Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-27
Chrzanów: organizacja wycieczki turystycznej do Włoch dla I Liceum Ogólnokształcącego w Chrzanowie
Numer ogłoszenia: 121414 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: I Liceum Ogólnokształcące w Chrzanowie , ul. Piłsudskiego 14, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 0-32 623 27 48, faks 0-32 623 27 48.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: organizacja wycieczki turystycznej do Włoch dla I Liceum Ogólnokształcącego w Chrzanowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wycieczki autokarowej do Włoch dla grupy ok. 60 osób (tj. pracowników i emerytów szkoły oraz członków rodzin wyżej wymienionych) w dniach od 20 sierpnia 2013 roku do 25 sierpnia 2013 roku, przy czym wyjazd nastąpi w dniu 20 sierpnia 2013 roku w godzinach popołudniowych- ok. 17.00 a powrót w dniu 25 sierpnia 2013 roku w godzinach dopołudniowych.Wycieczka obejmuje następujące miejsce zwiedzania: Werona- zwiedzanie Pizza Bra, rzymska Arena (z zewnątrz), Plac delle Erbe, Plac dei Signori, Dom Julii, Grobowce Della Scala, kościół Sant Anastasia, katedra, Zamek Castelvecchio- dziedziniec, most- Florencja- Kościół Santa Croce, kopuła Brunelleschiego, Galeria Ufizzi, Baptysterium i Wieża Giotta, Palazzo Vecchio, Ponte Vecchio, Pizza Michela Angelo-San Marino- Brama św. Franciszka, Grota Kuszników, budynek Parlamentu Republiki San Marino, wieża Guida- Asyż- Stare Miasto, Bazylika S.Maria degli Angell z kaplicą Porcjunkuli, Bazylika i kościół św. Franciszka, Rimini- Stare Miasto, Most Tyberiusza, fortyfikacja, możliwość plażowania- Wenecja- przepłynięcie tramwajem wodnym, Plac św. Marka, Bazylika Św. Marka- sanktuarium Pala d Oro, Złoty Ołtarz, pałac Dożów (z zewnątrz), Most Westchnień, dzwonnica św. Marka, bazylika Santa Maria della Salurte, Canale Grande, Most Rialto, spacer po Padwie W sytuacji gdyby z jakichkolwiek względów np. z przyczyn organizacyjnych, ekonomicznych, technicznych zrealizowanie wycieczki zgodnie z ww. planem okazało się trudne bądź niemożliwe do wykonania, czy tez powodowałoby duże trudności dopuszcza się możliwość dokonania korekty planu wycieczki. Korekta planu winna być skonsultowana z Zamawiającym i wymaga jego zgody. Może ona polegać na zastosowaniu zamiennych rozwiązań w stosunku do opisanych powyżej, nie może ona jednak powodować wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy zaproponowanego w ofercie.Niniejsze zamówienie obejmuje ponadto:przejazd autokarem wysokopokładowym, max. 5-letnim, z ilością mion. 65 miejsc, sprawnym technicznie, wyposażonym w sprawną klimatyzację, WC, bezpłatny barek z gorącą wodą, kawą, herbatą, odtwarzaczem DVD, telewizorami, nagłośnieniem, wygodnymi fotelami,zakwaterowanie w hotelu o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym.Zamawiający wymaga aby przynajmniej dwa noclegi zapewnione zostały w okolicy Rimini nad morzem (możliwość plażowania) Minimalne wymagania jakie należy zapewnić uczestnikom wycieczki co do pokoi oraz ich wyposażenia:pokoje 2-3 osobowe z klimatyzacją, z WC i łazienką z ciepłą wodą (w łazience prysznic, umywalka, akcesoria toaletowe, ręczniki) według rooming-listy przekazanej przez Zamawiającego, opieka pilota polskojęzycznego posiadającego licencję aktualną w czasie trwania wycieczki,lokalny przewodnik ze znajomością języka polskiego we Florencji i Wenecji,wyżywienie: bufet- 3 śniadania wzmocnione, 4 obiadokolacje z napojami, w tym jedna obiadokolacja z muzyką i tańcami, w czasie trwania wycieczki odwiedziny w winnicy,opłaty klimatyczne, parkingowe, drogowe i inne,podatek VATbilety wstępu do obiektów turystycznych: Grobowce Della Scala, kościół Anasyasia, katedra: Kościół Santa Croce, kopuła Brunelleschiego, Galeria Ufizzi, Bazylika św. Marka, Złoty Ołtarz, dzwonnica bazyliki św. Marka, przepłynięcie łódkami do i z Wenecji Zamawiający zastrzega że liczba uczestników wycieczki może ulec zmianie: zwiększeniu lub zmniejszeniu- łącznie o nie więcej niż 8 osób. Sytuacja taka nie spowoduje zmiany zaproponowanego przez Wykonawcę w formularzu oferty kosztu wycieczki przypadającego na jedna osobę. Fakt ten powinien być uwzględniony przy kalkulacji ceny wycieczki przypadającej na jednego uczestnika. Podstawą do ustalenia ostatecznego wynagrodzenia Wykonawcy będzie koszt wycieczki przypadający na jednego uczestnika oraz ostateczna liczba uczestników. Ostateczna liczba osób- uczestników wycieczki zostanie podana Wykonawcy najpóźniej na 1 miesiąc przed planowanym terminem wyjazdu.W razie awarii autokaru wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia, iż usunięcie drobnej awarii dokonane zostanie niezwłocznie. W przeciwnym razie Wykonawca winien podstawić sprawny autokar i zapewnić organizacje czasu uczestnikom wycieczki przez pilota oraz ewentualny nocleg dla uczestników wycieczki na koszt Wykonawcy.Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie przez podmiot wpisany do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych.Wykonawca przedłoży Zamawiającemu szczegółowy program wycieczki sporządzony na podstawie powyższego opisu przedmiotu zamówienia i uwzględniający wymagania Zamawiającego opisane powyżej.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku musi dostarczyć Aktualny wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity z 2004 r. Dz.U. Nr 223, poz.2268 ze zmianami) i rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z 30 grudnia 2005 r. w sprawie Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych (Dz.U. Nr 5, poz. 28).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku musi dostarczyć wykaz że zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług w zakresie organizacji wycieczek, odpowiadających swoją wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz wykażą, że zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca złoży oświadczenie iż dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca złoży oświadczenie iż dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
referencje
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zamawiający zgodnie z art.144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy na warunkach określonych w treści umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-chrzanowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: I LO w Chrzanowie, 32-500 Chrzanów, ul. Piłsudskiego 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2013 godzina 08:00, miejsce: sekretariat I LO w Chrzanowie, 32-500 Chrzanów, ul. Piłsudskiego 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Dostawa licencji serwerowych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie.
- Dostawa wyposażenia do pracowni Fablab w Chrzanowie
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Chrzanowie w 2025 roku"
- Świadczenie usług schronienia z wyżywieniem i zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych oraz świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i usługami opiekuńczymi.
- Wykonanie dokumentacji projektowych z podziałem na trzy zadania pn.: 1. Przebudowy części DP 1036K, 2. Rozbudowa części DP1007K i DP 1059K, 3. Przebudowa DP 1051K
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i specjalistycznych placówek oświatowych na terenie:miejsce zamieszkania-szkoła-miejsce zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki w okresie styczeń-czerwiec 2025
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pakiety rehabilitacyjne, edukacyjne spotkania, warsztaty i wyjazdy integracyjne wraz z działaniami prozdrowotnymi dla seniorów z Gminy Raków
- Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "Lepszy start" realizowanego w powiecie pabianickim - III postępowanie.
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia studentów oraz kadry dydaktycznej podczas realizacji obozu zimowego w roku akademickim 2024/2025
- Usługa kompleksowego zorganizowania 26 wycieczek jednodniowych dla uczniów Technikum wraz z opiekunami
- Usługa organizacji wizyt studyjnych dla studentów i nauczycieli w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-702/24
- Usługi organizowania autokarowych wycieczek, imprez turystycznych i kulturalnych
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.