Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-28
Bieliny: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Gimnazjum w Bielinach w roku szkolnym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 121413 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Samorządowych - Gimnazjum w Bielinach , ul. Partyzantów 17, 26-004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3025060.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła ponadpodstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Gimnazjum w Bielinach w roku szkolnym 2009/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych w ilości i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 SIWZ z podziałem na pakiety: - Pakiet Nr1 - mięso i wędliny, - Pakiet Nr 2 - warzywa i owoce, - Pakiet Nr 3 - ryby i mrożonki, - Pakiet Nr 4 - przyprawy i koncentraty, - Pakiet Nr 5 - pozostałe artykuły żywnościowe. 2) Dostawy realizowane są na koszt i ryzyko dostawcy. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu 10 miesięcy. Miejsce realizacji zamówienia - magazyny stołówki szkolnej Gimnazjum w Bielinach. Zamawiający z 7 - dniowym wyprzedzeniem będzie przekazywał zamówienie co do rodzaju i ilości potrzebnego towaru..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.21.00.00 - Filety rybne, wątróbki rybne i ikra 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa 15.11.90.00 - Mięsa różne 15.87.12.70 - Mieszanki przypraw .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : PAKIET NR 1 - 2.500,00 zł PAKIET NR 2 - 1.500,00 zł PAKIET NR 3 - 800,00 zł PAKIET NR 4 - 900,00 zł PAKIET NR 5 - 1500,00 zł w nieprzekraczalnym terminie do dnia 05 sierpnia 2009 roku. do godz.10.00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póz. zm.). 6. Wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników) b) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ, (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników) 3) Parafowany projekt umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 4 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zespol-szkol-bieliny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Samorządowych w Bielinach
ul. Partyzantów 17
26-004 Bieliny
woj. Świętokrzyskie
tel. (41) 302-50-60,
fax (41)302-61-57
gimbieliny@wp.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Samorządowych w Bielinach ul. Partyzantów 17 26-004 Bieliny woj. Świętokrzyskie tel. (41) 302-50-60, fax (41)302-61-57 (sekretaraiat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr1 - mięso i wędliny,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Łopatka b/k(świeża,nie mrożona) kg 2700 2 wołowe b/k pieczyste(świże,nie mroż) kg 180 3 Kiełbasa wiejska kg 750 4 Kurczaki(świeże,nie mrożone) kg 1800 5 Boczek gotowany(bez żeberek) kg 700 6 Udko kurczaka(świeże,nie mrożone) kg 1000 7 Kości schabowe kg 200 8 Korpusy drobiowe(świeże,nie mrożone) kg 100 9 Podgardle wędzone kg 150 10 Filet z kurczaka(świeży,nie mrożony) kg 600 11 Karczek b/k(świeży nie mrożony) kg 360 12 Schab b/k(świeży,nie mrożony) kg 600 13 Mięso od szynka b/k(świeże,nie mrożone) kg 300 14 Kości schabowe wędzone kg 150.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - warzywa i owoce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Brukselka kg 50 2 Buraki czerwone kg 800 3 Cebula kg 500 4 Cytryny kg 20 5 Fasola jaś - kg 300 6 Fasola konserwowa(opak.min.250g) kg 50 7 Fasolka szparagowa kg 50 8 Groch łupany(opak.min.0,5kg) kg 200 9 Groszek zielony(opak.min.500g) litr 80 10 Gruszki kg 450 11 Jabłka kg 1500 12 Kalafiory szt 100 13 Kapusta biała kg 2000 14 Kapusta czerwona kg 700 15 Kapusta kiszona kg 1000 16 Kapusta pekińska kg 410 17 Kopere - waga pęczka 30g - pęczek 250 18 Kukurydza konserwowa - opak.min.250g- kg 70 19 Marchew kg 2400 20 Natka pietruszki waga pęczka 30g - pęczek 420 21 Ogórki kwaszone opak.min. 5kg kg 900 22 Ogórki świeże kg 300 23 Papryka czerwona świeża - kg 150 24 Pieczarki kg 600 25 Pietruszka korzeń - kg 700 26 banany kg 600 27 Pomidory kg 300 28 Pory kg 35 29 Rzodkiewka wiel.pęczka 15szt.waga min 40 dag - pęczek 1000 30 Sałata zielona główka 400 31 Seler korzeń kg 700 32 Ziemniaki opak.min. 25kg - kg 23000 33 Szczypior waga pęczeka 30g - pęczek 200 34 Mandarynka kg 1200 35 Ogórek konserwowy kg 400 36 Papryka konserwowa kg 60.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - ryby i mrożonki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Filet z mintaja (kostka,mrożony,opak.min.5kg) kg 340 2 Knedle z owocami (mrożone opak.min. 4,5kg) kg 500 3 Pyzy z mięsem (mrożone opak.min. 4,5kg) kg 650 4 Filet z morszczuka (płaty,mrożone,opak.min.5kg) kg 800 5 Mieszanka kompotowa(mrożonka wieloowocowa opak.min..5kg)kg 900 8 Paluszki z fileta panierowane(mrożone opak.min.4,5kg) kg 400 9 Filet z pangi (mrożone opak. Min 4,5kg) kg 500.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - przyprawy i koncentraty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Cukier waniliowy(opak.min.100g) kg 10 2 Koperek (suszony - opak.min. 500g) kg 5 3 Kwasek cytrynowy(opak.min.500g) kg 9 4 Liść laurowy(opak.min.100g) kg 3 5 Majeranek(opak.min. 500g) kg 5 6 Napój cytrynowy (w proszku wydajność1kg na 10l) kg 60 7 Napój jabłkowy (w proszku wydajność1kg na 10l) kg 60 8 Napój malinowy (w proszku wydajność1kg na 10l) kg 60 9 Napój truskawkowy(w proszku wydajność1kg na 10l) kg 60 10 Napój wiśniowy (w proszku wydajność1kg na 10l) kg 60 11 Napój z czarnej porzeczki (w proszku wydajność1kg na 10l)kg 60 12 Natka pietruszki (suszona opak.min.500g)) kg 5 13 Papryka słodka(opak.min. 800g) kg 10 14 Pieprz czarny(opak.min.1kg) kg 15 15 Przyprawa do drobiu(opak.min.600g) kg 20 16 Przyprawa do mięs(opak.min.600g) kg 20 17 Przyprawa do ryb(opak.min.600g) kg 20 18 Przyprawa do zup i innych potraw(opak.min.12,5kg) kg 200 19 Przyprawa w płynie do zup(opak.min.37kg) kg 350 20 Rosół instant jarzynowy(opak.min.12,5kg) kg 130 21 Rosół instant z kury(opak.min.12,5kg) kg 25 22 Rosół instant uniwersalny(opak.min.12,5kg) kg 25 23 Sos boloński(opak.min.800g, wydajność1kg na 10l) kg 30 24 Sos pieczeniowy(opak.min.800g wydajność1kg na 10l)) kg 30 25 Sos sałatkowy, ogrodowy(opak.min.800g) kg 15 26 Sól biała(opak.min.1kg) kg 400 27 Sól ziołowa(opak.min.1kg) kg 1 28 Syrop malinowy(opak.min.6,5kg wydajność1kg 10l) kg 60 29 Syrop pomarańczowy(opak.min.6,5kg wydajność1kg 10l) kg 60 30 Syrop truskawkowy(opak.min.6,5kg wydajność1kg 10l) kg 60 31 Syrop wiśniowy(opak.min.6,5kg wydajność1kg 10l) kg 60 32 Ziele angielskie(opak.min.600g) kg 3 33 Proszek do pieczenia kg 15.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - pozostałe artykuły żywnościowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Cukier (opak.min.1kg) kg 1800 2 Herbata liściasta (opak.min.500g) kg 15 3 Jaja(M 53-63) szt 9500 4 Kasza jęczmienna(opak.min. 1kg) kg 600 5 Makaron wyborowy(opak.min. 1kg) kg 1500 6 Masło extra(zawartość tłuszczu min. 75%) kg 50 7 Mąka pszenna poznańska(typ 500) kg 1400 8 Mąka ziemniaczana(opak.min.1kg) kg 120 9 Mleko (zawar, tłuszczu3,2%, opak.min. 1l) litr 600 10 Olej uniwersalny,rzepakowy (w opak. 5 l) litr 1500 11 Ryż(opak.min.1kg) kg 500 12 Ser twarogowy półtłusty(zawar.tłuszcz 15%) kg 400 13 Śmietana 18%(opak.min. 0,4l) litr 950 14 Śmietana 36%(opak.min. 0,5l) litr 100 15 Barszcz biały w płynie(zakwas,opak.min.0,5l) litry 350 16 Koncentrat pomidorowy(30% opak.min. 1000g) litry 260 17 Majonez(opak.min.5l) litry 60 18 Baton czkoladowo orzechowy(waga min. 39 g) szt 5000 19 Chrzan tarty(opak.min.200g,bez zalewy octowej) kg 16 20 Margaryna kg 60 21 Wafle (blaty tortowe) op 500 22 Galaretka owocowa kg 160 23 Kisiel owocowy kg 200 24 Lizaki szt 4000 25 Ser żółty kg 30 26 Marmolada wieloowocowa kg 210 27 mus jogurtowy kg 100 28 Dzem truskawkowy kg 50 29 Jogurt pitny owocowy(opakowanie min115g) szt. 8000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI BIELINY
więcej: przetargi BIELINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Pińczowie w 2025 rok ".
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.