Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-13
Lublin: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH, SIATEK GINEKOLOGICZNYCH I CHIRURGICZNYCH ORAZ STAPLERÓW I ŁADUNKÓW JEDNORAZOWEGO - XVII PAKIETÓW
Numer ogłoszenia: 121343 - 2015; data zamieszczenia: 13.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego , ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 740 86 14, faks 81 740 39 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spszw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH, SIATEK GINEKOLOGICZNYCH I CHIRURGICZNYCH ORAZ STAPLERÓW I ŁADUNKÓW JEDNORAZOWEGO - XVII PAKIETÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych (Pakiet I-XI), siatek ginekologicznych i chirurgicznych (Pakiet XII-XV/poz. nr 1-4, Pakiet XVI) oraz staplerów i ładunków jednorazowego użytku (Pakiet XV/poz. nr 5, Pakiet XVII). Zakres zamówienia obejmuje XVII, nw. Pakietów: Pakiet I - Dostawa nici syntetycznych, wchłanialnych, plecionka powlekana (kwas poliglikolowy), Pakiet II - Dostawa nici syntetycznych, niewchłanialnych, Pakiet III - Dostawa szwów specjalistycznych, Pakiet IV - Dostawa nici niewchłanialnych, Pakiet V - Dostawa szwów syntetycznych wchłanialnych poliglaktyna , polidioksanon, Pakiet VI - Dostawa szwów syntetycznych wchłanialnych polidioksanon, Pakiet VII - Dostawa szwów syntetycznych do laparoskopii, Pakiet VIII - Dostawa szwów syntetycznych, monofilamentowych, szybkowchłanialnych, niepowlekanych, Pakiet IX - Dostawa szwów syntetycznych, plecionych, niewchłanialnych, poliestrowych, powlekanych silikonem, Pakiet X - Dostawa wosku kostnego, Pakiet XI - Dostawa szwów syntetycznych, monofilamentowych, polipropylenowych z dodatkiem substancji uplastyczniającej, Pakiet XII - Dostawa taśmy i siatki do operacyjnego leczenia wysiłkowego nieotrzymania moczu i zaburzeń statyki narządu płciowego. Pakiet XIII - Dostawa siatki do operacyjnego leczenia wysiłkowego nieotrzymania moczu i zaburzeń statyki narządu płciowego, Pakiet XIV - Dostawa siatki do naprawy przepuklin, Pakiet XV - Dostawa asortymentu do naprawy przepuklin brzusznych, Pakiet XVI - Dostawa siatki do naprawy przepuklin brzusznych, Pakiet XVII - Dostawa staplerów i ładunków jednorazowego użytku. Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia i jego zakres oraz dokładne parametry, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, Pakiety I-XVII, określający wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia. 2.Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do Pakietów XI-VII: 3.1. Oferowane wyroby medyczne muszą być dobrej jakości, dopuszczone do obrotu, używania i oznakowane zgodnie z zgodnie z przepisami Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679) oraz oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 ze zm.). 3.2. Przedmiot zamówienia musi być pakowany w sterylne opakowania, z terminem ważności oferowanych produktów minimum 3 lata, liczony od daty dostawy do Zamawiającego, bowiem oferowany termin ważności stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 10 oraz ppkt. 17.4) niniejszej SIWZ. 3.3. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia zaniedbania Podwykonawcy tak jak za własne działania, uchybienia, zaniedbania. 3.4. Strony dopuszczają możliwość zamian ilościowych poszczególnych pozycji asortymentowych, będących przedmiotem umowy w obrębie pakietu, pod warunkiem, że wartość dostarczonego przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć ogólnej wartości pakietu..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.27-6, 33.14.11.20-7, 33.14.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w prowadzonym postępowaniu nie zachodzi taka okoliczność. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. a). SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokument przedłożony przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. b) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. b) SIWZ. Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa oferowanego przedmiotu zamówienia, tj. materiałów szewnych, wosku kostnego, siatek, staplerów i ładunków, odpowiednio, o wartości nie mniejszej niż: 577 121,40 zł brutto w przypadku składania ofert na wszystkie pakiety, a w przypadku składania ofert na wybrane pakiety, w wysokości co najmniej dla poszczególnych pakietów: Numer Pakietu/ Dostawa o wartości w PLN: I - 104 345,31; II - 1 312,68; III - 5 417,65; IV - 33 445,57; V - 127 388,53; VI - 4 096,18; VII - 4 474,55; VIII - 932,61; IX - 5 591,02; X - 922,70; XI - 12 402,04; XII - 39 262,70; XIII - 13 611,00; XIV - 10 889,22; XV - 34 872,64; XVI - 32 762,75; XVII - 145 394,25; Łącznie: 577 121,40. W przypadku składania oferty na dwa pakiety, wartość dostaw musi odpowiadać łącznej wartości pakietów, dla każdej z wykazanych dostaw.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. c) SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. c) SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. d) SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
inne dokumenty
I. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określonego w Pakiecie I-XVII, zawiera zał. nr 1 do SIWZ. Ponadto Zamawiający wymaga, aby: 9.1. Wszystkie zaoferowane produkty w Pakiecie I-XVII, posiadały aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 9.2. Oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymagania Zamawiającego w zakresie wymagań opisanych w zestawieniu parametrów granicznych, określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. II. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest również do załączenia wraz z ofertą nw. dokumentów: 9.3. Świadectwa dopuszczenia do obrotu i używania na rynku krajowym dla zaoferowanych materiałów szewnych, wosku kostnego, siatek, staplerów i ładunków, określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, potwierdzającego oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. Nr 107, poz. nr 679) na potwierdzenie spełniania wymagań Dyrektywy 93/42/EEC, tj. deklaracja zgodności producenta lub certyfikat CE, potwierdzone udziałem jednostki notyfikowanej, w zależności od klasy wyrobu medycznego, UWAGA: Zaleca się aby dowód dopuszczenia na rynek krajowy został dołączony do oferty zgodnie ze stroną podaną w załączniku stanowiącym kosztorys ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ) i oznaczeniem której pozycji i pakietu dotyczy. 9.4. Prawidłowo wypełnione tabele parametrów granicznych, określone w Załączniku nr 1 do SIWZ, z zaznaczeniem właściwej kolumny TAK lub NIE dla każdego z parametrów/ warunków. 9.5. Charakterystyka techniczna i użytkowa parametrów technicznych każdego z elementów wymienionych w Zał. nr 1 do SIWZ, w formie np. folderów, katalogów, opisów, ulotek informacyjnych, prospektów opisujących parametry techniczne zaoferowanego przedmiotu zamówienia, np. co do długości nici, rozmiaru oraz potwierdzające numery katalogowe dla oferowanego asortymentu, nie zawierające informacji sprzecznych z opisem przedmiotu zamówienia. UWAGA: W w/w dokumentach należy wskazać którego przedmiotu zamówienia dotyczą. 9.6. instrukcji użytkowania w odniesieniu do każdego asortymentu będącego przedmiotem zamówienia w Pakiecie I-XVII. III. Prezentacja przedmiotu zamówienia zaoferowanego w Pakiecie I-XI. W przypadku wystąpienia wątpliwości czy zaoferowany asortyment spełnia wymagania Zamawiającego, Zamawiający wezwie wszystkich wykonawców do przeprowadzenia prezentacji oferowanego przedmiotu zamówienia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. wątpliwości odnoszących się do opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość prezentacji asortymentu zaoferowanego w Pakiecie I-XI, na potwierdzenie wymagań Zamawiającego, w terminie uzgodnionym wcześniej z Wykonawcami.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
8.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i takie pełnomocnictwo powinni dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno: - jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania - wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców udzielających pełnomocnictwa musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa, zgodnie z zasadą reprezentacji. 8.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum lub każdy ze wspólników wchodzących w skład spółki cywilnej oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, tzn. każdy z nich z osobna musi złożyć oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt.: 6. Dokumenty wymienione w pkt. 5.3. konsorcjanci lub wspólnicy mogą złożyć wspólnie. Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy wchodzącego w skład konsorcjum lub spółki cywilnej muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego wykonawcę (konsorcjanta lub wspólnika). 8.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 8.4. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin ważności - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w niżej wymienionych przypadkach: a) zmiany nazwy produktu, nazwy producenta przy niezmienionym produkcie, numeru katalogowego produktu, przy zastrzeżeniu braku możliwości wzrostu cen netto, b) zmiany w części dotyczącej sposobu konfekcjonowania (wielkość opakowania), jeśli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie produktów wskazanych w ofercie, w szczególności przyczyną taką może być wycofanie z obrotu lub zaprzestanie ich produkcji, a możliwe jest zastosowanie zamiennika produktu, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, przy zastrzeżeniu braku możliwości podwyższenia ceny netto. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek pisemnego udokumentowania powyższych okoliczności. W okresie obowiązywania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. Strony umowy sporządzą wówczas stosowny aneks do umowy, przy czym nowa stawka podatku VAT obowiązywała będzie po dniu podpisania aneksu przez Strony umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spszw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089,Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. nr 12A..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089 (w budynku administracyjnym pok. 27) lub drogą pocztową ( na własne ryzyko)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Dostawa nici syntetycznych, wchłanialnych, plecionka powlekana (kwas poliglikolowy),.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici syntetycznych, wchłanialnych, plecionka powlekana (kwas poliglikolowy) - 11 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin ważności - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - Dostawa nici syntetycznych, niewchłanialnych,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici syntetyczne, niewchłanialne - 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - Dostawa szwów specjalistycznych,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy specjalistyczne - 2 pozycje asortymentowe,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin ważności - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV - Dostawa nici niewchłanialnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici niewchłanialne - 17 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin ważności - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V - Dostawa szwów syntetycznych wchłanialnych poliglaktyna , polidioksanon,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy syntetyczne wchłaniane koliglaktyna , polidioksanon - 39 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin ważności - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI - Dostawa szwów syntetycznych wchłanialnych polidioksanon.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy syntetyczne wchłaniane polidioksanon - 1 pozycja asortymentowa,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin ważności - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII - Dostawa szwów syntetycznych do laparoskopii,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy syntetyczne do laparoskopii - 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin ważności - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII - Dostawa szwów syntetycznych, monofilamentowych, szybkowchłanialnych, niepowlekanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy syntetyczne, monofilamentowe, szybkowchłanialne, niepowlekane - 2 pozycje asortymentowe,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin ważności - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IX - Dostawa szwów syntetycznych, plecionych, niewchłanialnych, poliestrowych, powlekanych silikonem,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy syntetyczne, plecione, niewchłanialne, poliestrowe, powlekane silikonem - 13 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin ważności - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet X - Dostawa wosku kostnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wosk kostny - 1 pozycja asortymentowa,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin ważności - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet XI - Dostawa szwów syntetycznych, monofilamentowych, polipropylenowych z dodatkiem substancji uplastyczniającej,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwysyntetyczne, monofilamentowe, polipropylenowe z dodatkiem substancji uplastyczniającej- 14 pozycji asortymentowych,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin ważności - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet XII - Dostawa taśmy i siatki do operacyjnego leczenia wysiłkowego nieotrzymania moczu i zaburzeń statyki narządu płciowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: taśma i siatka do operacyjnego leczenia wysiłkowego nieotrzymania moczu i zaburzeń statyki narządu płciowego - 2 pozycje asortymentowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin ważności - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet XIII - Dostawa siatki do operacyjnego leczenia wysiłkowego nieotrzymania moczu i zaburzeń statyki narządu płciowego,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: siatka do operacyjnego leczenia wysiłkowego nieotrzymania moczu i zaburzeń statyki narządu płciowego - 1 pozycja asortymentowa,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin ważności - 10
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet XIV - Dostawa siatki do naprawy przepuklin,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: siatka do naprawy przepuklin - 5 pozycji asortymentowych,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin ważności - 10
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet XV - Dostawa asortymentu do naprawy przepuklin brzusznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: asortyment do naprawy przepuklin brzusznych - 5 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin ważności - 10
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet XVI - Dostawa siatki do naprawy przepuklin brzusznych,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: siatka do naprawy przepuklin brzusznych - 5 pozycji asortymetowych,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin ważności - 10
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet XVII - Dostawa staplerów i ładunków jednorazowego użytku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: staplery i ładunki jednorazowego użytku - 15 pozycji asortymentowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin ważności - 10
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podkładów celulozowych, drobnego sprzętu medycznego, masek chirurgicznych
- Dostawa materiałów opatrunkowych, szewnych i produktów do pielęgnacji ciała - umowa ramowa ZP39/A/22/2024
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- SZPiFP-136-24 Dostawa tamponów do osmologii
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę obłożeń jednorazowego użytku
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.