Ogłoszenie z dnia 2008-06-05
Krosno: Sporządzanie decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego
Numer ogłoszenia: 121199 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno, ul. Lwowska, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4367956, fax 013 4368188.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sporządzenie projektów decyzji i decyzji końcowych o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, obejmujące również ich zmiany wraz ze stosownymi analizami warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy, które należy przygotować zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r. Nr 164, poz. 1588) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. z 2003r. Nr 164, poz. 1589). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Wykonanie analizy warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy do każdego projektu decyzji w wersji papierowej - 1 egzemplarz papierowy wydruku analizy oraz w formie elektronicznej, to jest pliku zapisanego w formacie edytora tekstów Microsoft Word. 2) Wykonanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. Każdy projekt decyzji powinien zostać sporządzony w formie wydruku w ilości umożliwiającej przesłanie go do jednostek uzgadniających wraz z egzemplarzem, który pozostaje w aktach sprawy. Projekty decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego należy przekazać ponadto w formie elektronicznej, to jest pliku zapisanego w formacie edytora tekstów Microsoft Word. 3) Wykonanie decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. Każda decyzja powinna zostać sporządzona w formie wydruku w ilości niezbędnej do przesłania go stronom postępowania tj. po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron postępowania i wnioskodawcy oraz 1 egzemplarz do pozostawienia w aktach sprawy. Decyzje o warunkach zabudowy oraz decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego należy ponadto przedłożyć w formie elektronicznej, to jest pliku zapisanego w formacie edytora tekstów Microsoft Word. 4) Wykonanie zmiany danej decyzji w przypadku jeżeli wystąpi o to wnioskodawca. Przedmiotową zmianę należy ponadto przedłożyć w formie wydruku w ilości niezbędnej do przesłania go stronom postępowania tj. po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron postępowania i wnioskodawcy oraz 1 egzemplarz do pozostawienia w aktach sprawy. Powyższą zmianę należy także przedłożyć w formie elektronicznej, to jest pliku zapisanego w formacie edytora tekstów Microsoft Word.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.20.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 3279,5 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Obręb ewidencyjny Śródmieście.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Podkarpackie Biuro Planowania Przestrzennego, Oddział Zamiejscowy w Krośnie, ul. Lewakowskiego 7, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 650
- Oferta z najniższą ceną: 650 / oferta z najwyższą ceną: 800
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Obręb ewidencyjny Przemysłowa.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Janusz Błażejczak, ul. Zagórze 6h, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 614.75
- Oferta z najniższą ceną: 614.75 / oferta z najwyższą ceną: 750
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Obręby ewidencyjne Krościenko Niżne i Suchodół.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pracownia Projektowa HABRAT K. Habrat, R. Habrat s.c., ul. Stapińskiego 40, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 600
- Oferta z najniższą ceną: 600 / oferta z najwyższą ceną: 650
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Obręby ewidencyjne Białobrzegi, Turaszówka i Polanka.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Janusz Błażejczak, ul. Zagórze 6h, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 614,75
- Oferta z najniższą ceną: 614,75 / oferta z najwyższą ceną: 650
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Sprawy o znaczeniu priorytetowym dla wszystkich obrębów.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Podkarpackie Biuro Planowania Przestrzennego, Oddział Zamiejscowy w Krośnie, ul. Lewakowskiego 7, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 800
- Oferta z najniższą ceną: 800 / oferta z najwyższą ceną: 1000
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Dostawa makiety renesansowego Krosna
- "Podniesienie bezpieczeństwa serwerów oraz dostępności usług poprzez rozbudowę posiadanego klastra wysokiej dostępności-HA"
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu PO i PR w Krośnie oraz usługa monitorowania i ochrony obiektów w systemie dyskretnego ostrzegania z zapewnieniem reakcji grupy interwencyjnej.
- Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego zarządzania przedsiębiorstwem
- Dostawy podłoży mikrobiologicznych - część I
- Utrzymanie gminnej kanalizacji deszczowej
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie koncepcji urbanistyczno-architekt., wyk. wielobranżowej dok. projekt.-kosztorysowej oraz pełnienie kompl. nadzorów autorskich dla budowy bud. mieszkalnego wielorodzinnego w Janowie Lub.
- "Rewaloryzacja zabytkowej Sali Rycerskiej" oraz "Rewaloryzacja zabytkowej kaplicy i studni"
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowych na podstawie projektu koncepcyjnego rewitalizacji w ramach zadania "Rewitalizacja przestrzeni publicznych na terenie Miasta Ruda Śląska"
- Budowa placu zabaw w ramach projektu PBO25 Spektakularny i nowoczesny plac zabaw - rozbudowa
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych planowanych przez Powiat Tatrzański
- Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Wierzbica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.