To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-07-18
Otwock: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do ZP ZOZ Otwock
Numer ogłoszenia: 121284 - 2007; data zamieszczenia: 18.07.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 104843 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Otwocku, ul. Batorego, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7793876, 0227795041 w. 225, fax 022 7793602.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do ZP ZOZ Otwock.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych do ZP ZOZ Otwock. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie 1 - zeszyty Zadanie 2 - długopisy, flamastry, markery, tusze, dziurkacze, spinacze, zszywki, segregatory, koszulki, papier fax-owy, taśmy klejące i inne Zadanie 3 - baterie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 10157,8 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zeszyty.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MARTER Barbara Bogucka, Wiązowna, 05-462 Dziechciniec 29, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 911.00
- Oferta z najniższą ceną: 911.00 / oferta z najwyższą ceną: 1088.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: długopisy, flamastry, markery, tusze, dziurkacze, spinacze, zszywki, 14.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MARTER Barbara Bogucka, Wiązowna, 05-462 Dziechciniec 29, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4342.80
- Oferta z najniższą ceną: 4342.8 / oferta z najwyższą ceną: 6906.80
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: baterie.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OFFI -PAP sp. z o.o., ul. Samogłoska 7, 01-980 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4904.00
- Oferta z najniższą ceną: 4904.00 / oferta z najwyższą ceną: 7795.40
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa zasilaczy elektrycznych prądu stałego do akceleratora liniowego PolFEL.
- Zakup sprzętu medycznego w ramach zadania p.n.: "Zakup i i dostawa niezbędnego sprzętu medycznego dla oddziałów szpitalnych".
- Wyjazd terapeutyczno-edukacyjny dla rodzin zastępczych z dziećmi w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu do ablacji światłem laserowym wraz z kompatybilnymi światłowodami dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej
- Dostawa używanego podnośnika koszowego na podwoziu samochodowym.
- Dostawa myjni dezynfektora do narzędzi chirurgicznych dla potrzeb Centralnej Sterylizacji SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku wraz z wymianą obejmującą demontaż starego urządzenia
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i papieru dla LODR w Końskowoli
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKOŚĆ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MIŚ USZATEK" W OSTROROGU" (III)
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PIŚMIENNICZO-BIUROWYCH, URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KALENDARZY I TERMINARZY NA 2026 ROK
- Dostawa artykułów i akcesoriów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 22.BLT
- Dostawa wyposażenia do przedszkola w Szydłowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.