Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-12
Białystok: Wykonanie robót remontowych w budynku Inspektoratu ZUS w Augustowie przy ul. Hożej 8
Numer ogłoszenia: 121071 - 2010; data zamieszczenia: 12.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku , ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085/7486464, faks 085 748 64 66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w budynku Inspektoratu ZUS w Augustowie przy ul. Hożej 8.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót remontowych w budynku Inspektoratu ZUS w Augustowie oraz Regionalnego Ośrodka Szkolenia (ROS) przy ul. Hożej 8, pogrupowanych w części jak niżej: 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące zakresy zamówienia: Część 1 - Remont pokoju 310 w budynku Inspektoratu z dostosowaniem do przepisów p.poż. Część 2 - Naprawa posadzki oraz wymiana wykładzin dywanowych w pokojach biurowych o numerach: 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 309, 7 Część 3 - Naprawa okładziny z gresu na schodach zewnętrznych i podjeździe dla inwalidów Część 4 - Naprawa i oczyszczenie rynien wraz z wymianą uszkodzonych elementów Szczegółowy zakres rzeczowy poszczególnych części zamówienia określany został w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarach robót obejmujący elementy odpowiadające poszczególnym częściom zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia i oświadczy, że spełnia w/w warunek
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS Oddział w Białymstoku, Wydział Zamówień Publicznych, budynek B, VII piętro pok. 712.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2010 godzina 11:15, miejsce: Sekretariat Dyrektora Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, budynek B, II piętro pok. 201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 25.06.2010.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 maja 2010 r., w budynku B przy ul. Młynowej 29 w Białymstoku, II piętro, pok. 214 o godzinie 11:15. 2. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu są Andrzej Wiśniewski i Grzegorz Głębocki - Wydział Zamówień Publicznych, tel. 85 74 86 748, faks 85 74 86 904, e-mail: wisniewskia@zus.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pokoju 310 w budynku Inspektoratu z dostosowaniem do przepisów p.poż.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Generalne odnowienie pokoju polegające, a w szczególności na: - Zdjęcie wykładziny dywanowej wraz z demontażem drewnianych listew przypodłogowych i listew progowych. - Demontaż boazerii drewnianej ze ścian, sufitu, słupów i podciągów. - Rozebranie istniejącej izolacji z wełny mineralnej wraz z folią. - Impregnacja ogniochronna odsłoniętych drewnianych elementów konstrukcji dachowej preparatem ogniochronnym - Wykonanie izolacji połaci dachowej z folii polietylenowej paroprzepuszczalnej. - Wykonanie izolacji połaci dachowej płytami z wełny mineralnej gr. 15 cm, układanej w połaci dachu wraz z wykonaniem paroizolacji. - Wykonanie obudowy więźby dachowej, sufitów, słupów i podciągów z płyty gipsowo - kartonowej. - Wykonanie gładzi gipsowej jednowarstwowej na ścianach tynkowanych. - Malowanie 2 x farbą emulsyjną okładzin z płyt gipsowo-kartonowych, z gruntowaniem - kolor biały. - Malowanie 2 x farbą emulsyjną ścian pokrytych gładzią gipsową. - Miejscowa naprawa posadzki cementowej z zatarciem na gładko. - Wykonanie warstwy wyrównawczej z masy samopoziomującej - Ułożenie wykładziny z tworzyw sztucznych - Zainstalowanie 2 szt. grzejników płytowych - Malowanie 2 x farbą olejną rur centralnego ogrzewania i stolarki drzwiowej. - Lakierowanie lakierem akrylowym drzwi drewnianych i ścianki z listew drewnianych. - Demontaż istniejących opraw oświetleniowych, następnie zamontowanie nowych opraw świetlówkowych typu kinkiet.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa posadzki oraz wymiana wykładzin dywanowych w pokojach biurowych o numerach: 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 309, 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zdjęcie wykładziny dywanowej oraz posadzki z płytek PCV wraz z demontażem drewnianych listew przypodłogowych. - Oczyszczenie podłoża po zerwaniu posadzki oraz miejscowa naprawa posadzki cementowej z zatarciem na gładko. - Wykonanie warstwy wyrównawczej z masy samopoziomującej na posadzkach . - Ułożenie wykładziny tekstylnej - rulonowej, klejonej do podkładu - Ułożenie listew przyściennych z PCV (wypełnienie z wykładziny) - klejonych. - Montaż listew progowych aluminiowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa okładziny z gresu na schodach zewnętrznych i podjeździe dla inwalidów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wykucie uszkodzonych płytek gresu na schodach wejściowych zewnętrznych od strony ul. Młyńskiej i na schodach zewnętrznych i podjeździe dla inwalidów od strony ul. Hożej. - Uzupełnienie płytek gresu o wymiarach i kolorystyce jak istniejące (gres mrozoodporny i antypoślizgowy). - Uzupełnienie spoin zaprawą do spoinowania mrozoodporną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawa i oczyszczenie rynien wraz z wymianą uszkodzonych elementów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Demontaż uszkodzonych rynien. - Wymiana uszkodzonych rynien na nowe z blachy ocynkowanej powlekanej poliestrem. - Wymiana uszkodzonych haków rynnowych. - Sprawdzenie i oczyszczenie wszystkich rynien, naprawa uszkodzeń, umocowanie obruszonych uchwytów i siatek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Wymiana dwóch kabin windowych wraz z niezbędnymi pracami remontowymi w budynkach Wydziału Nauk o Edukacji i Wydziału Prawa
- Remont, naprawa, konserwacja, itp. infrastruktury drogowej - nawierzchnie, elementy korpusu drogi itp. na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA O. Białystok w 2025 - 2028 3 części
- Dostawa oprogramowania systemowego do POZ
- Dostawa dwóch samochodów specjalnych typu bus z zabudową biurową oraz wyposażeniem
- Dostawa systemu minipłytek do zakotwień całkowitych szczęki i żuchwy oraz materiałów do odbudowy tkanki kostnej
- Budowa schodów zewnętrznych z platformą dla osób niepełnosprawnych do budynku niemieszkalnego wraz z przebudową i zagospodarowaniem terenu na działce przy ul. Dojlidy Górne.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa Świetlicy Wiejskiej i Ochotniczej Straży Pożarnej w Przyłęku
- Wykonacie prac konserwatorskich i restauratorskich oraz remontowo-budowlanych i częściowo rekonstrukcyjnych przy cokołach i kamiennych murkach z tralkami oraz przy dwóch wazach parkowych
- Przebudowa i termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Stary Brus
- Remont schodów, remont przejść z parkingu do budynku oraz uzupełnienie ubytków w nawierzchni parkingowej przy budynku Collegium Universum położonym przy ul. Chodźki 1 w Lublinie.
- "Przebudowa wieży widokowej wraz z elementami towarzyszącymi" w zakresie ściany wschodniej i zachodniej.
- ROBOTY REMONTOWE WRAZ Z TERMOMODERNIZACJĄ W BUDYNKACH WIELORODZINNYCH PRZY UL. WIĘCKOWSKIEGO 4 I UL. WIĘCKOWSKIEGO 5 WE WROCŁAWIU.
więcej: Roboty renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.