Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-06-05
£asin: Dostawa oleju opa³owego do szkó³ podstawowych i gimnazjów na terenie gminy £asin.
Numer og³oszenia: 121129 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina £asin, ul. Radzyñska 2, 86-320 £asin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4665043, fax 056 4665046.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lasin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa oleju opa³owego do szkó³ podstawowych i gimnazjów na terenie gminy £asin..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opa³owego w ilo¶ci szacunkowej ok. 220.000 litrów na koszt Wykonawcy do n/w szkó³ podstawowych i gimnazjów na terenie gminy £asin: a) Szko³a Podstawowa w Szonowie- pojemno¶æ zbiornika: 5 tys. litrów b) Szko³a Podstawowa w Wydrznie- pojemno¶æ zbiornika: 10 tys. litrów c) Szko³a Podstawowa w Zawdzie- pojemno¶æ zbiornika: 5 tys. litrów d) Budynek by³ej Szko³y w Przes³awicach- pojemno¶æ zbiornika: 5 tys. litrów e) Zespó³ Szkó³ Publicznych w £asinie- pojemno¶æ zbiornika: 25 tys. litrów f) Gimnazjum Nr 2 w Jankowicach- pojemno¶æ zbiornika: 8 tys. litrów
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opa³owy Kod CPV wg s³ownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opa³owy .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 7.000,00 PLN s³ownie: siedemtysiêcyz³otych 00/100.
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. Spe³niaj± warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 3. Spe³niaj± wymogi okre¶lone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Posiadaj± co najmniej 3 pozytywne referencje za okres ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres, odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: A. Ustawowe oraz dodatkowe dokumenty zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane Dz. U. z dnia 19 maja 2006 r. Nr 87, poz. 605. 1. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie w³a¶ciwe dokumenty musz± byæ z³o¿one przez ka¿dy podmiot. 2. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie w³a¶ciwe dokumenty musz± byæ z³o¿one przez ka¿dy podmiot. 3. Aktualny tzn. zawieraj±cy dane od ostatniej zmiany odpis z w³a¶ciwego rejestru lub aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Z w/w dokumentu ma wynikaæ status prawny lub forma prawna Wykonawcy, profil dzia³ania, który musi odpowiadaæ przedmiotowi zamówienia. Odpis lub za¶wiadczenie musi zawieraæ aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawcy bêd±cego spó³k± cywiln± obowi±zuje za³±czenie umowy spó³ki cywilnej i za¶wiadczenia o zg³oszeniu dzia³alno¶ci gospodarczej ka¿dego uczestnika spó³ki. W przypadku z³o¿enia oferty przez konsorcjum, wymagane jest z³o¿enie dokumentów, o których mowa wy¿ej, przez ka¿dego partnera konsorcjum odrêbnie. W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie w³a¶ciwe dokumenty musz± byæ z³o¿one przez ka¿dy podmiot. 4. Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie w³a¶ciwe dokumenty musz± byæ z³o¿one przez ka¿dy podmiot. 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie w³a¶ciwe dokumenty musz± byæ z³o¿one przez ka¿dy podmiot. 6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie w³a¶ciwe dokumenty musz± byæ z³o¿one przez ka¿dy podmiot. 7. Koncesja wymagana na podjêcie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym zamówieniem. W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie w³a¶ciwe dokumenty musz± byæ z³o¿one przez ka¿dy podmiot. 8. Polisê potwierdzaj±c±, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci. W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie w³a¶ciwe dokumenty musz± byæ z³o¿one przez ka¿dy podmiot. 9. Umowê reguluj±c± wspó³pracê podmiotów wystêpuj±cych wspólnie. 10. Dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± wykonywaæ zamówienie, posiadaj± uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ. 11. Wykaz niezbêdnych do wykonania zamówienia ¶rodków transportowych, jakimi dysponuje Wykonawca. 12. Wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom lub us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy lub us³ugi zosta³y nale¿ycie wykonane. B. Wynikaj±ce z SIWZ 1. Druk - FORMULARZ OFERTOWY- Za³±cznik Nr 2 do SIWZ. 2. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawcy znana jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia i po zapoznaniu siê z wymaganymi warunkami realizacji zamówienia zobowi±zuje siê do ich przestrzegania. 3. Dowód wniesienia wadium. Dokumenty mog± byæ dostarczone w formie orygina³ów lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. Zamawiaj±cy w celach porównawczych mo¿e za¿±daæ przedstawienia orygina³ów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Dokumenty napisane w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, sporz±dzone i podpisane przez t³umacza przysiêg³ego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasin.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: - ze strony internetowej Zamawiaj±cego: www.lasin.pl - w siedzibie Zamawiaj±cego: Urz±d Miasta i Gminy £asin ul. Radzyñska 2 86-320 £asin, pok. 21 w godz. 8: 00 - 14:00.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miasta i Gminy £asin ul. Radzyñska 2 86-320 £asin, pok. 2 (sekretariat).
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego
- "Dostawa 27 000 litrów oleju opa³owego do SP Nr 20 oraz 13 000 litrów oleju opa³owego do PM Nr 4 w Jaworznie, z zastrze¿eniem zmniejszenia tej ilo¶ci maksymalnie o 15% dla poszczególnej placówki "
- dostawa: oleju napêdowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opa³owego lekkiego w okresie wrzesieñ 2006 - sierpieñ 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i p³ynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napêdowego, opa³owego oraz olejów silnikowych i przek³adniowych.
- dostawa: materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego dla oddzia³u kardiochirurgii, materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzêtu ortopedycznego, materia³ów jedno
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.