Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-05
Rejowiec Fabryczny: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Rejowiec Fabryczny.
Numer ogłoszenia: 121273 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rejowiec Fabryczny , ul. Lubelska 16, 22-170 Rejowiec Fabryczny, woj. lubelskie, tel. 082 5664121, faks 082 566 42 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.rejowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Rejowiec Fabryczny..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Organizacja placu zabaw, dostosowanie pomieszczeń, wyposażenie pomieszczeń w ramach projektu: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Rejowiec Fabryczny 2) W skład zamówienia wchodzić będą CZĘŚCI takie jak: a) Modernizacja placów zabaw poprzez doposażenie wraz z (montażem) urządzeń typu: karuzele, sprężynowce, piaskownice, huśtawki, zestawy wielofunkcyjne, ściany wspinaczkowe, kryjówki wraz z bezpieczną nawierzchnią i ogrodzeniem. Dostarczenie wszelkich certyfikatów , atestów i innych dokumentów niezbędnych do dopuszczenia placu zabaw do użytkowania. Urządzenia muszą odpowiadać obowiązującym normom i przepisom prawa . Do oferty należy dołączyć zdjęcia lub fotografieelementów urządzeń wchodzących w skład placu zabaw w kolorze oferowanego produktu wraz z atestami i certyfikatami na całe urządzenia w języku polskim. b) Dostosowanie pomieszczeń i toalet do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym oraz modernizacja toalet dla personelu w tym: wymiana umywalek, misek ustępowych, terakoty , glazury , drzwi , montaż podajników na mydło, ręczniki ,luster itp. c) Wyposażenie pomieszczeń z których korzystają dzieci oraz personel w: stoły, krzesła, biurka, regały, szafy z półkami i szufladami, parawany, szafki tematyczne, wyposażenie wypoczynkowe, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, meble, zabawki, sprzęt AGD . d)Wyposażenie w sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, urządzenia peryferyjne, tablice interaktywne..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.23.60.00-2, 48.19.00.00-6, 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 32.00.00.00-3, 37.53.52.00-9, 32.30.00.00-6, 45.11.27.23-9, 45.11.12.91-4, 45.22.38.00-4, 37.53.52.00-9, 37.50.00.00-3, 37.52.00.00-9, 39.16.10.00-8, 39.22.00.00-0, 39.72.00.00-5, 45.10.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył 1 zadanie obejmujące budowę , rozbudowę lub przebudowę i urządzenie placów zabaw o wartości minimum 50 000 zł każdy(dotyczy części I przedmiotu zamówienia) . b) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył 1 zadanie (dotyczy części II zamówienia ), odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia /lub równoważne/ i wartości minimum 20 000 PLN każda, c) wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę wyposażenia pomieszczeń (dotyczy części III zamówienia ) odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości minimum 50 000 PLN każda, d) wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę wyposażenia w sprzęt multimedialny (dotyczy części IV zamówienia ) odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości minimum 50 000 PLN każda Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy zp (dot. cz.I,II, III i IV zamówienia). Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz ofertowy -kosztorys ofertowy -rysunki techniczne lub szkice w kolorze proponowanych urządzeń zabawowych -w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika pełnomocnictwo - w sytuacjioferty złożonej przez wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP. - oświadczenie wskazujące część zamówienia, której wykinanie wykonawca powierzy podwykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.rejowiec.pl BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rejowiec Fabryczny
ul. Lubelska 16
22-170 Rejowiec Fabryczny
pokój Nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Rejowiec Fabryczny ul. Lubelska 16 22-170 Rejowiec Fabryczny Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wspołfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja placów zabaw poprzez doposażenie wraz z (montażem) urządzeń..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Modernizacja placów zabaw poprzez doposażenie wraz z (montażem) urządzeń typu: karuzele, sprężynowce, piaskownice, huśtawki, zestawy wielofunkcyjne, ściany wspinaczkowe, kryjówki wraz z bezpieczną nawierzchnią i ogrodzeniem. Dostarczenie wszelkich certyfikatów , atestów i innych dokumentów niezbędnych do dopuszczenia placu zabaw do użytkowania. Urządzenia muszą odpowiadać obowiązującym normom i przepisom prawa . Do oferty należy dołączyć zdjęcia lub fotografieelementów urządzeńwchodzących w skład placu zabaw w kolorze oferowanego produktu wraz z atestami i certyfikatami na całe urządzenia w języku polskim..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostosowanie pomieszczeń i toalet do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostosowanie pomieszczeń i toalet do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym oraz modernizacja toalet dla personelu w tym: wymiana umywalek, misek ustępowych, terakoty , glazury , drzwi , montaż podajników na mydło, ręczniki ,luster itp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.72.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie pomieszczeń z których korzystają dzieci oraz personel..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pomieszczeń z których korzystają dzieci oraz personel w: stoły, krzesła, biurka, regały, szafy z półkami i szufladami, parawany, szafki tematyczne, wyposażenie wypoczynkowe, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, meble, zabawki, sprzęt AGD ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.00.00-9, 39.16.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie w sprzęt multimedialny..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie w sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, urządzenia peryferyjne, tablice interaktywne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.19.00.00-6, 32.32.20.00-6, 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie pracowni Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie" w ramach projektu pn.: "ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów" - III
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- Rozwój Infrastruktury Wodociągowej w Gminie Ogrodzieniec
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.