eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ścinawa › Remont posadzek w Szkole Podstawowej nr 3 w Ścinawie przy ulicy Królowej Jadwigi 9

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-05

Ścinawa: Remont posadzek w Szkole Podstawowej nr 3 w Ścinawie przy ulicy Królowej Jadwigi 9
Numer ogłoszenia: 121229 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ścinawa, Rynek 17, 59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie, tel. 076 8412600, fax 076 8412601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.scinawa.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont posadzek w Szkole Podstawowej nr 3 w Ścinawie przy ulicy Królowej Jadwigi 9.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - 1100 m² b) zerwanie cokolika cementowego wys. do 10 cm - 634 mb c) wykonanie pasów tynku zwyk. kat. III o szer. 50 cm na murach z cegieł lub ścianach z betonu pokryw. bruzdy uprzed. zamurow. cegłami lub dachówkami - 634 mb d) wykonanie posadzki z tworzyw sztucznych listwy przyścienne z polichlorku winylu klejone - 634 mb e) oczyszczanie, naprawa, zagruntowanie podłoża - 1100 m² f) wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej gr. 5 mm wykonywane w pomieszczeniach o pow. ponad 8 m² - 1100 m² g) wykonanie posadzki z tworzyw sztucznych listwy przyścienne z polichlorku winylu zgrzewane - 30 mb h) wykonanie posadzki z wykładziny rulonowej z tworzyw sztucznych bez warstwy izolacyjnej (zgodnie z opisem w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych) - 1100 m² i) wykonanie posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych (zgodnie z opisem w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych) - zgrzewanie wykładzin rulonowych - 1100 m² j) transport gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem skrzyniowym na odleg. do 1 km - 10 m³ k) transport gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem ciężarowym - dod. za każdy nast. rozp. 1 km - 20 m³

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 4000 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełnić niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). 3. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie. 4. W zakresie doświadczenia wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, minimum jednej roboty budowlanej (jako wykonawca) polegającej na wykonaniu posadzek jednorodnych PCV lub PCW o powierzchni minimum 1000 m² lub o wartości nie mniejszej niż 70% ceny oferowanej. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (jako wykonawca), a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie posadzek jednorodnych PCV lub PCW o powierzchni minimum 1000 m², z podaniem: terminu i miejsca realizacji, zamawiającego oraz zakresu prac (krótki opis) i ich wartości wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że zamówienie to zostało wykonane należycie. 3. Oświadczenie - zał. Nr 2 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.scinawa.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, 59-330 Ścinawa, ul. Rynek 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, 59-330 Ścinawa, ul. Rynek 17 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.