Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-30
Legnica: Wykonanie inwentaryzacji cmentarzy komunalnych w Legnicy, opracowanie map i zasilenia w dane bazy systemu komputerowego zawierającego wyszukiwarkę osób pochowanych
Numer ogłoszenia: 121372 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8566350 w. 103, faks 076 7233763.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpgk.legnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji cmentarzy komunalnych w Legnicy, opracowanie map i zasilenia w dane bazy systemu komputerowego zawierającego wyszukiwarkę osób pochowanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : wykonanie inwentaryzacji cmentarzy komunalnych w Legnicy, opracowanie map i zasilenia w dane bazy systemu komputerowego zawierającego wyszukiwarkę osób pochowanych. Inwentaryzacja cmentarzy komunalnych w Legnicy obejmuje inwentaryzację dot. usytuowania grobów i grobowców, rezerwacji, alei, budynków i budowli, elementów architektury sakralnej, punktów czerpania wody, zieleni na cmentarzach komunalnych w Legnicy przy ul. Wrocławskiej i ul. Zielnej oraz wprowadzenie danych o osobach pochowanych, dysponentach i opłatach do programu użytkowego i na interaktywną mapę cmentarzy. Projekt zakończyć powinien się stworzeniem interaktywnej mapy cmentarzy w aplikacji internetowej. Szacowana liczba grobów na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Wrocławskiej w Legnicy ok. 46.752 mogił, 34.634 grobowców przy ul. Zielnej - ok. 606 mogił, 14 grobowców Powierzchnia Cmentarza Komunalnego przy ul. Wrocławskiej 124- ok. 48 ha Powierzchnia Cmentarza Komunalnego przy ul. Zielnej- ok. 0,5 ha Rodzaj i zakres prac: 1) -inwentaryzacja i rozmieszczenie grobów i grobowców wraz z oznaczeniem kwater, rzędów, danymi osób pochowanych, tj. imieniem i nazwiskiem, datą urodzenia, datą zgonu, rodzajem miejsca pochówku (grób pojedynczy, podwójny, grobowiec), - inwentaryzacja i rozmieszczenie wykupionych miejsc pod pochówek wraz z oznaczeniem kwater i rzędów, - inwentaryzację i rozmieszczenie alei, - inwentaryzacja i rozmieszczenie punktów czerpania wody, - inwentaryzacja i rozmieszczenie budynków i budowli oraz elementów architektury sakralnej, - wykonanie i dołączenie do programu zdjęć grobów i nagrobków 2) Interaktywna mapa cmentarzy zbudowana na podstawie pomiarów geodezyjnych, (wymagana dokładność do 10 cm) w postaci wektorowej. 3) Utworzenie planu zagospodarowania przestrzennego w sektorach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. nr 90 z 2001 r. poz. 1013). Plan ma zawierać takie elementy jak: rozmieszczenie grobów i grobowców wraz z oznaczeniem kwater, istotne wymiary odległości między grobami odległości od alei i innych istotnych obiektów np. istniejących drzew (plan powinien być zintegrowany z mapą inwentaryzacyjną cmentarzy). 4) Wykonanie co najmniej dwóch zdjęć grobom z przybliżenia (tablic nagrobków) i z oddalenia całego grobu. Dołączenie plików zdjęć do aktywnych pól grobów w aplikacji do administrowania cmentarzami. 5) Wpisanie danych podstawowych z inwentaryzacji cmentarza do bazy programu: Imienia i nazwiska, dat urodzin i śmierci, informacji o lokalizacji grobu (sektor, rząd, numer) oraz danych z ksiąg osób pochowanych i grobów, faktur i innych dokumentów będących w posiadaniu Administracji Cmentarza z lat 1945- 2010 r. Wymagania oprogramowania od strony użytkownika: - aplikacja internetowa powinna umożliwiać pracę zdalną (za pośrednictwem Internetu), - aplikacja powinna dawać możliwość pomniejszania, powiększania, przesuwania mapy, - możliwość samodzielnej modyfikacji mapy cmentarza z poziomu programu: a) dodawanie i usuwanie grobów, b) edycja (zmiana rozmiaru i położenia oraz obracanie grobów), c) predefiniowanie rozmiarów grobów w zależności od ich rodzaju, d) możliwość ustalania rozmiaru grobów w metrach, e) możliwość oznaczania różnych rodzajów grobów poprzez zmianę ich koloru, f) łączenie grobów na mapie z danymi z bazy danych z poziomu aplikacji g) blokowanie edycji grobów podczas przeglądania mapy - mapa jak również cała aplikacja powinna uwzględniać plan zagospodarowania terenu w wolnej części cmentarza jak również dawać możliwość pełnego administrowania rezerwacjami (łącznie z wizualizacją danych na mapie), - mapa z legendą i odcinkiem ilustrującym aktualne przełożenie skali mapy na metry - okno z miniaturą mapy oraz zaznaczoną aktualną pozycją, ułatwiającą orientację oraz umożliwiające szybką nawigację na mapie - możliwość zlokalizowania grobu po nazwisku, dacie urodzenia, dacie śmierci, numerze kwatery, numerze rzędu - możliwość zidentyfikowania grobu po zaznaczeniu go na mapie - szybki podgląd najważniejszych informacji o grobie po zaznaczeniu na mapie - możliwość dołączenie zdjęć grobów i nagrobków - po wyborze grobu lub pochowanego prezentacja w panelu następujących danych: lokalizacja grobu, grobowca na mapie cmentarza, danych osoby zmarłej: imienia i nazwiska, daty urodzenia, daty śmierci, oznaczenia kwatery, oznaczenia rzędu, rodzaj pochówku (grób pojedynczy, podwójny, grobowiec), uwagi dla opiekuna grobu od administratora - ciągła możliwość automatycznego generowania raportów w różnych przekrojach (np. osoby zmarłe w danym roku, osoby spoczywające w danej kwaterze, terminy opłat za miejsce na pochówek), możliwość wystawienia faktur z poziomu programu, - możliwość tworzenia raportów windykacyjnych: a) automatyczne generowanie listy dłużników, b) całościowe lub wyrywkowe generowanie zawiadomień ponaglających - możliwość prowadzenia w bazie ewidencji miejsc wykupionych pod pochówek i grobów zgodnie z rozporządzeniem ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. nr 90 z 2001 r. poz. 1013) - możliwość automatycznego generowania zaświadczeń i dokumentów w formacie edytora tekstu i PDF, związanych z administracją cmentarza z poziomu aplikacji - możliwość zarządzania użytkownikami i poziomem dostępu do danych - edycja danych w księdze grobów i księdze zmarłych - instalacja i konfiguracja programu użytkowego i interaktywnej mapy cmentarzy prowadząca do uzyskania pełnej zgodności z wymogami SIWZ - przeszkolenie pracowników administracji cmentarzy w zakresie umożliwiającym samodzielną aktualizację bazy danych i interaktywnej mapy cmentarzy. - udzielenie bezterminowej licencji - konsultacje wdrożeniowe - świadczenie asysty technicznej w okresie gwarancji przez okres 12 miesięcy Wymagania dotyczące strony internetowej - możliwość umieszczania w serwisie płatnych ogłoszeń, - możliwość znalezienia grobu wg nazwiska, imienia, daty urodzin i daty zgonu osoby pochowanej, - możliwość wygenerowania i wydrukowania mapy dojścia do sektora w którym znajduje się grób, - możliwość zarządzania treścią (CMS) umożliwiający własnoręczną edycję poszczególnych podstron - skalowanie mapy cmentarza z możliwością przesuwania w dużym powiększeniu, - możliwość zamieszczenia załączników od podstron, - możliwość samodzielnej synchronizacji bazy danych oraz zdjęć programu administracyjnego z bazą wyszukiwarki - możliwość zapalenie wirtualnego znicza, - integracja wyszukiwarki z usługami świadczonymi przez administratora, - własnoręczne zarządzanie podstawowymi ustawieniami wyszukiwarki z poziomu panelu administracyjnego - możliwość sortowania wyników wyszukiwania wg różnych kryteriów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00 - Usługi bazy danych 72.31.90.00 - Usługi dostarczania danych 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 72.35.40.00 - 72.35.40.00 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 72.25.20.00 - Usługi komputerowe w zakresie archiwizowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 4500 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a w szczególności posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg dodatku nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te muszą spełniać osobno. 2) Prowadzić działalność w zakresie wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu określonego w pkt. I.6.3) SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te muszą spełniać osobno.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadać doświadczenie w realizacji podobnych zamówień, to znaczy : Przedstawić wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz musi zawierać co najmniej 3 zrealizowane lub realizowane usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w zakresie inwentaryzacji Cmentarza powyżej 20 tysięcy nagrobków. W załączeniu Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu będącego dodatkiem nr 4 do SIWZ określonego w pkt. I.6.8) SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpgk.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, SEKRETARIAT I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- PRACE REMONTOWE NA OBIEKCIE HALI MAGAZYNOWEJ W LEGNICY
- Zakup energii elektrycznej dostarczanej do obiektów Collegium Witelona Uczelnia Państwowa z siedzibą w Legnicy
- NAJEM I KOMPLEKSOWA OBSŁUGA DRUKAREK i URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- "Wykonanie i dostawy tablic rejestracyjnych wraz z ramkami montażowymi oraz odbiór tablic wycofanych z obiegu"
- Modernizacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynkach A, C i E Collegium Witelona Uczelnia Państwowa
- Rozbiórka nieużytkowanego budynku mieszkalnego wielorodzinnego znajdującego się przy ul. Głogowskiej 89-89a
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja oprogramowania do badań endoskopowych wraz z wymianą sprzętu komputerowego (2 komputery podłączone do endoskopów)
- "Aktualizacja bazy danych geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu GESUT dla powiatu grodziskiego". Część I - 4 jednostki ewidencyjne; Część II - 3 jednostki ewidencyjne.
- "Usługa digitalizacji obiektów archiwalnych ze zbiorów Bundesarchiv"
- Odnowienie wsparcia serwisowego dla oprogramowania i urządzeń Fortinet (ZP-48/24)
- DOSTĘP DO NOWYCH WERSJI ORAZ ŚWIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO
- Aktualizacja baz danych w zakresie monitorowania zmian w strukturze agrarnej oraz sposobie użytkowania gruntów oraz ich bonitacji.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.