawidłowe wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następującego dokumentu: 6.2.1 oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem, zamieszczonym w Rozdziale II, pkt. 2 niniejszej SIWZ; Jeżeli wykonawca, wskazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia żąda pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Pisemne zobowiązanie winno w szczególności zawierać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, dokumenty i oświadczenia o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy składa, co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego wymienionych w SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także posiada sytuację ekonomiczna i finansową zapewniającą prawidłowe wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następującego dokumentu: 6.2.1 oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem, zamieszczonym w Rozdziale II, pkt. 2 niniejszej SIWZ; Jeżeli wykonawca, wskazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia żąda pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Pisemne zobowiązanie winno w szczególności zawierać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, dokumenty i oświadczenia o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy składa, co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego wymienionych w SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy (zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ),iż zaoferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i do używania w Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełnia wymagania przewidziane przepisami prawa w tym w szczególności ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r., nr 107, poz. 679) oraz, że posiada na potwierdzenie powyższego wymagane przepisami prawa dokumenty (w szczególności: potwierdzenie zgłoszenia albo powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,itp.), które dostarczy do wglądu na żądanie Zamawiającego. 2. Deklaracja zgodności (jeżeli dotyczy) 3. certyfikat CE (jeżeli dotyczy) 4. Materiałów ( np. katalogów, specyfikacji technicznych, opisów merytorycznych itp.) w języku polskim, zawierających informacje o parametrach, cechach techniczno - użytkowych i charakterystyce oferowanych wyrobów dla potwierdzenia i udokumentowania spełniania wymagań Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia określonych w SIWZ. 5. Próbki oferowanych przez wykonawcę towarów w ilościach po jednej sztuce w celu sprawdzenia przez zamawiającego spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia oraz weryfikacji ewentualnych późniejszych dostaw (wszystkie części)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin dostawy - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku: 1.zmiany stawki podatku VAT wpływającej na wynagrodzenie Wykonawcy; 2.gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewazności takiej zmiany
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss5.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital
Specjalistyczny nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu Plac Medyków 1, 41-200 Sosnowiec.Dział Zamówień.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2016 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy złożyć w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 5 im. św.Barbary w Sosnowcu, Plac Medyków 1, 41-200 Sosnowiec, Kancelaria pokój nr D-0-2..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sterylne serwety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.81.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sterylne serwety z otworem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.81.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sterylne zestawy specjalistyczne -biodro i ręka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.81.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sterylne zestawy specjalistyczne - uniwersalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.81.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sterylne zestawy specjalistyczne - kończyna dolna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.81.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sterylne zestawy specjalistyczne - neurochirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.81.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sterylne zestawy specjalistyczne - okulistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.81.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sterylne zestawy specjalistyczne - bark.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.81.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sterylne osłony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.81.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sterylna osłona na stolik Mayo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.81.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Sterylna osłona na ramię C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.81.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sterylne osłony na przewody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.81.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sterylne taśmy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.81.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Sterylna bielizna operacyjna - fartuch chirurgiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.81.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Bielizna operacyjna niesterylna (czepek).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.81.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Bielizna operacyjna niesterylna (maseczka).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.81.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Serweta niesterylna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.81.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Fartuch higieniczny niesterylny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.81.00-7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Niesterylne fartuchy foliowe, ochraniacze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.81.00-7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Niesterylne rękawice foliowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.81.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Bielizna pościelowa niesterylna - jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.81.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Prześcieradło na rolce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.81.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Podkład chłonny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.81.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Termoizolacyjny koc ratunkowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.81.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin dostawy - 3
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Sukcesywna dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego"
- Usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego w budynkach administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu.
- "Całodobowa ochrona osób i mienia."
- Kompleksowe ubezpieczenie MZBM - TBS Sp. z o.o.
- ZP-2200-46/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
- "Zakup wózka, kozetki i stołu zabiegowego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa pralnicza wraz z opcją dzierżawy pościeli
- Sprzęt jednorazowego użytku (materiały różne, laparoskopia) - zakup i dostawa do SPZOZ im. Macieja z Miechowa w Łasinie
- Dostawy obłożeń do zabiegów operacyjnych oraz odzieży ochronnej i zabezpieczającej
- Dostawa opatrunku uciskowego oraz pokrowca na leżankę.
- Zakup poduszek i kołder zmywalnych
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
więcej: Bielizna szpitalna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.