Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gdańsk: wykonanie systemu monitoringu hałasu na terenie miasta Gdańska Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prezydent Miasta Gdańska, do kontaktów: Michał Stupak, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3236000, fax 058 3236481, e-mail: rzp@gdansk.gda.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gdansk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gdańsku, Michał Stupak, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 323-61-27, fax (058) 323-64-81, e-mail: m.stupak@gdansk.gda.pl, www.gdansk.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie systemu monitoringu hałasu na terenie miasta Gdańska. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Gdańsk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie systemu monitoringu hałasu na terenie miasta Gdańska. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: koncepcja Systemu do monitoringu hałasu na terenie miasta Gdańska przygotowana przez Wykonawcę zgodnie z wymogami określonymi w pkt 5 w Rozdziale 1 SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.13.10 - Usługi doradcze w zakresie kontroli hałasu Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.31.00 - Usługi doradcze w zakresie kontroli hałasu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: wartość szacunkowa zamówienia netto przekracza 60.000 euro i nie przekracza 211.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki wymagane w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.), w tym: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na budowie i instalacji rozległych sieci przesyłowych o skali co najmniej 40 punktów zbierania danych, 3) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na przetwarzaniu danych numerycznej mapy zasadniczej, w tym co najmniej jedną usługę związaną z wykonaniem numerycznego modelu terenu wraz z zabudową dla miasta o ilości mieszkańców większej niż 200 tysięcy, 4) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na wdrażaniu systemów informacji przestrzennej zbudowanych z wykorzystaniem bazy danych Oracle z opcją Locator. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów wymienionych poniżej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na budowie i instalacji rozległych sieci przesyłowych o skali co najmniej 40 punktów zbierania danych - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje). 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na przetwarzaniu danych numerycznej mapy zasadniczej, w tym co najmniej jednej usługi związanej z wykonaniem numerycznego modelu terenu wraz z zabudową dla miasta o ilości mieszkańców większej niż 200 tysięcy - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje). 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na wdrażaniu systemów informacji przestrzennej zbudowanych z wykorzystaniem bazy danych Oracle z opcją Locator - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.03.2007, godzina 14:00, Pokój nr 132A (I piętro) w Urzędzie Miejskim w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: pracownik Wydziału Środowiska - Jan Grabowski, pokój nr 426, tel. (058) 323-64-26, e-mail: j.grabowski@gdansk.gda.pl , - w sprawach proceduralnych: pracownik Biura Zamówień Publicznych - Michał Stupak, pokój nr 127, tel. (058) 323-61-27, faks (058) 323-64-81, e-mail: m.stupak@gdansk.gda.pl . 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.02.2007.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby realizacji Projektu "Inżynier 5.0 - kształcenie na potrzeby gospodarki".
- Dostawa siana, słomy i sieczki z lucerny do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025-2026
- Roboty budowlane w UMWP: 1) Remont połaci dachowej od strony wschodniej budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku", 2) Modernizacja pomieszczeń parteru w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku
- Dostawa specjalizowanej stacji graficznej do obróbki cyfrowej tekstury dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Gdańska
- "Plenerowa strefa relaksu i zabawy dla dzieci, dorosłych i seniorów" - zadanie realizowane w ramach BO 2022 oraz Rad Dzielnic.
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.