eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Usługi w zakresie wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miasta Malborka .



Ogłoszenie z dnia 2008-06-05

Malbork: Usługi w zakresie wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miasta Malborka .
Numer ogłoszenia: 121393 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Malborka, pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6473325, fax 055 6473324.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miasta Malborka ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących prac: 1. Wycena lokalu mieszkalnego w celu określenia wartości rynkowej do sprzedaży na rzecz najemców oraz w drodze przetargu - przewidywana ilość 500 lokali. W zakres wyceny wchodzi : 1.1. dokonanie wizji lokalu i pomieszczeń przynależnych 1.2. pomiar inwentaryzacyjny 1.3. wykonanie operatu szacunkowego 1.4. określenie wartości lokalu 1.5. określenie wartości gruntu przynależnego do lokalu 1.6. rzut kondygnacji budynku, na której posadowiony jest lokal z uwzględnieniem opisu poszczególnych pomieszczeń wycenianego lokalu i ich powierzchni 1.7. rzut kondygnacji pomieszczeń przynależnych 2. Wycena lokalu użytkowego w celu określenia wartości do sprzedaży w drodze przetargu - przewidywana ilość 15. W zakres wyceny wchodzi: 2.1. dokonanie wizji lokalu i pomieszczeń przynależnych 2.2. pomiar inwentaryzacyjny 2.3. wykonanie operatu szacunkowego 2.4. określenie wartości lokalu 2.5. określenie wartości gruntu przynależnego do lokalu 2.6. rzut kondygnacji budynku, na której posadowiony jest lokal, z uwzględnieniem opisu poszczególnych pomieszczeń wycenianego lokalu i ich powierzchni 2.7. rzut kondygnacji pomieszczeń przynależnych 3. Wycena nieruchomości gruntowej (bez względu na liczbę działek wchodzących w skład nieruchomości) do sprzedaży lub oddania w użytkowanie wieczyste w drodze przetargu, oddania w trwały zarząd, użytkowanie, ustalenia opłat za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego gruntu w prawo własności - przewidywana ilość 200 nieruchomości: W zakres wyceny wchodzi: 3.1 wizja w terenie 3.2. operat szacunkowy 3.3. określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości lub określenie prawa użytkowania wieczystego 3.4. odpowiednio ustalenie opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności 4. Wycena nieruchomości gruntowej zabudowanej (bez względu na liczbę działek) do celów sprzedaży - przewidywana ilość 10 nieruchomości. W zakres wyceny wchodzi: wizja w terenie 4.1. operat szacunkowy 4.2. określenie wartości nieruchomości 5. Rozliczenie udziałów w częściach wspólnych budynków - przewidywana ilość 120 lokali. W zakres wyceny wchodzi: 5.1.inwentaryzacja i pomiary lokali i pomieszczeń przynależnych w budynku 5.2. rzuty kondygnacji 5.3. tabelaryczne przedstawienie rozliczenia udziałów w częściach wspólnych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 74.23.19.00 - Usługi biegłych Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.90.00 - Usługi biegłych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem zamówienia; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zawarcie umowy ramowej, składają wraz z ofertą, w terminie podanym w rozdziale XIII, niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument wymieniony w pkt 2 może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli osoba składająca oświadczenia lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w pkt 2, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pełnomocnictwo potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malbork.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Malborka ,82-200 Malbork, Wydział AGN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Malborka Plac Słowiański 5 82-200 Malbork Pokój nr 115 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.