eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w budynkach SPSK nr 2 AM



Ogłoszenie z dnia 2006-03-07

POZYCJA 12129

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Poznań: świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w budynkach SPSK nr 2 AM Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 2 im. H. Święcickiego AM, do kontaktów: mgr Krzysztof Zedlewski, ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, fax 061 8691695, e-mail: zpspsk2@am.poznan.pl, www.am.poznan.pl/spsk2/dyrekcja.htm. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 14. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w budynkach SPSK nr 2 AM. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: świadczenie przez Wykonawcę w systemie ciągłym usługi kompleksowego utrzymania czystości w budynkach SPSK-2 AM przy ul. Przybyszewskiego 49 oraz ul. Polnej 72A w Poznaniu. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni poziomych, pionowych oraz wyposażenia wraz z czynnościami pomocniczymi, z uwzględnieniem wymogów epidemiologicznych obowiązujących w placówkach służby zdrowia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ul. Przybyszewskiego 49 oraz ul. Polnej 72A w Poznaniu. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: między 130000 a 1588504,18 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: zamówienie dodatkowe o wartości 20% zamówienia podstawowego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 190000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: środki własne. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: W przypadku, gdy co najmniej dwóch Wykonawców ubiegać się będzie wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia pełnomocnictwa dla pełnomocnika reprezentującego konsorcjum na zewnątrz, który to będzie uprawniony do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu włącznie z zawarciem umowy. Jeżeli pełnomocnictwo określone jest w umowie konsorcjum, Zamawiający wymaga złożenia umowy konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS. Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 P.z.p. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 P.z.p. 7. W przypadku gdy Wykonawcą jest spółka cywilna, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kopii umowy spółki, oraz przez każdego ze wspólników, indywidualnego wypisu z rejestru ewidencji działalności gospodarczej. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o NIP oraz zaświadczenie REGON Wykonawcy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Bilansu, rachunku zysków i strat (sprawozdania finansowego), a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości również wraz z opinią o badanym sprawozdaniu finansowym, albo w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Informacji z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do bieżącego finansowania przedmiotu zamówienia do wysokości minimum 20% ceny ofertowej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (opinia bankowa o Wykonawcy). Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ogólną ubezpieczenia nie niższą niż 3.000.000,00 zł (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem - okres ubezpieczenia winien obejmować co najmniej dzień składania ofert), z tym jednak zastrzeżeniem, że na jedno zdarzenie z tytułu przedmiotowego kontraktu Wykonawca powinien przedłożyć polisę co najmniej w wysokości 500.000,00 zł na jedno zdarzenie (OC kontraktowe i deliktowe). W przypadku przedłożenia polis z klauzulami oznaczonymi numerami, Zamawiający wymaga załączenia kompletnych dokumentów ubezpieczeniowych. W dniu podpisania umowy Zamawiający zażąda przedłożenia nowej polisy, jeśli polisa załączona do oferty utraci ważność. Również w sytuacji, gdy polisa utraci ważność w trakcie wykonywania usługi Zamawiający zażąda przedłożenia nowej polisy, tak aby była zachowana ciągłość ubezpieczenia. Nowe polisy muszą być zawarte na warunkach nie gorszych niż polisa przedłożona do oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek będzie rozpatrywany łącznie. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Informacja pochodząca od Wykonawcy na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca bez względu na tytuł własności, którymi zamierza wykonać niniejszy przedmiot zamówienia wraz z wykazem środków. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać usługę lub będą jedynie uczestniczyć w wykonywaniu usługi wraz z kompletnymi informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia, a także przedstawienia jaki zakres wykonywanych przez nich czynności zamierza im powierzyć Wykonawca do realizacji w przypadku niniejszego przedmiotu zamówienia. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli Wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena brutto ryczałtu miesiecznego - 60 koncepcja wykonywania usługi - 40 Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DZP/07/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.04.2006, cena - 60 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, pobranie pocztowe. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.04.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.04.2006, godzina 09:15, Budynek O salka konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.