eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk MazowieckiOdnowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-09

Mińsk Mazowiecki: Odnowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych
Numer ogłoszenia: 121424 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582891, faks 025 7582891.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatminski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Odnowa nawierzchni bitumicznej przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gorąco dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni o grubości 4cm jako warstwy ścieralnej nawierzchni, z uprzednim wykonaniem warstwy wyrównawczej: a)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 4318W Okuniew - Halinów - Brzeziny, od km 0+230 do km 0+420, długości 190 mb, gmina Halinów b)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 4333W Stanisławów - Papiernia, od km 0+750 do km 1+650, długości 900 mb, gmina Stanisławów c)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2251W Kałuszyn - Milew - Falbogi (ul. Chopina), od km 0+000 do km 0+250, długości 250 mb, gmina Kałuszyn d)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2277W Rondo Solidarności (ul. Budowlana, ul. Jasna, ul. Chełmońskiego), miasto Mińsk Mazowiecki e)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2230W Mińsk Mazowiecki - Mrozy, od km 1+377 do km 1+557, długości 180 mb, gmina Mińsk Mazowiecki f)Odnowa nawierzchni bitumicznej na na drodze powiatowej nr 2229W Jędrzejów - Cegłów - Kuflew, od km 3+700 do km 4+200 oraz od km 6+200 do km 6+700, łącznej długości 1000 mb, gmina Cegłów g)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2211W Dobre - Wólka Czarnogłowska, od km 1+650 do km 1+950, długości 300 mb, gmina Dobre h)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2205W Halinów - Cisie - Żwirówka, od km 1+840 do km 2+340 oraz od km 3+140 do km 3+640, łącznej długości 1000 mb, gmina Dobre Zadanie 2: Odnowa nawierzchni bitumicznej metodą pojedynczych powierzchniowych utrwaleń, przy użyciu grysów bazaltowych i emulsji asfaltowej C65 B3 PU/RC, gr. 1 cm jako warstwy ścieralnej nawierzchni, z uprzednim wykonaniem warstwy wyrównawczej: a)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2241W Posiadały - Kiczki - Jeruzal, od km 4+250 do km 4+700, długości 450 mb, gmina Cegłów b)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2247W Kałuszyn - Roguszyn, od km 3+400 do km 4+050, długości 650 mb, gmina Kałuszyn c)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2739W Majdan - Wólka Dłużewska, od km 12+420 do km 13+220, długości 800 mb, gmina Siennica d)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2240W Kiczki - Kamionka - Wymyśle, od km 1+960 do km 2+640, długości 680 mb, gmina Latowicz e)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2256W Wola Rafałowska - Guzew - Mała Wieś, od km 0+700 do km 1+200 oraz od km 8+550 do km 9+000, łącznej długości 950 mb, gmina Mrozy f)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2207W Dobre - Rynia - Księżyki, od km 0+200 do km 0+700, długości 500 mb, gmina Dobre g)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2218W Dębe Wielkie - Pustelnik - Helenów, od km 8+600 do km 9+300, długości 700 mb, gmina Stanisławów h)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2222W Dębe Wielkie - Chrośla - Kędzierak, od km 6+270 do km 6+770, długości 500 mb, gmina Dębe Wielkie i)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2243W Posiadały - Cegłów, od km 3+300 do km 3+900, długości 600 mb, gmina Cegłów j)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2250W Jakubów - Kałuszyn, od km 6+000 do km 6+600, długości 600 mb, gmina Kałuszyn..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, gdy zaistnieje konieczność rozszerzenia zakresu prac, w celu ochrony istniejącej nawierzchni i bezpieczeństwa pojazdów i pieszych na przedmiotowej drodze oraz gdy zamawiający będzie posiadał środki na zrealizowanie dodatkowego zakresu robót

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). Zadanie 2: 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu do składania ofert. 3.W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu na konto Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim Nr 71 1050 1823 1000 0023 1503 5531, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4.Przy wadium wpłacanym w formie przelewu - polecenie przelewu musi być dokonane przez wykonawcę odpowiednio wcześniej, aby do terminu składania ofert pieniądze znajdowały się na koncie Zamawiającego. 5.Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami), należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie, najpóźniej do dnia i godziny składania ofert. Dokument taki winien uwzględniać zapisy art. 46, ust. 4a i 5 ustawy. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.Za zgodą Wykonawcy, którego ofertę wybrano, wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu Zamawiający zaliczy na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 148, ust. 4 ustawy).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonywał roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, ze wskazaniem: Zadanie 1: co najmniej dwóch najważniejszych robót budowlanych na drogach (w rozumieniu przepisów o drogach publicznych), każda długości minimum 400 mb odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; Zadanie 2: co najmniej dwóch najważniejszych robót budowlanych na drogach (w rozumieniu przepisów o drogach publicznych), każda długości minimum 600 mb odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz na podstawie załączonych dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami są: poświadczenie lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie robót budowlanych zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawcę wymaganych warunków nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował następującym, niezbędnym sprzętem: Zadanie 1: układarka mas bitumicznych szer. płyty min. 3m, skrapiarka lepiszcza, szczotka mechaniczna, walec samojezdny ogumiony ciężki, walec samojezdny stalowy dwuwałowy, mały walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa, samochody skrzyniowe lub wywrotki o nacisku na oś do 8 ton. Zadanie 2: kombajn - połączenie skrapiarki i rozsypywarki, skrapiarka lepiszcza, szczotka mechaniczna, walec samojezdny ogumiony ciężki, walec samojezdny stalowy dwuwałowy, mały walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa, samochody skrzyniowe lub wywrotki o nacisku na oś do 8 ton. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawcę wymaganych warunków nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował następującą osobą: Zadanie 1: kierownikiem budowy posiadającym dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia w specjalności drogowej lub równoważne (na drogi w rozumieniu przepisów o drogach publicznych) do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym zamówieniem oraz należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub równoważne; Zadanie 2: kierownikiem budowy posiadającym dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia w specjalności drogowej lub równoważne (na drogi w rozumieniu przepisów o drogach publicznych) do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym zamówieniem oraz należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub równoważne Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobą z ww. uprawnieniami, Zamawiający uzna warunek również za spełniony, jeżeli ww. osoba nabyła prawo do wykonywania ww. zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, oraz na podstawie oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawcę wymaganych warunków nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentów potwierdzających, że polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia jest opłacona. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawcę wymaganych warunków nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a)Zmiana terminu realizacji zamówienia: -ze względu na panujące warunki atmosferyczne, -z powodu działania siły wyższej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, -w związku z wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, -z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. Zmiana musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana na piśmie przez Inspektora nadzoru i Zamawiającego. b)Zmiana danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy). c)Zmiana zapisów umowy dotyczących Podwykonawstwa. Zmiana musi być zgłoszona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana na piśmie przez Zamawiającego. d)Zmiana osób odpowiedzialnych za kontrakt i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy wykształcenie i doświadczenie proponowanych osób będą takie same lub wyższe od wykształcenia i doświadczenia wymaganych przez Zamawiającego. e)Zmiana numeru konta. f)Zmiana stawki podatku VAT z powodu zmian ustawodawczych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatminski.pl/pl/strona/Otwarte_postepowania/5
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 219, Dział Budowy i Nadzoru Dróg i Mostów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2014 godzina 13:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 219, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Odnowa nawierzchni bitumicznej przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gorąco dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni o grubości 4cm jako warstwy ścieralnej nawierzchni, z uprzednim wykonaniem warstwy wyrównawczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 4318W Okuniew - Halinów - Brzeziny, od km 0+230 do km 0+420, długości 190 mb, gmina Halinów b)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 4333W Stanisławów - Papiernia, od km 0+750 do km 1+650, długości 900 mb, gmina Stanisławów c)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2251W Kałuszyn - Milew - Falbogi (ul. Chopina), od km 0+000 do km 0+250, długości 250 mb, gmina Kałuszyn d)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2277W Rondo Solidarności (ul. Budowlana, ul. Jasna, ul. Chełmońskiego), miasto Mińsk Mazowiecki e)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2230W Mińsk Mazowiecki - Mrozy, od km 1+377 do km 1+557, długości 180 mb, gmina Mińsk Mazowiecki f)Odnowa nawierzchni bitumicznej na na drodze powiatowej nr 2229W Jędrzejów - Cegłów - Kuflew, od km 3+700 do km 4+200 oraz od km 6+200 do km 6+700, łącznej długości 1000 mb, gmina Cegłów g)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2211W Dobre - Wólka Czarnogłowska, od km 1+650 do km 1+950, długości 300 mb, gmina Dobre h)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2205W Halinów - Cisie - Żwirówka, od km 1+840 do km 2+340 oraz od km 3+140 do km 3+640, łącznej długości 1000 mb, gmina Dobre.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Odnowa nawierzchni bitumicznej metodą pojedynczych powierzchniowych utrwaleń, przy użyciu grysów bazaltowych i emulsji asfaltowej C65 B3 PU/RC, gr. 1 cm jako warstwy ścieralnej nawierzchni, z uprzednim wykonaniem warstwy wyrównawczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2241W Posiadały - Kiczki - Jeruzal, od km 4+250 do km 4+700, długości 450 mb, gmina Cegłów b)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2247W Kałuszyn - Roguszyn, od km 3+400 do km 4+050, długości 650 mb, gmina Kałuszyn c)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2739W Majdan - Wólka Dłużewska, od km 12+420 do km 13+220, długości 800 mb, gmina Siennica d)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2240W Kiczki - Kamionka - Wymyśle, od km 1+960 do km 2+640, długości 680 mb, gmina Latowicz e)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2256W Wola Rafałowska - Guzew - Mała Wieś, od km 0+700 do km 1+200 oraz od km 8+550 do km 9+000, łącznej długości 950 mb, gmina Mrozy f)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2207W Dobre - Rynia - Księżyki, od km 0+200 do km 0+700, długości 500 mb, gmina Dobre g)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2218W Dębe Wielkie - Pustelnik - Helenów, od km 8+600 do km 9+300, długości 700 mb, gmina Stanisławów h)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2222W Dębe Wielkie - Chrośla - Kędzierak, od km 6+270 do km 6+770, długości 500 mb, gmina Dębe Wielkie i)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2243W Posiadały - Cegłów, od km 3+300 do km 3+900, długości 600 mb, gmina Cegłów j)Odnowa nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2250W Jakubów - Kałuszyn, od km 6+000 do km 6+600, długości 600 mb, gmina Kałuszyn.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.