Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-17
Inowłódz: Rewaloryzacja zabytkowego parku w Spale (w granicach władania gminy Inowłódz) w miejscowości Spała
Numer ogłoszenia: 12125 - 2008; data zamieszczenia: 17.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Inowłodzu, ul. Spalska 2, 97-215 Inowłódz, woj. łódzkie, tel. 0-44 7101233, fax 0-44 7101233.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewaloryzacja zabytkowego parku w Spale (w granicach władania gminy Inowłódz) w miejscowości Spała.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: - roboty rozbiórkowe chodników z płyt betonowych, obrzeży trawnikowych,murku - roboty porządkowe - wykonanie nawierzchni pieszych,pieszo-jezdnych i placów wypoczynkowych z kostki granitowej i nawierzchni żwirowej - 2.429 m2 - ścinanie drzew suchych i usychających - 35 szt. - wykonanie konserwacji i pielęgnacji drzewostanu - 347 szt. - wykonanie trawników parkowych i dywanowych - 1,4 ha - sadzenie drzew liściastych i iglastych, krzewów oraz roślin - 103 szt. - montaż ławek - 18 szt. - zakup i montaż tablicy informacyjnej - 1 szt. - przebudowa fontanny - 1 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Osoby biorące udział w postępowaniu winny spełniać wymogi art.22 ust.1 i nie podlegać wykluczeniu z art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655) oraz warunki określone w siwz O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finasowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku przy siwz) 2) szczegółowy lub uproszczony kosztorys ofertowy 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 5) oświadczenie Wykonawcy, sporządzone na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zm) o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu (wg załączonego wzoru) 6)oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm) według załączonego wzoru 7) Wykaz osób (sporządzony według załączonego wzoru) które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zmówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - kierownik budowy winien udokumentować posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej ( z co najmniej 5 letnim stażem), uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Uprawnienia wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwej izby załączyć do oferty 8) Wykaz (sporządzony według załącxzonego wzoru) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat min.3 zamówienia na roboty budowlane o podobnym charakterze i wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) 9) polisa lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inowlodz.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Inowłodzu 97-215 Inowłódz ul. Spalska 2 , pokój nr 6.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Inowłodzu ul. Spalska 2, pokój nr 1 97-215 Inowłódz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszrów wiejskich 2004-2006 - Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego
INNE PRZETARGI INOWŁÓDZ
więcej: przetargi INOWŁÓDZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Narolu
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Warce
- "Wykonanie toru "pumptrack" w m. Nowiny".
- Realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "BO 2021 Pumptrack - tor jazdy dla każdego na świeżym powietrzu" z zakresu zadań Budżetu Obywatelskiego 2021.
- Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK wraz z budową bieżni
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją ogródka jordanowskiego w os. Słonecznym 13-15 - 2 etap, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
więcej: Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.