eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekDostawa materiałów biurowych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku



Ogłoszenie z dnia 2015-08-13

Włocławek: Dostawa materiałów biurowych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
Numer ogłoszenia: 121233 - 2015; data zamieszczenia: 13.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I - Dostawa materiałów biurowych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów dla Świetlic Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. Część I zamówienia składa się z 270 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ I zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do niniejszej Specyfikacji Ogólnych Warunków Zamówienia (SIWZ). CZĘŚĆ II - Dostawa materiałów biurowych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów finansowana z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.Część II zamówienia składa się z 56 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ II zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 do niniejszej Specyfikacji Ogólnych Warunków Zamówienia (SIWZ). CZĘŚĆ III - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla potrzeb Klubu Integracji Społecznej. Część III zamówienia składa się z 22 pozycji. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ III zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 3 do niniejszej Specyfikacji Ogólnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry oraz szacunkowe ilości materiałów biurowych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów będących przedmiotem niniejszego zamówienia, został zawarty w załączniku 1-3. 4. Zamawiający zawiadamia, że dopuszcza składanie ofert na materiały biurowe, papiernicze i środki do konserwacji komputerów jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Materiały równoważne muszą posiadać parametry nie gorsze niż podane przez Zamawiającego.W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Wszystkie skutki za prawdziwość tego oświadczenia ponosi Wykonawca. 5. Wymaga się, aby produkty dostarczane przez Wykonawcę: 1) Były fabrycznie nowe (nieużywane); 2) Nie mogą nosić śladów uszkodzenia. 6. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy tj. do 31.12.2015 r., ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego, na artykuły z każdej części postępowania odrębnie. 7. Wykonawca dostarczy do siedziby zamawiającego zamówione materiały, swoim transportem, w ciągu 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. Miejscem dostaw artykułów składających się na zamówienie jest biuro MOPR we Włocławku przy ul. Ogniowej 8/10. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca dostaw, o którym mowa w pkt 7. 9. Wielkość każdej dostarczanej partii materiałów będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizacje przedmiotu umowy. 10. Składanie zamówień dotyczących dostaw będzie możliwe za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mailem), bądź faxu. Zamawiający może zamówić uzupełniającą dostawę doraźną w dniu zamówienia. 11. Oferowane materiały muszą spełniać warunek posiadania odpowiednich certyfikatów, standardów i dokumentów gwarancyjnych, które szczegółowo opisane są w załącznikach, o których mowa wyżej w pkt 2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów dla Świetlic Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner XXI Kleks Sp. J. Mieczysława Wójcik, Wiesław Wójcik, ul. Dworcowa 7, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4930,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5537,09

  • Oferta z najniższą ceną: 5537,09 / Oferta z najwyższą ceną: 6116,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych, papierniczych i środków do konserwacji komputerów finansowana z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner Premium Salata Spółka Jawna, ul. Graniczna 46, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2643,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3074,48

  • Oferta z najniższą ceną: 3074,48 / Oferta z najwyższą ceną: 3329,82

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla potrzeb Klubu Integracji Społecznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner Premium Salata Spółka Jawna, ul. Graniczna 46, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 581,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 615,69

  • Oferta z najniższą ceną: 615,69 / Oferta z najwyższą ceną: 663,71

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.