eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówBudowa sali wiejskiej w Kijach spełniającej rolę świetlicy wiejskiej i sali sportowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-18

Sulechów: Budowa sali wiejskiej w Kijach spełniającej rolę świetlicy wiejskiej i sali sportowej
Numer ogłoszenia: 121500 - 2007; data zamieszczenia: 18.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, fax 068 3854686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali wiejskiej w Kijach spełniającej rolę świetlicy wiejskiej i sali sportowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie dotyczy realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa sali wiejskiej w Kijach spełniająca rolę świetlicy wiejskiej i sali sportowej. 2. Zadanie obejmuje budowę sali gimnastycznej w Kijach nr 141a na działkach oznaczonych geodezyjnie numerami 449/1 i 449/2 wraz z zapleczem socjalno-sanitarno-szatniowym, pokojem trenera, magazynem, kotłownią gazową zasilaną gazem z dwóch zbiorników na gaz płynny o pojemności 4800 m3 każdy. W zakres robót wchodzi także wykonanie instalacji wewnętrznych tj. wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, elektrycznej oraz przykanalika kanalizacyjnego, przyłącza gazowego, wymiany przyłącza wodociągowego oraz nagłośnienie sali, a także wykonanie zagospodarowania terenu. 3. Szczegółowy zakres robót: 3.1. sala gimnastyczna o wymiarach: długość 30,72 m, szerokość 15,72 m, wysokość 9,14 m, układ konstrukcyjny budynku stanowią istniejące ławy fundamentowe, słupy żelbetowe obudowane ścianami zewnętrznymi z bloczków SILKA zwieńczone wiązarami i płatwiami stalowymi, pokryte płytami warstwowymi ISOTHERM D 140 z ociepleniem; 3.2. zaplecze socjalno-sanitano-szatniowe o wymiarach: długość 15,80 m, szerokość 12,78 m, wy-sokość 4,40 m wraz z dwoma łącznikami: wejście 8,10 m x 2,61 m oraz przejście do budynku szkolnego wraz z platformą dla niepełnosprawnych o wymiarach 7,10 m x 3,30 m, układ konstrukcyjny budynku stanowią istniejące i projektowane ławy fundamentowe żelbetowe oraz ściany z bloczków SILKA, wieńce żelbetowe, dach wykonany jako systemowe wiązary kratownicowe drewniane pokryte płytami OSB i papą termozgrzewalną wraz z ociepleniem od spodu konstrukcji; Łączna kubatura obiektu - 4303,48 m3 powierzchnia użytkowa - 570,10 m2 3.3. wewnętrzne instalacje: wodociągowa, kanalizacyjna, gazowa, centralnego ogrzewania, elektryczna; 3.4. nagłośnienie sali; 3.5. przykanaliki i przyłącza: a) przykanalik kanalizacyjny z rur PCV Ø 160mm od budynku do istniejącego zbiornika bezodpływowego o długości 31,30 m; b) przyłącze wodociągowe (wymiana); c) przyłącze gazowe z rur polietylenowych PE 32 od budynku do zbiorników na gaz płynny; 3.6. kotłownia na gaz płynny zlokalizowana w budynku socjalnym; 3.7. zagospodarowanie terenu: a) ukształtowanie terenu na powierzchni 721 m2; b) droga dojazdowa z kostki betonowej typu Polbruk o grubości 8 cm; c) ciąg pieszy z kostki betonowej typu Polbruk o grubości 6 cm; d) ogrodzenie terenu o długości 242,50 m. 4. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany. 5. Zadanie należy zrealizować zgodnie z projektem budowlanym opracowanym przez Pracownię Architektoniczną Archimedia w Poznaniu ul. Polanka 16d/10, zatwierdzonym decyzją o pozwoleniu na budowę nr 1373/05 z dnia 10.11.2005 r. oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym robót. 6. Zamawiający nie przewiduje przedpłat za roboty. 7. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz powinny odpowiadać: a) Polskim Normom przenoszącym europejskie normy zharmonizowane, a w przypadku ich braku normom wyszczególnionym w kolejności w art. 30, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Oryginalny kod CPV: 45.21.22.20 - Wielofunkcyjne obiekty sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 45.000,00 zł należy wpłacić/wnieść przed terminem złożenia ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres robót objęty zamówieniem będzie wypłacane na podstawie faktur częściowych, wystawianych po wykonaniu części przedmiotu zamówienia, nie częściej niż raz w miesiącu, po dokonaniu odbioru częściowego bez zastrzeżeń. 3. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowiska kierownika budowy. Osoba przewidziana na stanowisko kierownika budowy musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i mieć opłacone wymagane składki zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42, z poźn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa. (Dz. U. nr 220, poz. 2173 i 2174 z 2003 r.); 4. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym np. referencjami, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. 5. Podwykonawcy: Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat (min. 1) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sulechow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów pok. 119b w cenie 100 zł. (w razie wysyłki do ceny SIWZ zostanie dolicznony koszt przesyłki).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów Biuro Obsługi Interesanta, pok. 002.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.