eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadoszyceOpracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Radoszyce.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-27

Radoszyce: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Radoszyce.
Numer ogłoszenia: 121552 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radoszyce , ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3735083, faks 041 3735084.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radoszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Radoszyce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Radoszyce w skali 1:10000 zgodnie z uchwałą Rady Gminy Radoszyce Nr XIV/86/08 z dnia 24 kwietnia 2008 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Radoszyce, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: - ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r., poz. 647), - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r., Nr 118, poz. 1233), - ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r., Nr 199, poz. 1227, z późn. zm.). Opracowanie dotyczy terenu całej Gminy Radoszyce o powierzchni ok. 14 671 ha. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: -Analiza materiałów wyjściowych, ocena ich wzajemnej spójności i przydatności do prac nad zmianą studium. Zebranie własnym kosztem i staraniem materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy, -Analiza i ocena istniejącego stanu zagospodarowania -Opracowanie ekofizjograficzne składające się z części opisowej i kartograficznej, sporządzone na potrzeby zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. Nr 155, poz. 1298). -Ocena zgłoszonych wniosków do studium. -Opracowanie koncepcji studium i przedstawienie jej Wójtowi do zaopiniowania -Sporządzenie projektu zmiany Studium zgodnie z obowiązującymi przepisami -opracowań studialnych dotyczących podstawowych zagadnień rozstrzyganych w studium -Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko oraz przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, -Uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii wraz z przygotowaniem projektów pism do instytucji i organów opiniujących i uzgadniających studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, -Analiza otrzymanych opinii i uzgodnień wraz z przygotowaniem wykazu opinii oraz wprowadzeniem zmian wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień, ewentualne wdrożenie ponownej procedury opiniowania i uzgadniania, -Przygotowanie projektów pism związanych z wyłożeniem studium do publicznego wglądu, prezentację projektu studium i udzielanie niezbędnych wyjaśnień w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami oraz sporządzenie protokołu z tej dyskusji, prezentację projektu studium podczas posiedzeń komisji Rady Gminy i Gminnej Komisji Urbanistycznej, prezentacji projektu studium podczas sesji Rady Gminy, -Analizę złożonych uwag do wyłożonego projektu studium, sporządzenie wykazu wraz z pisemnym stanowiskiem dotyczącym ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia, -Wprowadzenie zmian do projektu studium wynikających z uwzględnienia wniesionych uwag, ewentualnie ponowienie uzgodnień w niezbędnym zakresie, -Przygotowanie pisemnego uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu zgodnie z art. 42 i art. 55 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 z późn. zmianami) -Przedłożenie Radzie Gminy Radoszyce projektu uchwały wraz z załącznikami, -Przygotowanie do przedstawienia Wojewodzie uchwały uchwalającej studium wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych, -Udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia studium do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę, -Ostateczna edycja studium: nadanie numerów uchwały w tekście i na rysunkach studium, Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania projektów dokumentów, o których mowa w art. 11 pkt 10 i art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz do prowadzenia postępowania formalno-prawnego w imieniu Wójta Gminy, zgodnie z wymogami ustawy jw.Do czasu stwierdzenia przez Wojewodę zgodności zmiany suikzp z przepisami prawnymi wszystkie czynności związane z obowiązkiem sporządzenia zmiany suikzp należą do Wykonawcy.3)Kompletne opracowanie, stanowiące przedmiot odbioru, które Wykonawca przekaże Zamawiającemu składać się będzie z następujących opracowań: -z projektu Studium przeznaczonego do uchwalenia - w części tekstowej i graficznej - 3 egz. + 1 egz. na płycie CD/DVD,-ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego - w części tekstowej i graficznej (plansze kolorowe) w skali 1:10000 - po 3 egz. + 2 egz. na płycie CD/DVD, oraz 1 egz. formatu A-3 w kolorze - forma książkowa,-z części graficznej Studium w skali 1:10000 w wersji kolorowej, na utwardzonym i zabezpieczonym przed zniszczeniem podłożu - 1 egz., -z teczek dokumentów formalno - prawnych i materiałów związanych ze sporządzeniem Studium - 2 egz., -z opracowania ekofizjograficznego - 2 egz. + 1 egz. na płycie CD/DVD, -z prognozy i strategicznej oceny oddziaływania na środowisko - 2 egz. + 1 egz. na płycie CD/DVD, -z 2 kompletów opracowań uzupełniających niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy, w tym wymaganych przepisami szczególnymi lub przez organy uzgadniające, Wersje elektroniczne powinny być złożone na nośniku CD lub DVD w formie zapisu PDF (tekst), JPG (rysunki) do publikacji oraz w innym formacie uzgodnionym z zamawiającym, zgodnym z Dyrektywą INSPIRE. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia bezpłatnego oprogramowania na min 2 stanowiska (przeglądarkę), którego obsługa uniemożliwi wprowadzanie zmian zarówno w treści danych, jak i w grafice opracowanych dokumentów. Wykonawca w ramach zamówienia przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi tego programu.Aktualnie obowiązujące Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Radoszyce zostało uchwalone uchwałą nr XIII/115/00 Rady Gminy w Radoszycach z dnia 28 czerwca 2000 roku. W dniu 28 czerwca Rada Gminy Radoszyce podjęła uchwałę nr XXI/129/2012 w sprawie uchwalenia jednostkowych zmian Nr 1 i nr 2 Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Radoszyce. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Radoszyce składa się z: Części graficznej w skład której wchodzi:- mapa nr 1 - uwarunkowania przyrodniczo-kulturowe - skala 1:10 000, - mapa nr 2 - uwarunkowania rozwoju osadnictwa - skala 1: 10 000, - mapa nr 3 - kierunki zagospodarowania przestrzennego - skala 1:10 000, - mapa nr 4 - kierunki rozwoju infrastruktury technicznej - skala 1:10 000. Części tekstowej zawierającej obowiązujący tekst Studium w skład której wchodzą: informacje ogólne, uwarunkowania zagospodarowania przestrzennego,kierunki zagospodarowania przestrzennego. Ponadto na terenie Gminy obowiązują dwie zmiany planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Radoszyce: Zmiana Nr 1 w miejscowym planie ogólnym zagospodarowania przestrzennego Gminy Radoszyce - na obszarze wsi Jacentów. Uchwała Nr X/72/97 Rady Gminy w Radoszycach z dnia 08.10.1997 r. Powierzchnia objęta granicami planu wynosi 1,41 ha. Zmiana w miejscowym planie ogólnym zagospodarowania przestrzennego Gminy Radoszyce na obszarze wsi Huta. Uchwała Nr XII/57/2003 Rady Gminy Radoszyce z dnia 25.10.2003 r. Powierzchnia objęta granicami planu wynosi 8,93 ha..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał, co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu studium lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmującego swoim zakresem powierzchnię, co najmniej 12 000 ha lub obszar całej gminy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia urbanistyczne która jest wpisana na listę członków właściwej izby.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona wyboru wykonawcy w zakresie ceny oferty w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług -zmiana okresu realizacji umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu stron umowy, jeżeli wystąpią okoliczności niezawinione przez Wykonawcę i nieprzewidywalne przez strony umowy w dniu jej zawarcia -zmniejszenie wartości umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu stron umowy, jeżeli wystąpią okoliczności niezawinione przez Wykonawcę i nieprzewidywalne przez strony umowy w dniu jej zawarcia -działania siły wyższej (np. protesty społeczne itp.) mającej bezpośredni wpływ na terminowość realizacji umowy -działań organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji umowy -zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść niniejszej umowy -wystąpienia okoliczności niezawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć-udokumentowanej niemożności uzyskania wymaganych przepisami uzgodnień i opinii

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radoszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Radoszycach ul.Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce pokój nr 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Radoszycach ul.Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce pokój nr 32.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.