Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-18
Gdynia: sukcesywne dostawy taśm i testów do sterylizacji, papierów do aparatów medycznych, masek ochronnych, probówek, filtrów do autoklawów i ssaków, mat antybakteryjnych, fartuchów i rękawic foliowych, ssaków, pampersów, drobnego sprzętu medycznego oraz drobnych wyrobów farmaceutycznych do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni
Numer ogłoszenia: 121143 - 2007; data zamieszczenia: 18.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, fax 058 6201114.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalgdynia.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy taśm i testów do sterylizacji, papierów do aparatów medycznych, masek ochronnych, probówek, filtrów do autoklawów i ssaków, mat antybakteryjnych, fartuchów i rękawic foliowych, ssaków, pampersów, drobnego sprzętu medycznego oraz drobnych wyrobów farmaceutycznych do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy taśm i testów do sterylizacji, papierów do aparatów medycznych, masek ochronnych, probówek, filtrów do autoklawów i ssaków, mat antybakteryjnych, fartuchów i rękawic foliowych, ssaków, pampersów, drobnego sprzętu medycznego oraz drobnych wyrobów farmaceutycznych do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni; 154 248 sztuk, 78 opakowań.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 26.10.00.00 - Szkło i produkty szklane Kod CPV wg słownika 2008: 14.82.00.00 - Szkło .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 20.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki : a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, c/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń; a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ( W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć powyższe dokumenty) b) oświadczenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, ( W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć powyższe dokumenty) c) oświadczenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) oświadczenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. I lit.a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. III. Dokument, o którym mowa w pkcie I lit.a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. IV. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pktcie I - zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . Zapisy pkt. III stosuje się odpowiednio .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego ul. Wójta Radtkego 1 81- 348 Gdynia Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81- 348 Gdynia, Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 31.08.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków wspólnotowych
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: taśmy i testy do sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: taśmy i testy do sterylizacji - 43 174 sztuki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: papiery do aparatów medycznych rejestrujących badania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papiery do aparatów medycznych rejestrujących badania - 19 940 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: maski ochronne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: maski ochronne - 200 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: przedłużacze do strzykawki automatycznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedłużacze do strzykawki automatycznej - 8 000 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: probówki plastykowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: probówki plastykowe - 3 000 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: paski do glukometru.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: paski do glukometru - 24 opakowania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: filtry sterylne do autoklawów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filtry sterylne do autoklawów - 62 sztuki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: wielowarstwowe maty antybakteryjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielowarstwowe maty antybakteryjne - 30 opakowań.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: fartuchy i rękawice foliowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fartuchy i rękawice foliowe - 5 500 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pampersy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pampersy - 15 000 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.20.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ssaki elektryczne, zbiorniki wydzieliny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ssaki elektryczne, zbiorniki wydzieliny - 40 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: przyrząd do szybkiego przetaczania płynów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przyrząd do szybkiego przetaczania płynów - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: wanienki do dezynfekcji narzędzi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wanienki do dezynfekcji narzędzi - 30 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: koc naturalny srebrno-biały (ratunkowa folia przeciwwstrząsowa).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koc naturalny srebrno-biały (ratunkowa folia przeciwwstrząsowa) - 800 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: dozownik tlenowy MTO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dozownik tlenowy MTO - 40 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: przenośnik rolkowo-taśmowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przenośnik rolkowo-taśmowy - 10 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: wyroby farmaceutyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyroby farmaceutyczne - 57 800 sztuk, 24 opakowania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.10.00.00-9, 21.20.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: filtry do ssaków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filtry do ssaków - 610 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: czujnik do pulsyksometru.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: czujnik do pulsyksometru - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: stojaki do kroplówek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stojaki do kroplówek - 40 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej halowej
- Obsługa konserwacyjna w zakresie urządzeń zlokalizowanych na terenie Zespołu Miejskich Hal Targowych w Gdyni.
- Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w obiektach i na zewnątrz użytkowanych przez Laboratorium Innowacji Społecznych w Gdyni w 2025 roku
- Utrzymanie stałych urządzeń gaśniczych w Centrum Zarządzania i Sterowania Ruchem TRISTAR w Gdyni.
- Świadczenie usług opiekuńczych w świetlicy opiekuńczej na rzecz mieszkańców miasta Gdyni w 2025 roku
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów z PPNT Gdynia
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze w specjalistyczny sprzęt medyczny - cz. V
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Neurologii
- "Dostawa środków higienicznych do NoOSG"
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Dostawa unitu stomatologicznego, lamp przepływowych bakteriobójczych oraz napędu ortopedycznego, w podziale na 3 części.
więcej: Szkło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.