eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaDOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ AKCESORIÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO APARATÓW MEDYCZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-19

Częstochowa: DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ AKCESORIÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO APARATÓW MEDYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 121464 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny , ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3673753, faks 034 3651756.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ AKCESORIÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO APARATÓW MEDYCZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ AKCESORIÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO APARATÓW MEDYCZNYCH, w asortymencie i ilościach określonych w Załączniku Nr 5 do SIWZ. 2.Zamówienie obejmuje następujące części: Część Nr 1 - AKCESORIA DO SSAKA ELEKTRYCZNEGO VICTORIA VERSA FIRMY CHERION POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, Część Nr 2 - AKCESORIA DO SSAKÓW MEDELA POSIADANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, Część Nr 3 - ELEKTRODY DO DEFIBRYLATORA FIRMY PHILIPS POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, Część Nr 4 - PAPIER DO DRUKARKI DEFIBRYLATORA FIRMY PHILIPS POSIADANEJ PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, Część Nr 5 - FILMY DO DRUKARKI - KONICA MINOLTA POSIADANEJ PRZEZ ZAMAWIAJACEGO, Część Nr 6 - BŁONY I ODCZYNNIKI DO ZDJĘĆ RENTGENOWSKICH, MAMMOGRAFIA, Część Nr 7 - PŁYTY OBRAZOWE DO RADIOGRAFII CYFROWEJ POŚREDNIEJ FIRMY KONICA MINOLTA, Część Nr 8 - ZAWORKI + SILIKON + SZCZOTKI DO CZYSZCZENIA KANAŁU ORAZ GNIAZD ENDOSKOPÓW, Część Nr 9 - SZCZYPCE BIOPSYJNE, Część Nr 10 - SZCZYPCE CHWYTNE, Część Nr 11 - SZCZYPCE BIOPSYJNE Z MOŻLIWOŚCIĄ BIOPSJI STYCZNYCH, Część Nr 12 - USTNIKI, Część Nr 13 - ŻARÓWKA DO LAMPY DO FOTOTERAPII, Część Nr 14 - CZUJNIKI DO PULSOKSYMETRU TYP OHMEDA POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, Część Nr 15 - CZUJNIKI DO MONITOROWANIA SATURACJI TYP INFINITI DELTA, Część Nr 16 - OKULARY DO FOTOTERAPII DLA NOWORODKÓW I WCZEŚNIAKÓW, Część Nr 17 - SPRZĘT JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO APARATÓW NIEINWAZYJNEGO WSPARCIA ODDECHOWEGO DLA NOWORODKÓW FIRMY DUTCHMED, Część Nr 18 - AKCESORIA DO INKUBATORÓW OHMIDA POSIADANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, Część Nr 19 - FILTRY DO SSAKA ATMOS POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, Część Nr 20 - AKCESORIA DO RESPIRATORA BABYLOG 8000 PLUS FIRMY DRÄGER POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, Część Nr 21 - AKCESORIA DO INKUBATORÓW GIRAFFE POSIADANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, Część Nr 22 - AKCESORIA DO INKUBATORA ATOM POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, Część Nr 23 - AKCESORIA DO KARDIOMONITORA TYP FX 2000P FIRMY EMTEL POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, Część Nr 24 - AKCESORIA DO N-C PAP FIRMY FISHER&PAYKEL POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, Część Nr 25 - AKCESORIA I MATERIAŁY ZUŻYWALNE DO NAWILŻACZA HUMICARE 200 FIRMY GRÜNDLER MEDICAL POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, Część Nr 26 - OSPRZĘT JEDNORAZOWY DO APARATURY FIRMY DRÄGER POSIADANEJ PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, Część Nr 27 - SONDA MODEL 3S DO APARATU VIVID 4 MARKI GE HEALTHCARE ORAZ SONDA SEKTOROWA MATRYCOWA MODEL M4S DO APARATU VIVID 7 MARKI GE HEALTHCARE..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.11.21.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Koncesja, zezwolenie lub licencja, w przypadku gdy na prowadzenie działalności nie jest wymagana koncesja, zezwolenie lub licencja należy dołączyć stosowne oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)W zakresie produktów będących wyrobami medycznymi do oferty należy załączyć wykaz dokumentów, na podstawie których oferowany asortyment został dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107, poz. 679) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, z podaniem nazwy jednostki dopuszczającej, numeru dopuszczenia, rodzaju dokumentu dopuszczenia i którego asortymentu dotyczy - Załącznik Nr 6 do SIWZ. W przypadku gdy oferowany asortyment nie jest sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych nie posiada dokumentów na podstawie, których jest wprowadzony do obrotu i używania należy dołączyć do oferty stosowne oświadczenie w tym przedmiocie. 2)Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada aktualne dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia /treść oświadczenia zawarta jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ/, 3) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest kompletny i będzie po zainstalowaniu gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów, gwarantuje bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu medycznego, a także zapewnia wymagany poziom świadczonych usług medycznych /treść oświadczenia zawarta jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ/, 4) Oświadczenie, że parametry oferowanego przedmiotu zamówienia są zgodne z określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia /treść oświadczenia zawarta jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ/, 5) Wypełnionego formularza asortymentowo-cenowego (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). Wykonawca składa te załączniki, na które składana jest oferta. 6)Opisów, (np prospektów, folderów itp.), potwierdzających spełnianie wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ z oznaczeniem, której oferowanej części i pozycji dotyczą. W przypadku materiałów w języku obcym do oferty należy dołączyć tłumaczenie na język polski. 7)Oświadczenie Wykonawcy, że pokryje wszelkie straty powstałe na skutek zastosowania równoważnych wyrobów medycznych, akcesoriów czy materiałów zużywalnych do aparatów medycznych posiadanych przez Zamawiającego, - jeżeli dotyczy (Oświadczenie sporządza Wykonawca).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1) Zmiany korzystne dla Zamawiającego: a) dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, b) dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy, c) dopuszczalne są przesunięcia ilościowe pomiędzy pozycjami asortymentowymi w danym pakiecie, przy zachowaniu maksymalnej wartości danego pakietu. 2) Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego: a) dopuszczalne jest zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług lub akcyzowego na przedmiot zamówienia i zmiany cen urzędowych przedmiotu umowy, b) inne niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy, jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy. 3) Zmiany neutralne dla Zamawiającego: a) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, b) dopuszczalna jest zmiana nazwy przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości. W tym przypadku zmiana nie może skutkować zwiększeniem wartości przedmiotu umowy, c) dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego ilości przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości, d) dopuszczalna jest zmiana na równorzędny rodzaj przedmiotu zamówienia, w przypadku gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy jest on niedostępny na rynku polskim przy zachowaniu wartości przedmiotu umowy. 2. Zmiana postanowień umowy wymaga, pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej chyba, że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wskazania okoliczności uzasadniających dokonanie tej zmiany. Każda zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. NMP, 42-200 Częstochowa, ul. Bialska 104-118, Dział Zamówień Publicznych, pok. 310, II piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. NMP, 42-200 Częstochowa, ul. Bialska 104-118, Kancelaria Zamawiającego, pok. 356, II piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: AKCESORIA DO SSAKA ELEKTRYCZNEGO VICTORIA VERSA FIRMY CHERION POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKCESORIA DO SSAKA ELEKTRYCZNEGO VICTORIA VERSA FIRMY CHERION POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: AKCESORIA DO SSAKÓW MEDELA POSIADANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKCESORIA DO SSAKÓW MEDELA POSIADANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ELEKTRODY DO DEFIBRYLATORA FIRMY PHILIPS POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ELEKTRODY DO DEFIBRYLATORA FIRMY PHILIPS POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, szczegółowo opisane w Załącniku Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAPIER DO DRUKARKI DEFIBRYLATORA FIRMY PHILIPS POSIADANEJ PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAPIER DO DRUKARKI DEFIBRYLATORA FIRMY PHILIPS POSIADANEJ PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, szczegółowo opisany w Załączniku Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: FILMY DO DRUKARKI - KONICA MINOLTA POSIADANEJ PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FILMY DO DRUKARKI - KONICA MINOLTA POSIADANEJ PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: BŁONY I ODCZYNNIKI DO ZDJĘĆ RENTGENOWSKICH, MAMMOGRAFIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BŁONY I ODCZYNNIKI DO ZDJĘĆ RENTGENOWSKICH, MAMMOGRAFIA, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PŁYTY OBRAZOWE DO RADIOGRAFII CYFROWEJ POŚREDNIEJ FIRMY KONICA MINOLTA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PŁYTY OBRAZOWE DO RADIOGRAFII CYFROWEJ POŚREDNIEJ FIRMY KONICA MINOLTA, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZAWORKI + SILIKON + SZCZOTKI DO CZYSZCZENIA KANAŁU ORAZ GNIAZD ENDOSKOPÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAWORKI + SILIKON + SZCZOTKI DO CZYSZCZENIA KANAŁU ORAZ GNIAZD ENDOSKOPÓW, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: SZCZYPCE BIOPSYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZCZYPCE BIOPSYJNE, szczegółowo opisane w Zalączniku Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: SZCZYPCE CHWYTNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZCZYPCE CHWYTNE, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: SZCZYPCE BIOPSYJNE Z MOŻLIWOŚCIĄ BIOPSJI STYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZCZYPCE BIOPSYJNE Z MOŻLIWOŚCIĄ BIOPSJI STYCZNYCH, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: USTNIKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USTNIKI, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ŻARÓWKA DO LAMPY DO FOTOTERAPII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŻARÓWKA DO LAMPY DO FOTOTERAPII, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: CZUJNIKI DO PULSOKSYMETRU TYP OHMEDA POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZUJNIKI DO PULSOKSYMETRU TYP OHMEDA POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: CZUJNIKI DO MONITOROWANIA SATURACJI TYP INFINITI DELTA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZUJNIKI DO MONITOROWANIA SATURACJI TYP INFINITI DELTA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: OKULARY DO FOTOTERAPII DLA NOWORODKÓW I WCZEŚNIAKÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OKULARY DO FOTOTERAPII DLA NOWORODKÓW I WCZEŚNIAKÓW, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: SPRZĘT JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO APARATÓW NIEINWAZYJNEGO WSPARCIA ODDECHOWEGO DLA NOWORODKÓW FIRMY DUTCHMED.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĘT JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO APARATÓW NIEINWAZYJNEGO WSPARCIA ODDECHOWEGO DLA NOWORODKÓW FIRMY DUTCHMED, szczegółowo opisany w Załączniku Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: AKCESORIA DO INKUBATORÓW OHMIDA POSIADANYCH PRZEZ ZAMAWIAJACEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKCESORIA DO INKUBATORÓW OHMIDA POSIADANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: FILTRY DO SSAKA ATMOS POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FILTRY DO SSAKA ATMOS POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: AKCESORIA DO RESPIRATORA BABYLOG 8000 PLUS FIRMY DRÄGER POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKCESORIA DO RESPIRATORA BABYLOG 8000 PLUS FIRMY DRÄGER POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: AKCESORIA DO INKUBATORÓW GIRAFFE POSIADANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKCESORIA DO INKUBATORÓW GIRAFFE POSIADANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: AKCESORIA DO INKUBATORA ATOM POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKCESORIA DO INKUBATORA ATOM POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: AKCESORIA DO KARDIOMONITORA typ FX 2000P FIRMY EMTEL POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKCESORIA DO KARDIOMONITORA typ FX 2000P FIRMY EMTEL POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: AKCESORIA DO n-C PAP FIRMY FISHER&PAYKEL POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKCESORIA DO n-C PAP FIRMY FISHER&PAYKEL POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: AKCESORIA I MATERIAŁY ZUŻYWALNE DO NAWILŻACZA HUMICARE 200 FIRMY GRÜNDLER MEDICAL POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKCESORIA I MATERIAŁY ZUŻYWALNE DO NAWILŻACZA HUMICARE 200 FIRMY GRÜNDLER MEDICAL POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: OSPRZĘT JEDNORAZOWY DO APARATURY FIRMY DRÄGER POSIADANEJ PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OSPRZĘT JEDNORAZOWY DO APARATURY FIRMY DRÄGER POSIADANEJ PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, szczegółowo opisany w Załączniku Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: SONDA MODEL 3S DO APARATU VIVID 4 MARKI GE HEALTHCARE ORAZ SONDA SEKTOROWA MATRYCOWA MODEL M4S DO APARATU VIVID 7 MARKI GE HEALTHCARE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SONDA MODEL 3S DO APARATU VIVID 4 MARKI GE HEALTHCARE ORAZ SONDA SEKTOROWA MATRYCOWA MODEL M4S DO APARATU VIVID 7 MARKI GE HEALTHCARE, szczegółowo opisane w Załączniku Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.21.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.