Ogłoszenie z dnia 2010-04-30
Opole: Dostawa polegająca na wykonaniu i dostarczeniu materiałów biurowych na potrzeby projektu Dziedzictwo kulturalne - wspólne zadanie dofinansowanego z Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013
Numer ogłoszenia: 121124 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5416409, faks 077 5416411.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa polegająca na wykonaniu i dostarczeniu materiałów biurowych na potrzeby projektu Dziedzictwo kulturalne - wspólne zadanie dofinansowanego z Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa polegająca na wykonaniu i dostarczeniu materiałów biurowych na potrzeby projektu Dziedzictwo kulturalne - wspólne zadanie dofinansowanego z Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu Dziedzictwo kulturalne -wspólne zadanie dofinansowanego z Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007 - 2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAŁGORZATA MAZUR-NIECHCIAŁ B.M. STUDIO
jakie przetargi wygrała firma
MAŁGORZATA MAZUR-NIECHCIAŁ B.M. STUDIO
- BM Studio Małgorzata Mazur - Niechciał, ul. Polna 29, 46-020 Czarnowąsy, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1964,20
Oferta z najniższą ceną: 1964,20 / Oferta z najwyższą ceną: 2867,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 do 73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: postanowiono dokonać zamówienia w trybie zapytania o cenę, ponieważ przedmiot zamówienia, określony w niniejszym ogłoszeniu, jest dostawą przedmiotów powszechnie dostępnych, o ustalonych standardach jakościowych. Zatem spełniony został warunek zastosowania tego trybu, określony w art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie prawne: art. 69 - 73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/97/2025 Zakup i dostawa urządzenia do stymulacji mięśni dla kierunku Kosmetologia Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa produktów leczniczych dla Opolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego w Opolu (2 zadania)
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie myjni endoskopowej wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi.
- D/92/2025 Zakup i dostawa lodówki oraz mebli medycznych na wyposażenie obiektów dydaktycznych Wydziału Lekarskiego UO.
- D/83/2025 Zakup i dostawa mebli medycznych oraz aparatury medycznej na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PROFILAKTYCZNEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ NAD ŻOŁNIERZAMI ORAZ PRACOWNIKAMI RON JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 2286
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH, KONFERENCYJNYCH, REKLAMOWYCH ORAZ WYDRUK I DOSTAWA KALENDARZY W LATACH 2026-2029 DLA PROJEKTU CENTRUM CZYSTYCH TECHNOLOGII WĘGLOWYCH: P2X (CCTW+P2X)
- Zakup gadżetów reklamowych na potrzeby Zespołu ds. współpracy z zagranicą
- "Dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi"
- Zakup, oznakowanie i dostawa gadżetów promocyjnych MARR S.A. w ramach projektu "Flash Flood Prediction and Prevention System" (FLOPRES)
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





