eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryfinoSterylizacja wysokotemperaturowa i niskotemperaturowa bielizny szpitalnej i narzędzi wraz z transportem od i do Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-19

Gryfino: Sterylizacja wysokotemperaturowa i niskotemperaturowa bielizny szpitalnej i narzędzi wraz z transportem od i do Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 121448 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Gryfinie sp. z o.o. , ul. Parkowa 5, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4162109, faks 091 4162109.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-gryfino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sterylizacja wysokotemperaturowa i niskotemperaturowa bielizny szpitalnej i narzędzi wraz z transportem od i do Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełen proces technologiczny obróbki przed sterylizacją i sterylizacja wysokotemperaturowa i niskotemperaturowa bielizny operacyjnej i narzędzi. Transport od i do Zamawiającego sterylnych pakietów. Transport pakietów w cenie sterylizacji. Wykaz ilości pakietów objętych usługą sterylizacji określa formularz ofertowy (cenowy) załącznik nr 1 do siwz. I część zamówienia - sterylizacja wysokotemperaturowa - transport codziennie od godziny 16:00 do 19:00. Zwrot wysterylizowanego materiału należy przyjąć następnego dnia przed godziną 8.00 II część zamówienia - transport 1 raz w tygodniu. Odbiór materiału do sterylizacji co poniedziałek w godzinach od 6.00 do 8.00. Zwrot wysterylizowanego materiału należy przyjąć co wtorek tego samego tygodnia w godzinach od 12.00 do 18.00. Wykonawca będzie dostarczał i zostawiał u Zamawiającego wysterylizowane materiały w swoich pojemnikach, nie obciążając za to Zamawiającego dodatkowymi opłatami. Zamawiający wymaga, aby procesy sterylizacji były dokumentowane automatycznie w postaci wykresów graficznych i wydruków alfanumerycznych przez dwa niezależne od siebie źródła. Zamawiający wymaga również, aby Wykonawca prowadził walidację zgodnie z wytycznymi UE i standardami polskimi dla sterylizacji wysokotemperaturowej parą wodną. Punktem wydawania i przyjęć pakietów jest magazyn szpitalny w siedzibie Zamawiającego przy ul. Parkowej 5 oraz magazyn w Zakładzie Psychiatrycznym Pielęgnacyjno - Opiekuńczym w Nowym Czarniowie 70, 74-105 Nowe Czarnowo Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kod CPV: 85.11.20.00-7 Dodatkowe usługi szpitalne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających może być zamówienie w zakresie do 50 % zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.11.20.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek składając: - kopię postanowienia PPIS zezwalająca na bezpieczny transport przedmiotu zamówienia - dotyczy Wykonawców korzystających z transportu. - kopię postanowienia PPIS zezwalającego na świadczenie usług sterylizacji, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek składając oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek składając oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek składając oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek składając oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Gryfinie Spółka z o.o. ul. Niepodległości 39 74 - 100 Gryfino Budynek administracji - Sekretariat Prezesa Zarządu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2011 godzina 10:30, miejsce: Szpital Powiatowy w Gryfinie Spółka z o.o. ul. Niepodległości 39 74 - 100 Gryfino Budynek administracji - Sekretariat Prezesa Zarządu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sterylizacja wysokotemperaturowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nażędzia (z dezynfekcją) Pakiet o wymiarach 5 - 10 x 30 cm - 5 532 szt. Pakiet o wymiarach 12 - 15 x 30 cm - 2 342 szt. Pakiet o wymiarach 20 - 25 x 30 cm - 1 080 szt. Pakiet o wymiarach 32 x 30 cm - 34 szt. Pakiet o wymiarach 42 x 50 cm - 26 szt. Zestaw narządzi na tacy pakowany w papier krepowy. Rozmiary tacy: 52 x 38 cm - 800 szt. Bielizna (bez dezynfekcji) Pakiet bielizny operacyjnej pakowany w papier krepowy (2 razy) i fliselinę. W skład pakietu wchodzą : 5 x prześcieradła, 4 x podkłady, 2 x serwetki, 1 x fartuch. Wymiary zestawu: 44 x 28 x 15 cm - 200 szt Pakiet o wymiarach 5 - 10 x 30 cm - 1 092 szt. Pakiet o wymiarach 12 - 15 x 30 cm - 4 810 szt. Pakiet o wymiarach 20 - 25 x 30 cm - 1 991 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.11.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sterylizacja niskotemperaturowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet o wymiarach 5 - 10 x 15 cm - 335 szt. Pakiet o wymiarach 10 - 15 x 20 cm - 146 szt. Pakiet o wymiarach 15 - 20 x 30 cm - 423 szt. Pakiet o wymiarach 25 - 30 x 40 cm - 152 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.11.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.