Ogłoszenie z dnia 2012-06-01
Warszawa: Dostawa artykułów kancelaryjno - biurowych, papieru kserograficznego
oraz tonerów do drukarek i faksów.
Numer ogłoszenia: 121531 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście, ul. Lindleya 14, 02-013 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 58-45-122, faks 0-22 58-45-121.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów kancelaryjno - biurowych, papieru kserograficznego oraz tonerów do drukarek i faksów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywna dostawa artykułów kancelaryjno - biurowych, papieru kserograficznego oraz tonerów do drukarek i faksów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRIMUS Maria Krupicz, ul. Rozbrat 10/14, 00-451 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 397296,60
Oferta z najniższą ceną: 397296,60 / Oferta z najwyższą ceną: 398399,05
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z przesłanką zawarta w art. 70 ustawy Pzp: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Powszechna dostępność istnieje, gdy wiele firm z danej branży jest w stanie wykonać zamówienie bez specjalnych przygotowań. Dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych są w sposób nieograniczony powszechnie dostępne na rynku, istnieją liczne możliwości ich pozyskania, a dostawy tego typu nie posiadają charakteru specjalistycznego. Rzeczy powszechnie dostępne to takie, które jako dobra popularne są wszędzie na rynku oferowane i wykonywane przez wszystkich wykonawców działających w określonej branży. Można je nabywać bez względu na miejscowość i czas. Na rynku dostaw, w trybie zapytania o ceną mogą zostać zakupione np. wyroby biurowe i tonery do drukarek i faksów. Dostawa artykułów kancelaryjno - biurowych oraz tonerów jest dostawą wyrobów gotowych, a standardy przedmiotu zamówienia powszechne znane, określone już w czasie rozpoczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Istotną cechą zamawianego produktu jest ich typowość, gwarantująca zamawiającemu porównanie cen takiego samego rodzaju produktów oferowanych przez różnych wykonawców, poprzez podanie nazwy produktu. Przedmiot zamówienia posiada ustalone standardy jakościowe, które poprzez powszechność i dostępność są ogólnie znane wszystkim. Na rynku świadczonych dostaw istnieje duża grupa dostawców i wykonawców prowadzących działalność gospodarczą w w/w zakresie, którzy zapewniają konkurencyjność. Ustalona z należytą starannością wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwot określonych w art. 11 ust. 8 Ustawy Pzp. t.j. równowartości 130 000 euro.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do biurowych urządzeń drukujących dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
- "Zakup i dostawa papieru ksero oraz artykułów biurowych do Urzędu Miasta Ruda Śląska"
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu "Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Wisła" - na rzecz placówek oświatowych będących realizatorami projektu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.