eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonanie niezbędnych prac związanych z adaptacją części budynku przy ul. Naczelnej 12 na potrzeby biura Rady i Zarządu dzielnicy III, znak sprawyWI-01-2.271.8.2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-24

Kraków: Wykonanie niezbędnych prac związanych z adaptacją części budynku przy ul. Naczelnej 12 na potrzeby biura Rady i Zarządu dzielnicy III, znak sprawy: WI-01-2.271.8.2013.
Numer ogłoszenia: 121543 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48605 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków-Wydział Inwestycji, ul. Wielopole 17a, 31-072 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 6168414, 6168451, faks 0-12 6168418.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie niezbędnych prac związanych z adaptacją części budynku przy ul. Naczelnej 12 na potrzeby biura Rady i Zarządu dzielnicy III, znak sprawy: WI-01-2.271.8.2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie niezbędnych prac związanych z adaptacją części pomieszczeń w budynku przy ul. Naczelnej 12 na potrzeby biura Rady i Zarządu dzielnicy III, (dalej Inwestycja). W ramach zamówienia realizowane będą: - roboty ogólnobudowlane, - roboty instalacyjne: wod-kan, elektryczne - rozbudowa węzła cieplnego, - wyposażenie obiektu, Celem Inwestycji jest dostosowanie pomieszczeń do pracy na potrzeby biura Rady i Zarządu dzielnicy III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ: przedmiar robót, notatka służbowa z dnia 11.02.2013r., plan sytuacyjny, rzut pionowy parteru..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowalne Remont, Ireneusz Czuba, Kazimierz Pietrzyk,, ul. Prandoty 6, 31-425 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161507,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135040,55

  • Oferta z najniższą ceną: 129199,37 / Oferta z najwyższą ceną: 242216,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.