eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻukowoDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-05

Żukowo: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 121122 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowo, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, fax +48 58 6858300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputery i drukarki w ilości 33 sztuk monitory ekranowe w ilości 10 sztuk skanery komputerowe w ilości 3 oraz oprogramowanie w ilości 21

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 PZP, oraz: 1.1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 PZP, 1.2 w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości równej lub powyżej 80 000,00 PLN brutto, 1.3 posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 1.4 oferują sprzęt komputerowy zgodny z minimalnymi wymaganiami technicznymi, o których mowa w Rozdziale 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.5 Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie zgodności złożonych oświadczeń i dokumentów z wymogami określonymi w ustawie o Prawie Zamówień Publicznych i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - na zasadzie zestawienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Zamawiający żąda, aby każdy z wykonawców złożył wraz z ofertą następujące dokumenty (załączniki do oferty): 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Oświadczenie wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 PZP - wzór nr 1, rozdział 9, str 19. 1.3 Oświadczenie wykonawcy zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 PZP - wzór nr 2, rozdział 9, str 20. 1.4 Oświadczenie wykonawcy, że przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, wyprodukowanego w okresie ostatnich 12 miesięcy przed datą dostawy - wzór nr 3, rozdział 9, str 22.. 1.5 Wykaz zrealizowanych dostaw, o których mowa w rozdziale 2 pkt 1.2 oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych dostaw - wzór nr 4, rozdział 9, str 23. 1.6 Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.7 Opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu (z wymienieniem zespołów i podzespołów), z podaniem nazwy producenta i modelu produktu, pozwalający zweryfikować przedstawioną ofertę ze wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego, z zachowaniem systematyki wprowadzonej do opisu przedmiotu zamówienia (Rozdział 1, pkt II - Przedmiot zamówienia - informacje szczegółowe). 1.8 Dokumenty potwierdzające parametry techniczne oferowanego sprzętu, tj. foldery, opisy techniczne, karty sprzętu, itp. 1.9 Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli oferent przewiduje korzystanie z podwykonawców). W przypadku kiedy oferent nie będzie korzystał z podwykonawców należy wpisać na formularzu - nie dotyczy - wzór nr 5, rozdział 9, str 24. 1.10 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1.1 składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukowo.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żukowo ul. Gdańska 52 pokój nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Żukowo ul. Gdańska 52 pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.