eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Dostawa mebli dla potrzeb Oddziału w Chrzanowie oraz Inspektoratów ZUS w Wadowicach i Oświęcimiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-18

Chrzanów: Dostawa mebli dla potrzeb Oddziału w Chrzanowie oraz Inspektoratów ZUS w Wadowicach i Oświęcimiu.
Numer ogłoszenia: 121616 - 2007; data zamieszczenia: 18.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6233004, fax 032 6232997.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla potrzeb Oddziału w Chrzanowie oraz Inspektoratów ZUS w Wadowicach i Oświęcimiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiot zamówienia: szafa ubraniowa - 22 szt., szafa ubraniowa z nadstawką - 2 szt., szafa aktowa - 98 szt., szafa aktowa narożna - 19 szt., biurka z kontenerkiem - 74 szt., biurka z dwoma kontenerkami - 2 szt., biurka komputerowe - 51 szt., stolik pod komputer - 13 szt., stolik pod drukarkę sieciową - 2 szt., stolik pod drukarkę/fax - 26 szt., szafka gospodarcza - 6 szt., fotele obrotowe z podłokietnikami - 10 szt., krzesła - 4 szt., ławki z plastikowymi siedziskami - 6 szt., stolik warsztatowy - 1 szt., szafki metalowe na kartoteki - 10 szt. CPV: 36121000-5 - meble biurowe 36121120-2 - szafki metalowe. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 158.310,66 zł netto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.12.11.20-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 4.700,00 zł (wniesienie wadium będzie wymagane po zaproszeniu do złożenia oferty przed upływem terminu składania ofert)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.); ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę (metodą spełnia/nie spełnia): - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: zrealizowali należycie w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzy umowy na dostawę lub dostawę i montaż mebli biurowych o wartości każdej z umów nie mniejszej niż 180.000,00 zł z podatkiem VAT; ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę (metodą spełnia/nie spełnia): - wykazu dostaw potwierdzającego wykonanie wymaganych przez Zamawiającego zamówień - wykaz musi zawierać wartość z podatkiem VAT każdej dostawy, przedmiot dostawy, daty wykonania oraz wskazanie odbiorców; - dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencji, opinii itp.); 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 0/100); b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 0/100); ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę (metodą spełnia/nie spełnia): 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 0/100) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100.000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych 0/100); uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki dotyczące wymaganych przez Zamawiającego dostaw, posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 200.000,00 zł oraz ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100.000,00 złotych Wykonawcy muszą spełnić wspólnie. Punktacja oceny spełnienia warunku określonego w pkt 2 w zakresie doświadczenia Wykonawcy: za należyte zrealizowanie w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw lub dostaw wraz z montażem mebli biurowych o wartości każdej dostawy z osobna nie mniejszej niż 180.000,00 zł z podatkiem VAT wymienionych w wykazie wykonanych zamówień i załączenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw: 4 dostawy - 1 pkt 5 dostaw - 2 pkt 6 dostaw - 3 pkt 7 dostaw - 4 pkt 8 dostaw - 5 pkt 9 dostaw - 6 pkt 10 dostaw i więcej - 7 pkt. Punktacja oceny spełnienia warunku określonego w pkt 3 w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy: - za posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę wyższą niż 200.000,00 zł, a niższą niż 250.000,00 zł - 2 pkt; - za posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę równą lub wyższą niż 250.000,00 zł, a niższą niż 300.000,00 zł - 4 pkt; - za posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę równą lub wyższą niż 300.000,00 zł - 6 pkt; - za posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia wyższą niż 100.000,00 złotych, a niższą niż 200.000,00 zł - 2 pkt; - za posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia równą lub wyższą niż 200.000,00 zł - 4 pkt. ŁĄCZNA LICZBA UZYSKANYCH PUNKTÓW W ZAKRESIE DOŚWIADCZENIA ORAZ SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ OKREŚLI MIEJSCE WYKONAWCY NA LIŚCIE STANOWIĄCEJ PODSTAWĘ ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty pięciu wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu i otrzymają najwyższą ocenę za spełnienie ww. warunków. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki będzie mniejsza niż 5 zamawiający zaprosi wszystkich wykonawców spełniających warunki. W przypadku, gdy piąte i następne miejsca zajmą wykonawcy, którzy uzyskali jednakową liczbę punktów Zamawiający zaprosi do złożenia oferty tego wykonawcę, który wykaże łącznie najwyższą wartość z podatkiem VAT dostaw wymaganych przez zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 3) wykaz dostaw potwierdzający wykonanie wymaganych przez Zamawiającego zamówień - wykaz musi zawierać wartość z podatkiem VAT każdej dostawy, przedmiot dostawy, daty wykonania oraz wskazanie odbiorców - dokument musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 4) dokumenty potwierdzające, że dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (referencje, opinie itp.) - dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 5) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 0/100) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 6) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100.000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych 0/100) - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć pełnomocnictwo dla jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 8) ponadto Wykonawca jest zobowiązany złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - wniosek musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605) w przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z wnioskiem należy złożyć dokumenty wymienione powyżej, z tym że zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Wykonawca musi złożyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów potwierdzających odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wówczas Wykonawca musi złożyć dokument zawierający oświadczenie, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie musi być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i może być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wymagane dokumenty składane przez Wykonawcę muszą być podpisane (a gdy jest to wymagane poświadczone za zgodność z oryginałem) przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podpisania wymaganych dokumentów przez inną osobę wymagane jest dołączenie do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu stosownego pełnomocnictwa w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych, sektor B, IV piętro, pok. 403..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.