Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-05
Boleszkowice: Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Pomocna dłoń dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Boleszkowicach.
Numer ogłoszenia: 121593 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Boleszkowice , ul. Świerczewskiego 24, 74-407 Boleszkowice, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7606124 w. 43, faks 095 7606135.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boleszkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Pomocna dłoń dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Boleszkowicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. Szkolenia z zakresu: Kurs prawa jazdy - kat. B dla uczestników z OPS Boleszkowice. Szczegółowy opis szkoleń w załączniku 1.1 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ. Część II. Szkolenia z zakresu: Kurs: pracownik ogólnobudowlany + elementy kafelkarstwa, wykończenie wnętrz dla uczestników z OPS Boleszkowice, Szczegółowy opis szkoleń w załączniku 1.2 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ. Część III. Szkolenia z zakresu: Kurs języka niemieckiego dla uczestników z OPS Boleszkowice, Szczegółowy opis szkoleń w załączniku 1.3 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ. Część IV. Szkolenia z zakresu: Doradztwo zawodowe, Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników z OPS Boleszkowice. Szczegółowy opis szkoleń w załączniku 1.4 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ. Część V. Szkolenia z zakresu: Manicure, pedicure i wizaż dla uczestników z OPS Boleszkowice. Szczegółowy opis szkoleń w załączniku 1.5 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ. Część VI. Szkolenia z zakresu: Kurs profesjonalny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych dla uczestników OPS Boleszkowice. Szczegółowy opis szkoleń w załączniku 1.6 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0, 80.58.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Załącznik Nr 2 do SIWZ spełnia nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Załącznik Nr 2 do SIWZ spełnia nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Załącznik Nr 2 do SIWZ spełnia nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Załącznik Nr 2 do SIWZ spełnia nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Załącznik Nr 2 do SIWZ spełnia nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności, za zgodą obu Stron. 2.Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku, gdy a ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; b wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej. np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód c Zamawiający dopuszcza zmianę harmonogramu projektu w ramach terminu realizacji zamówienia d Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia szkoleń z przyczyn organizacyjnych mających na celu zapewnienie prawidłowego procesu szkoleniowego; e Zamawiający dopuszcza zmianę miejscowości z której kierowane są osoby na szkolenie (kurs) z przyczyn organizacyjnych np. związanych ze zmianą uczestnika zainteresowanego uczestnictwem w szkoleniu kursie f osoba skierowana na szkolenie nie będzie mogła być jego uczestnikiem z powodu orzeczenia lekarskiego o niezdolności do uczestnictwa w szkoleniu bądź do wykonywania zawodu, który ma nabyć po ukończeniu szkolenia. W takim wypadku zmianie ulegnie liczba osób skierowanych na kurs. Rozliczenia miedzy stronami będą dokonywane zgodnie z postanowieniami wzoru umowy. 3.Wzór umowy zlecenie stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 4.Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boleszkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Boleszkowicach ul. Świerczewskiego 24, 74-407 Boleszkowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Boleszkowice ul. Świerczewskiego 24, 74-407 Boleszkowice Sekretariat pokój Nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program finansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie z zakresu: Kurs prawa jazdy - kat. B dla uczestników z OPS Boleszkowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ilość osób które zostaną skierowane na kurs: 3 osoby, zamieszkujące miejscowości: Boleszkowice, Namyślin. 2.Wykonawca zorganizuje i pokryje koszty badania lekarskiego potwierdzającego brak przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdem określonej kategorii dla każdego uczestnika przed rozpoczęciem szkolenia; 3.Program szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szkolenie powinno być przeprowadzone w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców Dz. U. z 2012r., poz. 1019 4.ilość godzin przypadających na jednego uczestnika powinna wynosić ogółem min. 60 godzin, w tym min. 30 godzin zajęć praktycznych i min. 30 godzin zajęć teoretycznych. 5.Godzina szkolenia teoretycznego równa się 45 minutom, a szkolenia praktycznego 60 minutom. 6.Wykonawca musi posiadać i udostępnić kursantom elementy wymienione w przepisach Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012r., poz. 1019) wymagane w zakresie szkolenia na prawo jazdy kat. B; 7.Wykonawca zapewni prowadzenie szkolenia w sposób umożliwiający uczestnikom nabycie umiejętności (praktycznych i teoretycznych) niezbędnych do przystąpienia do egzaminu państwowego przeprowadzanego na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz. U. z 2012r., poz. 995 ze zm.); 8.szkolenie zakończy się przystąpieniem przez każdego uczestnika do egzaminu na prawo jazdy kat. B; 9.wykonawca zorganizuje i pokryje koszty egzaminu wewnętrznego oraz pierwszego egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B dla każdego uczestnika; 10.wykonawca pokryje również inne koszty i opłaty wynikłe w czasie realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs: pracownik ogólnobudowlany + elementy kafelkarstwa, wykończenie wnętrz dla uczestników OPS Boleszkowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 4 osoby, zamieszkujących miejscowości Boleszkowice, Wierutno, Chwarszczany i Namyślin 2.Minimalna ilość godzin przypadająca na jedną osobę - 140 40h teorii, 100h praktyka 3.Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy i uprawnień niezbędnych do świadczenia usług w zakresie: pracownik ogólnobudowlany z elementami kafelkarstwa, wykończenie wnętrz 4.Minimalny zakres tematyczny szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia: -przygotowanie zapraw cementowych, klejów, kitów, lepików, mas plastycznych, itp. sposobem ręcznym i mechanicznym, -układanie posadzek z różnych materiałów zgodnie z przyjętą technologią i warunkami technicznymi wykonania robót, -układanie i mocowanie elementów wykończeniowych posadzek, wykańczanie i konserwacja nawierzchni podłogi, naprawianie i konserwowanie istniejących posadzek z różnych materiałów, -obróbka płytek, przycinanie, szlifowanie, wykonanie otworów, -przyklejanie płytek na zaprawie cementowej i klejowej, spoinowanie, licowanie cokołów, schodów, podokienników, słupów, itp. płytkami i kształtkami ceramicznymi lub klinkierowymi, -naprawianie okładzin ściennych z różnych rodzajów płytek i na różnych podłożach. - organizacja stanowiska pracy, przepisy BHP i p.pożna stanowisku pracy, dokumentacja budowlana; -zasady magazynowania materiałów użytych do remontu; -rodzaje i zastosowanie materiałów, narzędzi, sprzętu i maszyn; -utrzymywanie na bieżąco czystości na stanowisku pracy oraz porządkowanie remontowanych pomieszczeń po zakończeniu pracy; -podstawowe wiadomości z zakresu terminologii budowlanej; -technologia remontu wnętrz; -technologia napraw tynków tradycyjnych, cementowo-wapiennych, tynków gipsowych, tynków cienkowarstwowych, przygotowanie różnych podłoży budowlanych pod roboty malarskie (technika emulsyjna, olejna), malowanie różnych podłoży farbami emulsyjnymi, olejnymi, wykonywanie robót malarskich i dekoracyjnych farbami strukturalnymi, transparentnymi i technikami mieszanymi; -składniki zapraw tynkarskich, farb malarskich i ich oddziaływanie na organizm człowieka -zajęcia praktyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs języka niemieckiego dla uczestników z OPS Boleszkowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.ilość osób, które zostaną skierowane na kurs 10 osób, w tym przewiduje się 1 osobę niepełnosprawną umiarkowany stopień niepełnosprawności, zamieszkujących miejscowości Boleszkowice, Namyślin, Wierutno, Chwarszczany 2.wykonawca przeprowadzi szkolenie z j. niemieckiego w wymiarze 90 godzinna poziomie podstawowym 3.jedna godzina równa się 45 minutom; 4.szkolenie odbywa się jednorazowo w wymiarze dziennym zgodnie z ustaleniami Wykonawcy oraz uczestników szkolenia 5.zaleca się aby szkolenie opierało się na podręczniku SCHRITTE Deutsch als Fremdsprache Schritte 1 Niveau A 1.1 oraz SCHRITTE Deutsch als Fremdsprache Schritte 2 - Niveau A1.2 lub równoważnym 6.szkolenie zakończy się egzaminem z nabytej przez uczestnika podczas szkolenia wiedzy 7.po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia 8.wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem egzaminu oraz wydaniem stosownego zaświadczenia, o których mowa w powyższym punkcie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Doradztwo zawodowe. Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników z OPS Boleszkowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo zawodowe 1.ilość osób, które zostaną skierowane na kurs 10 osób, w tym przewiduje się 1 osobę niepełnosprawną umiarkowany stopień niepełnosprawności, zamieszkujących miejscowości Boleszkowice, Namyślin, Wierutno, Chwarszczany 2.czas trwania szkolenia: 30 godzin, jedna godzina równa się 60 minutom 3.szkolenie ma odbywać się w grupie 10 osobowej, 4.zakres tematyczny szkolenia powinien, co najmniej obejmować: -analiza potrzeb, -oczekiwania i doświadczenia zawodowe uczestników projektu, -moje mocne i słabe strony, -test preferencji i predyspozycji zawodowych, -rynek pracy, -samoocena i autoanaliza. Trening kompetencji i umiejętności społecznych 1.ilość osób, które zostaną skierowane na kurs:10 osób, w tym przewiduje się 1 osobę niepełnosprawną, umiarkowany stopień niepełnosprawnośch, zamieszkujących miejscowości Boleszkowice, Namyślin, Wierutno, Chwarszczany 2.czas trwania szkolenia:15 godzin, jedna godzina równa się 60 minutom; 3.szkolenie będzie odbywać się w grupie 15 osobowej 7h 30 min oraz indywidualnie po 30 min na 1 uczestnika tj. 7 h i 30 min| 4.zakres tematyczny szkolenia powinien, co najmniej obejmować: -trening twórczego myślenia: kształtowanie otwartości na nowe doświadczenia, kształtowanie pomysłowości i giętkości mówienia, kształtowanie wrażliwości intelektualnej, kształtowanie samodzielności w planowaniu i wykonywaniu pracy -komunikacja interpersonalna: jak mówić i być słuchanym, komunikacja werbalna i niewerbalna, techniki mówienia, przeszkody w sprawnej komunikacji -skuteczne poszukiwanie pracy: analiza umiejętności zawodowych, źródła informacji i techniki poszukiwania pracy, sztuka autoprezentacji zawodowej, zasady prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, przygotowanie dokumentów -radzenie sobie w trudnych sytuacjach: uwarunkowania osobowościowe a podatność na stres, przyczyny i źródła stresu, podstawowe techniki relaksacyjne -warsztaty powinny być uzupełnione o elementy indywidualnego wsparcia dla poszczególnych uczestników w wymiarze 30 minut dla każdego z 1o uczestników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pedicure, manicure i wizaż dla uczestników OPS Boleszkowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Manicure i pedicure 1.ilość osób które zostaną skierowane na kurs: 3 osoby, w tym przewiduje się 1 osobę niepełnosprawną umiarkowany stopień niepełnosprawności, zamieszkujących miejscowości - Boleszkowice, Chwarszczany, Namyślin 2.czas trwania szkolenia: 60 godzin w, jedna godzina równa się 60 minutom 3.zakres tematyczny szkolenia powinien co najmniej obejmować 1 Część teoretyczna - wykład na temat struktury i chorób paznokci, pielęgnacja dłoni i paznokci, prezentacja produktów i akcesoriów oraz zasady ich używania, stanowisko pracy, przepisy BHP w pracy manicurzystki - tipserki, zasady postępowania w kontaktach z klientami, specyfikacja rynku pracy, 2 Manicure: zasady opiłowywania płytki paznokcia, manicure tradycyjny, manicure przy użyciu frezarki,manicure biologiczny, hot manicure 3 Pedicure 4 Technologia przedłużania i modelowania paznokcia 5 przedłużanie i modelowanie paznokcia na szablonie metodą żelową i akrylową, lnie, jedwabiu, przy użyciu tipsa, 6 różnice między tipsami a sztucznymi paznokciami, 7 tipsy dobór do płytki paznokcia, klejenie, obróbka 8 krycie masą: żelową z użyciem lampy uv technika jednofazowa i trójfazowa, trwałe zdobienie masą żelową franche żel, szewron żel oraz akrylową akryl tradycyjny, francuski, kolorowy 9 utwardzanie i reperacja paznokci: żelem, akrylem, jedwabiem i włóknem lnianym, 10 masaż dłoni, 11 zdobnictwo paznokci: cyrkonie, brokaty, pióra, malowanie akrylami, kalkomanie, pawie oczka, folia, french manicure, szewron, manicure ślubny i inne, 12 wykonawca zapewni każdemu z uczestników zestaw do manicure i pedicure, który będzie niezbędny do wykonywania zajęć praktycznych podczas szkolenia. 13 Na zakończenie kursu uczestnicy otrzymają od Wykonawcy zestaw do manicure. W skład zestawu powinno wchodzić - profesjonalna lampa UV tunelowa 36W - lakier żel hybrydowy - podkład i warstwa nawierzchniowa w jednym 6 ml - lakier żel hybrydowy kolor 6 ml 6 sztuk - aceton 100 ml - preparat do odtłuszczania i przemywania masy 100 ml - płyn do usuwania skórek 15 ml - pilnik prosty 80.80 - pilnik banan 100.180 - bloczek polerski kolorowy - patyczki z drzewa pomarańczowego 2 sztuki - primer bezkwasowy - oliwka do nawilżania skórek i dodatkowego nabłyszczenia paznokci 12 ml - 50 wacików do przemywania i odtłuszczania masy żelowej - wzornik - słoneczko - radełko - nożyk do usuwania skórek Wizaż 1.ilość osób które zostaną skierowane na kurs 3 osoby, w tym przewiduje się jedną osobę niepełnosprawną umiarkowany stopień niepełnosprawności, zamieszkujących miejscowości - Boleszkowice, Chwarszczany, Namyślin 2.czas trwania szkolenia 32 godziny, jedna godzina równa się 60 minutom, 3.zakres tematyczny szkolenia powinien co najmniej obejmować - zapoznanie się z właściwościami i cechami skóry - analiza kolorystyczna urody, charakterystyka i kształt twarzy - omówienie cech dobrego makijażu - zapoznanie się z przyborami do wizażu pędzle i akcesoria - omówienie kosmetyków do wizażu - omówienie poszczególnych rodzajów makijażu - makijaż naturalny makijaż dzienny - makijaż wieczorowy - makijaż biznesowy - makijaż ślubny - makijaż wieczorowy dymny smoky-eyes - wykonanie wszystkich makijaży.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs profesjonalny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych dla uczestników OPS Boleszkowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 6 osób, w tym przewiduje się 1 osobę niepełnosprawną (umiarkowany stopień niepełnosprawności), zamieszkujących miejscowości - Boleszkowice, Namyślin, Chwarszczany, 2.Minimalna ilość godzin przypadająca na jedną osobę - 120 40 h teoria, 80h praktyka 3.Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy i uprawnień niezbędnych do świadczenia usługi w zakresie: sprzedawca z obsługą kas fiskalnych fakturowaniem 4.Minimalny zakres tematyczny szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia: -prawne aspekty sprzedaży, prawa i obowiązki sprzedawcy, gwarancję reklamacje, faktury, paragony, korekty , odpowiedzialność za błędy -fakturowanie sprzedaży -obsługa klienta, techniki sprzedaży, zasady profesjonalnej obsługi klienta, typologia klientów, komunikacja werbalna i niewerbalna - rola i znaczenie; -skuteczne techniki negocjacji, etapy i struktura procesu sprzedaży, racjonalne i emocjonalne motywacje zakupu -obsługa kas fiskalnych -przedstawienie podstawowych kwestii prawnych - ustawa o VAT, obowiązki podatnika, obowiązki serwisu, sankcje karne -rodzaje urządzeń fiskalnych oraz zasady ich wyboru; Sprzedaż z użyciem kas fiskalnych, sprzedaż towarów jednostkowych, sprzedaż wielokrotna i ułamkowa towarów, obsługa opakowań zwrotnych -finalizacja transakcji różnymi formami zapłaty, udzielanie rabatów procentowych i kwotowych, korekta błędów, funkcje pozafiskalne -organizacja zaopatrzenia i przyjmowania towarów -raporty fiskalne i kontrolne, wzajemne zależności logiczne raportów ,sytuacje awaryjne oraz sposoby ich likwidacji, wymiana materiałów eksploatacyjnych, zasady instalacji kas na stanowisku, zasady archiwizacji dokumentów księgowych -terminy archiwizacji rolek sprawozdawczych oraz raportów dziennych i okresowych, obieg dokumentacji KW i KP, wpłaty i wypłaty, zaliczki z kasy, przelewy bankowe, raport kasowy. 5.Minimum jedna kasa fiskalna na dwie osoby. 6.Dojazd na miejsce szkolenia-kursu zapewnia wykonawca. 7.Ubezpieczenia na czas trwania kursu dla każdego uczestnika..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem z egzaminem UDT,
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie trzech wizyt studyjnych krajowych
- Poprawa cyberbezpieczeństwa informacji w Gminie Chorkówka
- Rozszerzenie oferty edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wólka na terenie gminy Wólka, powiat lubelski, województwo lubelskie
- Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "Lepszy start" - IV postępowanie
- Świadczenie usługi eksperckiej polegającej na przeprowadzeniu spotkań roboczych dla członków Podlaskiej Sieci Współpracy
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.