Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-17
Krotoszyn: Dostawa bielizny dziecięcej, pościelowej, odzieży szpitalnej oraz serwet operacyjnych dla SPZOZ w Krotoszynie.
Numer ogłoszenia: 121168 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bielizny dziecięcej, pościelowej, odzieży szpitalnej oraz serwet operacyjnych dla SPZOZ w Krotoszynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa bielizny dziecięcej, pościelowej, odzieży szpitalnej oraz serwet operacyjnych dla SPZOZ w Krotoszynie - pakiet nr 1-5 o wartości poniżej 200 tys. euro..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dostawa bielizny dziecięcej, pościelowej, odzieży szpitalnej oraz serwet operacyjnych, maksymalnie 20% zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4, 18.41.10.00-3, 18.31.80.00-1, 18.11.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1)Karta parametrów technicznych tkaniny wystawiona przez producenta (dotyczy Pakietu nr 2, 3, 4, 5). 2)Certyfikat zgodności z polską normą na tkaninę: PN - P 84525:1998 lub równoważną. (dotyczy Pakietu nr 5). 3)Certyfikat Öko - Tex. (dotyczy Pakietu nr 5). 4)Badania wyrobów na poziom pylenia wykonane przez notyfikowane laboratorium. (dotyczy Pakietu nr 5). 5)Wpis lub zgłoszenie do rejestru produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz.U. z 2010 r. , nr 107, poz. 679). (dotyczy Pakietu nr 5). 6)Deklaracja WE. (dotyczy Pakietu nr 5).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale III pkt 6 i rozdziale VI niniejszej SIWZ oraz : a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§ 6 PROJEKTU UMOWY: 2. Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się : - zmianę stawek podatku VAT. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z mocy prawa. § 13 PROJEKTU UMOWY. 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji przewidzianej w § 6 umowy oraz w przypadkach wymienionych poniżej, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: -nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów , -sposobu konfekcjonowania, -liczby opakowań , -wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego, - przedłużenia terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania przedmiotu umowy, do wartości nie większej niż całkowita wartość umowy. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ KROTOSZYN, UL. MŁYŃSKA 2, 63-700 KROTOSZYN, POKÓJ NR 20..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2012 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT SPZOZ KROTOSZYN, UL. MŁYŃSKA 2, 63-700 KROTOSZYN, POKÓJ NR 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - bielizna dziecięca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pielucha z tetry 80 x 80, temp. prania 95 st.C, gr. 135g/m2 (+/- 5%). Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 2 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - bielizna dziecięca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kaftanik bawełniany kolorowy, rozmiar 62, zap. z przodu, temp. prania 60 st.C. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 350 Wymogi: *wykurcz tkaniny do 5 % po 5 praniach, *guziki odporne na maglowanie przy temp. 200°C, Wymagane dokumenty należy dołączyć do oferty: 1.Karta parametrów technicznych tkaniny wystawiona przez producenta..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - bielizna pościelowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prześcieradło kolorowe 0,90m x 1,50m, wzór dziecięcy, gr. 150g/m2 (+/- 5 %), temp. prania 60 st.C. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 100 2. Prześcieradło kolorowe 1,60m x 2,00m, wzór dziecięcy, gr. 150/m2 (+/- 5 %), temp. prania 60 st.C. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 20 3. Prześcieradło białe 1,40m x 2,30m, gr.175g/m2 (+/- 5 %), temp. prania 95 st.C, odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie szt. 300 4. Powłoka biała 1,60m x 2,10m, gr. 175g/m2 (+/- 5%), temp. prania 95 st.C, bez zapięć, na zakładkę 25 cm. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 700 5. Powłoka kolorowa 1,60mx2,00m, wzór dziecięcy, gr. 150g/m2 (+/- 5 %), temp. prania 60 st.C, bez zapięć, na zakładkę 25 cm. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 20 6. Powłoczka kolorowa 0,80mx0,80m, wzór dziecięcy, gr. 150g/m2 (+/- 5 % ), temp. prania 60 st.C, bez zapięć, na zakładkę 25 cm. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 20 7. Powłoczka biała 0,80mx0,80m, gr. 175g/m2 (+/- 5 %), temp. prania 95 st.C, bez zapięć, na zakładkę 25 cm. Odporność materiału i nici na środki dezyfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 50 8. Powłoczka kolorowa 0,92mx0,78m, wzór dziecięcy, gr. 150g/m2 (+/- 5%), temp. prania 60 st.C, bez zapięć, na zakładkę 25 cm. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 100 9. Podkład biały 1,00mx1,50m, gr. 175g/m2 (+/- 5%), temp. prania 95 st.C. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 400 Wymogi: - wykurcz tkaniny do 5 % po 5 praniach, Wymagane dokumenty należy dołączyć do oferty: 1.Karta parametrów technicznych tkaniny wystawiona przez producenta..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - odzież szpitalna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Koszula nocna damska, bawełna :100%, temp. prania 95 st.C . Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 20 2 Piżama dziecięca,bawełna:100%,rozmiar 160-170 cm, bluza zapinana na guziki,temp. prania 60 st.C. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 10 3 Piżama damska, bawełna:100%, bluza zapinana na guziki, temp. prania 60 st.C. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 30 4 Piżama męska, bawełna:100%, bluza zapinana na guziki, temp. prania 60 st.C. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. 30 Wymogi: *wykurcz tkaniny do 5 % po 5 praniach, *guziki odporne na maglowanie przy temp. 200°C, *rozmiar według wyboru Zamawiającego, Wymagane dokumenty należy dołączyć do oferty: 1.Karta parametrów technicznych tkaniny wystawiona przez producenta..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.80.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - serwety operacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Serweta operacyjna zielona o wymiarach 0,40m x 0,40m, z otworem okrągłym o średnicy 15 cm. szt. 150 2. Serweta operacyjna zielona o wymiarach 0,40m x 0,40m. szt. 200 3. Serweta operacyjna zielona o wymiarach 0,60m x 0,60m. szt. 200 4. Serweta operacyjna zielona o wymiarach 0,80m x 0,80m. szt. 240 5. Serweta operacyjna zielona o wymiarach 0,80m x 0,80m, z otworem okrągłym o średnicy 12 cm. szt. 20 6. Serweta operacyjna zielona o wymiarach 1,00m x 1,00m. szt. 300 7. Serweta operacyjna zielona o wymiarach 0,85m x 1,50m. szt. 200 8. Serweta operacyjna zielona o wymiarach 1,40m x 2,10m. szt. 300 9. Koszula operacyjna, biała, dł. 1,30m. szt. 100 Wymogi: *skład tkaniny: bawełna 100 %, *gramatura: 160g/m2 ? 8 *gęstość: 300? 6 po osnowie, 225? 7 po wątku, *wykurcz tkaniny do 5 % po 5 praniach, *sterylizacja każdą metodą, *odporność tkaniny na odbarwienia, *temperatura prania 95°C, *poziom pylenia tkaniny nie może przekraczać wskaźnika 4.1 w porównaniu do przepisów normy EN 13795. *nici i tkanina odporna na środki dezynfekcyjne stosowane w szpitalnictwie. Wymagane dokumenty należy dołączyć do oferty: 1.Karta parametrów technicznych tkaniny wystawiona przez producenta. 2. Certyfikat zgodności z polską normą na tkaninę PN - P 84525:1998 lub równoważną. 3. Certyfikat Öko - Tex. 4. Badania wyrobów na poziom pylenia wykonane przez notyfikowane laboratorium. 5. Wpis lub zgłoszenie do rejestru produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych. 6. Deklaracja WE..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA POTRZEBY CENTRUM SPORTU I REKREACJI WODNIK SP. Z O.O. W KROTOSZYNIE
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2025 r.
- Dostawa paliw w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego dla Miejskiego Zakładu Komunikacji w Krotoszynie Sp. z o.o.
- Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej planowane do wykonania w Nadleśnictwie Krotoszyn w 2025 roku
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa elementów sortów mundurowych
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Cisna
- Zakup i dostawa elementów sortów mundurowych
- Dostawa pościeli do kwater internatowych i internatów
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH W "KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM" SP. Z O.O.
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.