eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoSporządzanie decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego



Ogłoszenie z dnia 2008-06-05

Krosno: Sporządzanie decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego
Numer ogłoszenia: 121199 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno, ul. Lwowska, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4367956, fax 013 4368188.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sporządzenie projektów decyzji i decyzji końcowych o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, obejmujące również ich zmiany wraz ze stosownymi analizami warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy, które należy przygotować zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r. Nr 164, poz. 1588) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. z 2003r. Nr 164, poz. 1589). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Wykonanie analizy warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy do każdego projektu decyzji w wersji papierowej - 1 egzemplarz papierowy wydruku analizy oraz w formie elektronicznej, to jest pliku zapisanego w formacie edytora tekstów Microsoft Word. 2) Wykonanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. Każdy projekt decyzji powinien zostać sporządzony w formie wydruku w ilości umożliwiającej przesłanie go do jednostek uzgadniających wraz z egzemplarzem, który pozostaje w aktach sprawy. Projekty decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego należy przekazać ponadto w formie elektronicznej, to jest pliku zapisanego w formacie edytora tekstów Microsoft Word. 3) Wykonanie decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. Każda decyzja powinna zostać sporządzona w formie wydruku w ilości niezbędnej do przesłania go stronom postępowania tj. po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron postępowania i wnioskodawcy oraz 1 egzemplarz do pozostawienia w aktach sprawy. Decyzje o warunkach zabudowy oraz decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego należy ponadto przedłożyć w formie elektronicznej, to jest pliku zapisanego w formacie edytora tekstów Microsoft Word. 4) Wykonanie zmiany danej decyzji w przypadku jeżeli wystąpi o to wnioskodawca. Przedmiotową zmianę należy ponadto przedłożyć w formie wydruku w ilości niezbędnej do przesłania go stronom postępowania tj. po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron postępowania i wnioskodawcy oraz 1 egzemplarz do pozostawienia w aktach sprawy. Powyższą zmianę należy także przedłożyć w formie elektronicznej, to jest pliku zapisanego w formacie edytora tekstów Microsoft Word.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.20.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 3279,5 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Obręb ewidencyjny Śródmieście.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Podkarpackie Biuro Planowania Przestrzennego, Oddział Zamiejscowy w Krośnie, ul. Lewakowskiego 7, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 650
  • Oferta z najniższą ceną: 650 / oferta z najwyższą ceną: 800
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Obręb ewidencyjny Przemysłowa.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Janusz Błażejczak, ul. Zagórze 6h, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 614.75
  • Oferta z najniższą ceną: 614.75 / oferta z najwyższą ceną: 750
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Obręby ewidencyjne Krościenko Niżne i Suchodół.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Projektowa HABRAT K. Habrat, R. Habrat s.c., ul. Stapińskiego 40, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 600
  • Oferta z najniższą ceną: 600 / oferta z najwyższą ceną: 650
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Obręby ewidencyjne Białobrzegi, Turaszówka i Polanka.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Janusz Błażejczak, ul. Zagórze 6h, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 614,75
  • Oferta z najniższą ceną: 614,75 / oferta z najwyższą ceną: 650
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Sprawy o znaczeniu priorytetowym dla wszystkich obrębów.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Podkarpackie Biuro Planowania Przestrzennego, Oddział Zamiejscowy w Krośnie, ul. Lewakowskiego 7, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 800
  • Oferta z najniższą ceną: 800 / oferta z najwyższą ceną: 1000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.