Ogłoszenie z dnia 2007-07-18
Warszawa: Ochrona obiektu i mienia w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Środowiska w Warszawie przy ul. Bartyckiej 110A
Numer ogłoszenia: 121242 - 2007; data zamieszczenia: 18.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie, ul. Bartycka 110A, 00-716 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6510707 w. 2008, fax 022 6510676.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wios.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektu i mienia w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Środowiska w Warszawie przy ul. Bartyckiej 110A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektu i mienia w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Środowiska w Warszawie, ul. Bartycka 110A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ dostępna na stronie internetowej WIOŚ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.41.14.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 98.34.11.40 - Usługi dozorowania Oryginalny kod CPV: 92.52.22.00 - Usługi ochrony budynków historycznych Kod CPV wg słownika 2008: 92.52.22.00 - Usługi ochrony budynków historycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: brak.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki z art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Posiadają koncesję MSWiA wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 j.t. z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie bezpośredniej ochrony mienia (stałej lub doraźnej), obejmującą okres realizacji kontraktu. 3. Zapewnią, iż w przypadku bezpośredniego wykonywania czynności ochrony przez pracownika nie legitymującego się licencją I lub II stopnia, nadzór i kontrola wykonywana będzie przez pracownika legitymującego się wskazaną licencją. 4. Posiadają ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej na co najmniej 100 000 PLN. 5. Posiadają doświadczenie w świadczeniu usług ochroniarskich w obiektach (budynkach) o powierzchni nie mniejszej, niż 4000 m2, wykonywanych w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż rok, poparte referencjami od przynajmniej trzech odbiorców. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentacja, złożona przez Wykonawcę, musi zawierać: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej* (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej) zawierające aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy i potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (w przypadku spółki cywilnej wymagana jest dodatkowo kopia umowy spółki określająca sposób reprezentacji spółki). Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, za aktualny uważa się odpis wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; * w zależności od formy prawnej firmy przystępującej do postępowania 2. Oświadczenie o spełnieniu wymagań - art. 22 ust. 1 wg wzoru podanego w załączniku nr 1 do SIWZ; 3. Koncesję MSWiA wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 j.t. z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej mienia, obejmującą okres realizacji kontraktu; 4. Oświadczenie Wykonawcy (zgodnie z wzorem zawartym w załączniku nr 2) iż w przypadku bezpośredniego wykonywania czynności ochrony przez pracownika nie legitymującego się licencją I lub II stopnia, nadzór i kontrola wykonywana będzie przez pracownika legitymującego się wskazaną licencją; 5. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN; 6. Oświadczenie o posiadanym doświadczeniu wraz z wykazem wykonanych lub wykonywanych usług ochrony obiektów (budynków) w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o powierzchni nie mniejszej niż 4000m2 i trwających nie krócej niż 1 rok. Wszystkie usługi należy poprzeć referencjami. W przypadku zamówień wykonywanych Zamawiający uwzględnia tylko te, które do czasu otwarcia ofert trwały przynajmniej 1 rok (referencje są w tym wypadku również wymagane). Wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ; oraz: Wypełniony i podpisany formularz oferty (wg wzoru - Rozdział III SIWZ) wraz z zawartymi w nim oświadczeniami o: a) zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązaniu się do stosowania i ścisłego przestrzegania warunków w niej określonych oraz zdobyciu koniecznych informacji do przygotowania oferty b) związaniu niniejszą ofertą przez czas wskazany w SIWZ, tj. 30 dni od terminu składania ofert, c) zaakceptowaniu ogólnych warunków umowy i zobowiązaniu się w przypadku wyboru oferty do zawarcia umowy na wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, d) zobowiązaniu się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących stanu zabezpieczenia osób, obiektu i mienia Zamawiającego, uzyskanych w toku prowadzonego postępowania - bez względu na jego wynik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy poparte referencjami - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wios.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wios.warszawa.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska ul. Bartycka 110A, Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup z dostawą fabrycznie nowych części do urządzeń drukujących, na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Poznaniu przy ul. Pileckiego 6/9
- Modernizacja budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Modernizacja instalacji hydrantowej
- Remont instalacji gazowej w budynku przy ul. Świętojerskiej 12A
- Wykonanie i dostawa dekoracji kwiatowych, wiązanek, wieńców okolicznościowych na potrzeby służbowe MSZ
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.