Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-04
Rzeszów: dostawa leków
Numer ogłoszenia: 12109 - 2016; data zamieszczenia: 04.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ , ul. Fredry 9, 35-005 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8509047, faks 17 8538394.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zoz2rzesz@zoz2-rzeszow.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie Usług Farmaceutycznych dostawa leków w asortymencie i ilościach określonych w pakietach pn. Formularz asortymentowo- cenowy, który stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji. Zamówienie zostało podzielone na 3 pakiety w ramach których można składać oferty oddzielnie na każdy pakiet. 2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. Oferty nie kompletne nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu. Oferent przystępując do przetargu musi zaoferować pełen asortyment leków wykazanych w poszczególnym pakiecie UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza wydzielania pojedynczych pozycji z pakietu w celu tworzenia nowych odrębnych pakietów. Wszelkie zapytania dotyczące tej materii Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości wykazanych leków w pakiecie nr 1 - 3 w okresie realizacji zamówienia. W związku z możliwością różnego konfekcjonowania leków, Zamawiający dopuszcza przeliczenie ilości konkretnych opakowań danego rodzaju leku, na odpowiednią ilość oferowanych przez siebie opakowań. 4. Wymogi bezwzględne dla oferentów: 2.Dostawa leków odbywać się będzie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną. 2.Bieżące zamówienia leków będą realizowane w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od chwili zamówienia, na koszt Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza wydłużenie tego terminu do 3 dni roboczych w przypadku, gdy dotyczyć to będzie pojedynczych leków, a dostawa zostanie uzgodniona. 3.Jeżeli Wykonawca nie dotrzyma określonego umową terminu dostawy wyszczególnionych w umowie środków farmaceutycznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu tych środków w innym miejscu, a ewentualną różnicą ceny obciąży Wykonawcę. 4.W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówić przedmiot umowy w trybie cito z dostawą w ciągu 1 dnia roboczego. Zamówienie w trybie cito składane może być jedynie sporadycznie i w uzasadnionych przypadkach, t.j. w sytuacji, gdy produkt leczniczy będący przedmiotem umowy zamawiany jest w przypadkach nagłego pogorszenia stanu zdrowia pacjentów, mogących przyczynić się do bezpośredniego zagrożenia życia lub poważnego uszczerbku na zdrowiu pacjentów. 5.Dostawa leków odbywać się będzie do DZIAŁU FARMACJI SZPITALNEJ Zamawiającego w godzinach od 15.00 -17.00 6.Leki będą dostarczane wraz z fakturą w formie papierowej oraz elektronicznej w formacie obsługiwanym przez program apteczny, w standardzie zwanym DATAFARM lub MALICKI. Plik o nazwie zgodnej ze wzorcem: fvXXXXXX.fak gdzie: fv - to symbol faktury, XXXXXX - numer faktury (jeśli jest niski, to na początku znajdują się zera) fak - rozszerzenie pliku wskazuje na to, że zawiera on fakturę. Jeden plik zawiera jedną fakturę. Zamawiający bezwzględnie wymaga dostarczania odrębnych faktur dla leków psychotropowych i odurzających. 7.Numery serii i daty ważności leków uwidocznione na fakturze dostawy będą identyczne z numerami serii i datami ważności leków na opakowaniach dostarczonych w dostawie. 8.Oferowane leki muszą posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności od daty dostawy, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na krótszy okres ważności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany leków, w przypadku dostarczenia leków o krótszej dacie ważności bez wcześniejszego uzgodnienia. 9.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności z zamówieniem braków, uszkodzenia, nieścisłości w oznakowaniu jednostkowym lub zbiorczym lub innych zastrzeżeń, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej wymiany przedmiotu umowy na wolny od wad. 10.W przypadku dostarczenia przedmiotu umowy wadliwego, w tym z wadą ukrytą, Zamawiający złoży Wykonawcy pisemną reklamację. 11.Reklamacje Zamawiającego dotyczące jakości przedmiotu umowy rozpatrywane będą przez Wykonawcę w terminie 7 dni od pisemnego zgłoszenia. 12.W przypadku uznania reklamacji wadliwy przedmiot umowy zostanie wymieniony na pełnowartościowy w terminie 7 dni od dnia uznania reklamacji na koszt i ryzyko Wykonawcy. 13.W przypadku, gdy odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne, o którym mowa w pkt. 9, nie zostanie w przewidzianym terminie skutecznie przedstawiona Zamawiającemu, uznaje się, że reklamacja została uwzględniona. 14.Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia przedmiotu umowy w przypadku: a. dostarczenia przedmiotu umowy złej jakości, b. dostarczenia przedmiotu umowy niezgodnego z umową lub zamówieniem, c. dostarczenia przedmiotu umowy ze zwłoką. 15.Niezmienność cen leków w trakcie trwania umowy. Z wyjątkiem - w okresie obowiązywania umowy ceny leków mogą się zmieniać wyłącznie na skutek zmiany: cen urzędowych, obowiązujących stawek podatków i opłat granicznych, cen leków u importera, cen leków u producenta, kursu walut, przy czym wzrost cen będzie następował o nie większy procent niż wynika z podwyżek niezależnych od Wykonawcy, bez procentowego zwiększenia przysługującej mu marży. Wykonawca każdorazowo przedstawi Zamawiającemu kopię dokumentu, który stanowi podstawę do żądania zmiany cen. 16.W przypadkach braku leków wymienionych w SIWZ, z przyczyn niezależnych od Dostawcy (wycofania leku z użycia, zaprzestanie produkcji), dopuszcza się zmianę leków w poszczególnych grupach lekowych lub zastąpienie produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym. 17.W przypadkach braku leków wymienionych w SIWZ z innych przyczyn niż podane w pkt. 16 Zamawiający dopuszcza zastąpienie leku produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie. Każde zastąpienie leku produktem równoważnym, powinno być uzgodnione z Zamawiającym, ponadto na fakturze powinno się znaleźć oznaczenie zamiennika np. Z i adnotacja o rodzaju leku, który został zastąpiony zamiennikiem. 18.W przypadku, jeżeli żądany przez Zamawiającego lek nie jest już produkowany lub jest tymczasowy brak produkcji, a nie ma innego leku równoważnego, którym można by było go zastąpić należy wycenić ten lek podając ostatnią cenę sprzedaży i uwagę o jego braku. 19.W przypadku występowania na rynku opakowań posiadających inną ilość sztuk (tabletek, ampułek, kilogramów, itp.) niż umieszczone w SIWZ należy podawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę. 20.Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia innych pozycji lekowych poza wymienionymi w przedmiocie zamówienia po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. 21.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania lub zwiększenia ilości opakowań leków wykazanych w SIWZ. 22.Wykonawca powiadamia Zamawiającego o lekach wstrzymanych w obrocie, wycofanych z obrotu i dopuszczonych do obrotu, które dostarczył Zamawiającemu. Zamawiający ma prawo do zwrotu leków wycofanych z obrotu. 23.Nie dopuszcza się wydzielania pojedynczych pozycji z pakietów w celu tworzenia odrębnych pakietów. 24.Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę w przypadku: a/ 3 krotnej nieterminowej realizacji dostaw, b/ zmiany cen przez Wykonawcę. Warunki stawiane oferentom. Do przetargu mogą przystąpić tylko te firmy, które: 1.Uprawnione są do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2.Posiadają niezbędne uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia. 3.Posiadają doświadczenie, zaplecze techniczne oraz kadrę zdolną do wykonania zamówienia. 4.Dysponują środkami finansowymi zapewniającymi realizację zamówienia. 5.Nie zostały postawione w stan upadłości i nie wszczęto względem firmy postępowania upadłościowego. 6.Wszystkie przyjęte zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat wykonały z należytą dokładnością i nie prowadzą żadnych sporów z odbiorcami zamówień. 7.Nie zalegają z regulowaniem obowiązujących podatków i składek na ubezpieczenie społeczne. 8.Członkowie zarządu nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwa popełnione w trakcie realizacji zamówień publicznych lub innych przestępstw popełnionych w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. Oświadczenia oraz wymagania jakościowe bezwzględnie wymagane. 1. oświadczenie o posiadaniu certyfikatów i atestów stosownie do oferowanych artykułów, materiałów jeżeli takowe są wymagane, w przypadku gdy atesty nie są wymagane należy załączyć oświadczenie Oferenta iż atest ewentualnie certyfikat nie jest wymagany z zaznaczeniem na jakiej podstawie prawnej..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00 - Wyroby farmaceutyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 Ustawy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli) przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 1.2.posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia: 1.3.dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Do oferty należy załączyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1, wg załączonego wzoru do SIWZ, Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i dlatego też Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i dlatego też Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i dlatego też Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i dlatego też Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W okresie obowiązywania umowy ceny leków mogą się zmieniać wyłącznie na skutek zmiany: cen urzędowych, obowiązujących stawek podatków i opłat granicznych, cen leków u importera, cen leków u producenta, kursu walut, przy czym wzrost cen będzie następował o nie większy procent niż wynika z podwyżek niezależnych od Wykonawcy, bez procentowego zwiększenia przysługującej mu marży. Wykonawca każdorazowo przedstawi Zamawiającemu kopię dokumentu, który stanowi podstawę do żądania zmiany cen. W tym zakresie strony dopuszczają możliwość zmiany umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz2-rzeszow.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 35-005 Rzeszów ul. Fredry 9, Budynek A
w pokoju nr 301 - Dział Informatyki Warunków Pracy i Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2016 godzina 08:00, miejsce: 35-005 Rzeszów ul. Fredry 9, Budynek A w pokoju nr 301 - Dział Informatyki Warunków Pracy i Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa oprogramowania dla Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania dla Wydziału Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Kompleksowa organizacja i obsługa wydarzenia Clusters meet Regions w Rzeszowie
- Sprzedaż i dostawa komputerów oraz urządzenia mobilnego jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I Liceum Ogólnokształcącym w Rzeszowie
- Usługa szkoleniowa pt. "Ocena wniosków o dofinansowanie projektów realizowanych w ramach perspektywy finansowej 2021-2027"
- Dostawa materiałów pomocniczych/informacyjno-edukacyjnych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, surowców farmaceutycznych i środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego dla Apteki Szpitalnej SPZOZ w Gostyniu
- "Dostawa leków, środków farmaceutycznych i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- Sukcesywna dostawa leków, sprzętu, środków dezynfekcyjnych, preparatów weterynaryjnych i farmacji ludzkiej na potrzeby Schroniska dla Zwierząt w 2025 r.
- Dostawa leków Zad.1- Mavacamten- kapsułki twarde - Program lekowy NFZ
- (DFP.271.77.2025.BM) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych do Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie.
więcej: Wyroby farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.