Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-27
Zabrze: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych oraz materiałów biurowych, piśmienniczych i środków czystości dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu, ul. Marii Curie Skłodowskiej 34
Numer ogłoszenia: 121582 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych Polskiej Akademii Nauk , ul. M. Curie-Skłodowskiej 34, 41-819 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 271 60 77, faks 0-32 271 29 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmpw-pan.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka naukowo-badawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych oraz materiałów biurowych, piśmienniczych i środków czystości dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu, ul. Marii Curie Skłodowskiej 34.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywna dostawy: a) Zadanie nr 1 - Wkłady barwiące do drukarek i faksów b) Zadanie nr 2 - Materiały biurowe i piśmiennicze c) Zadanie nr 3 - Środki czystości Przedmiot zamówienia oraz zakres określa formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Zał. Nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b) posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawca udzieli gwarancji na następujące produkty: a) kalkulator - co najmniej 24 miesiące; b) niszczarka - co najmniej 60 miesięcy; c) zszywacz - co najmniej 60 miesięcy. Opis sposobu dokonywania oceny: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załączniki do formularza ofertowego) 2) dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot); b) W przypadku spółki cywilnej należy dołączyć stosowne umowy regulujące współpracę podmiotów (osób) występujących wspólnie. c) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. d) zaakceptowany (podpisany) wzór umowy e) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy f) wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ (asortymentowo- cenowy) 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5) Powyższe dokumenty o których mowa w punkcie 3) i 4) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Dokumenty, sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmpw-pan.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych Polskiej Akademii Nauk, 44-121 Gliwice, ul. Sowińskiego 5 Biuro Koordynacji Projektów Strukturalnych (pok. Nr 109).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2009 godzina 12:30, miejsce: Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych Polskiej Akademii Nauk, 44-121 Gliwice, ul. Sowińskiego 5 w Biurze Koordynacji Projektów Strukturalnych (pok. Nr 109).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane z następujących projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (POIG): a) Termosterowalne polimery biozgodne jako zamienniki skóry do leczenia oparzeń i ran. b) Materiały opakowaniowe nowej generacji z tworzywa polimerowego ulegającego recyklingowi organicznemu. c) Polimerowe chirurgiczne systemy resorbowalne z pamięcią kształtu. d) Biodegradowalne wyroby włókniste (koordynatorem Politechnika Łódzka).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Wkłady barwiące do drukarek i faksów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Wkłady barwiące do drukarek i faksów zgodnie z załacznikiem nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Materiały biurowe i piśmiennicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Materiały biurowe i piśmiennicze - zgodnie z załacznikiem nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Środki czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Środki czystości zgodnie z załacznikiem nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Przeprowadzenie szkolenia podstawowego dla osób ubiegających się o prawo jazdy kategorii C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną dla kategorii C, C1, C+E, C1+E
- Utworzenie Centrum Usług Wspólnych - wykonanie prac budowlano-instalacyjnych w Szkole Podstawowej nr 29 przy ul. Budowlanej 26
- DOSTAWA MATERIAŁÓW HUTNICZYCH
- Elektroniczne karty przedpłacone dla pracowników ZPEC Spółka z o.o. w Zabrzu
- Wykonanie trasy tematycznej/lekcji edukacyjnej Mistrzowie Pierwszej Pomocy, zlokalizowanej w podziemiach Sztolni Królowa Luiza
- 11/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości i chemii gospodarczej dla placówek oświatowych Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- "Dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach II"
- Zakup i dostawa tonerów, tuszy do drukarek i kserokopiarek wraz z wykonywaniem przeglądów okresowych oraz odbiorem odpadów
- Dostawa środków i artykułów służących do utrzymania higieny i czystości w Domu Pomocy Społecznej w Tursku
- Dostawa środków czystości
- Dostawa środków do utrzymania czystości
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.