To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-06-05
Kraków: Dostawa paczek żywnościowo-towarowych dla klientów filii nr 2 MOPS, wody mineralnej oraz artykułów spożywczych dla komórek organizacyjnych MOPS
Numer ogłoszenia: 121429 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 102922 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, fax 012 6165428.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paczek żywnościowo-towarowych dla klientów filii nr 2 MOPS, wody mineralnej oraz artykułów spożywczych dla komórek organizacyjnych MOPS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paczek żywnościowo-towarowych dla klientów filii nr 2 MOPS, wody źródlanej oraz artykułów spożywczych dla komórek organizacyjnych MOPS., zgodnie z asortymentem i wskazaniem Zamawiającego podanym w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Warunki dodatkowe: 1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność, w terminach ustalonych umową. 2) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do dostarczanych artykułów spożywczych informacje o terminie ich przydatności do spożycia/użycia. Termin ważności artykułów, licząc od daty dostawy nie może być krótszy niż: a. 6 miesięcy (I i II część zamówienia), b. 3 dni (III część zamówienia), c. 7 dni (IV część zamówienia), z wyjątkiem chleba - 3 dni d. 12 miesięcy (V część zamówienia) 3) Wszystkie informacje, zamieszczone obok towaru lub na nim, muszą być w języku polskim. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianych artykułów w obrębie asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do specyfikacji, w zakresie II - V części zamówienia. 5) Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert, 6) Wykonawca ma obowiązek zapewnić pracowników, którzy wniosą towar do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 7) Cena oferty określona stosownie do wymagań specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawiera wszystkie koszty realizacji zamówienia, 8) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji , w terminie określonym przez Zamawiającego w wezwaniu do jej podpisania. 9) W przypadku stwierdzenia, że dostarczony produkt ma zbyt krótki termin przydatności do spożycia/użycia, licząc od daty dostawy, produkt jest uszkodzony lub zepsuty, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć produkt wolny od w/w wad w terminie 24 godzin od momentu otrzymania reklamacji 10) W przypadku II - V części zamówienia, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć fakturę razem z dostawą towaru. W przypadku gdy, faktura będzie niezgodna z dostawą bądź nie zostanie dostarczona zamówienie nie zostanie odebrane.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne Oryginalny kod CPV: 28.51.22.10 - Naczynia do gotowania Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.11.80 - Naczynia do gotowania Oryginalny kod CPV: 24.51.30.00 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.00.00 - Środki czyszczące .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 19058,77 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Paczki dla klientów filii nr 2 MOPS.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAKRO CASH AND CARRY POLSKA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
MAKRO CASH AND CARRY POLSKA S.A.
- Makro Cash and Carry Polska SA, Al. Krakowska 61, 02-183 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6520.49
- Oferta z najniższą ceną: 6520.49 / oferta z najwyższą ceną: 6520.49
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa wody źródlanej dla MOPS.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PP-H-U "THIER" S.C. AGNIESZKA THIER, MAREK THIER
jakie przetargi wygrała firma
PP-H-U "THIER" S.C. AGNIESZKA THIER, MAREK THIER
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe Thier, Ochojno 311, 32-040 Świątniki Górne, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12538,28
- Oferta z najniższą ceną: 12538,28 / oferta z najwyższą ceną: 12538,28
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Generator wysokiego napięcia (200kV) do transmisyjnego mikroskopu elektronowego FEI Tecnai F20 - DE-dzp.272-678/24
- dostawa 1 szt. tabletu wraz z etui dla WGGiOŚ -DE-dzp.272-691/24
- Usługi medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników RON w 2025r.
- Urządzenie do pomiarów parametrów rozproszenia obwodów elektronicznych w zakresie fal milimetrowych dla WIEiT - DE-dzp.272-667/24
- dostawa specjalistycznego pieca rurowego dla WEiP - DE-dzp.272-679/24
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb jednostek AWF w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części: pieczywo i wyroby ciastkarskie; warzywa owoce i jaja; mrożonki; mięso i wędliny dla DPS Ruda Różaniecka
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 4 w Oleśnicy w 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tłuszczu na 2025 rok
- Dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości wg dodatku nr 2 do niniejszej SWZ
- Dostawa produktów żywnościowych do kuchni przedszkola i szkoły podstawowej w Wojkowicach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.