To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-19
Warszawa: Dostawy ryb
Numer ogłoszenia: 121318 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94388 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śródmiejski Ośrodek Opiekuńczy im. prof. A. Tymowskiego, ul. Świętojerska 12A, 00-236 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8315880, faks 022 6356292.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy ryb.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA są sukcesywne dostawy ryb do Zamawiającego, których asortyment szczegółowo określono w zestawieniu zamieszczonym w FORMULARZU CENOWYM załącznika nr 1 . - filet z miruny mrożony ze skórą - bez glazury kg 100 - filet z dorsza mrożony bez skóry - bez glazury kg 100 - filet z mintaja mrożony - bez glazury kg 100 - dorsz świeży - filet ze skórą kg 80 - dorsz świeży - filet bez skóry kg 80 - flądra świeża - filet kg 80 - płaty śledziowe - solone kg 100 - śledź - salsa kg 60 - śledź w śmietanie kg 60 - makrela wędzona - duża kg 60 - tuńczyk w sosie własnym - puszka 170g (+,- 5%) szt. 400..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.21.11.00 - Świeże filety rybne 15.23.00.00 - Ryby suszone lub solone; ryby w solance; ryby wędzone 15.24.00.00 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMPERIAL - KOŁOBRZEG A. Łuczka, Zb. Łuczka sp. j., ul. Albatrosa 11, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14367,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14786,10
Oferta z najniższą ceną: 14786,10 / Oferta z najwyższą ceną: 14786,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku w DRUGIEJ tercji roku 2025
- dostawa: aparatura medyczna, meble medyczne, sprzęt medyczny jednorazowego użytku i wielorazowy, materiały szewne, materiały stomatologiczne, narzędzia, osprzęt do aparatów okulistycznych, sprzęt angiograficzny, sprzęt medyczny ogólnego zastosowania, spr
- dostawa produktów pochodzenia zwierzęcego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.