Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-28
Rypin: Zakup i dostawa leków z podziałem na 9 grup asortymentowych dla SP ZOZ Rypin
Numer ogłoszenia: 12161 - 2015; data zamieszczenia: 28.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. 3 Maja 2, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 28054-53 do 55, faks 054 2805922.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozrypin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa leków z podziałem na 9 grup asortymentowych dla SP ZOZ Rypin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa leków z podziałem na 9 grup asortymentowych dla SP ZOZ Rypin: 1) Leki - pakiet podstawowy ( w tym podgrupy; 1A, 1 B) 2) Leki - Pantoprazolum fiolki 3) Leki - różne 4) Cefalosporyny i inne 5) Heparyna drobno-cząsteczkowa (Nadroparine) 6) Heparyna drobno-cząsteczkowa (Enoxaparine) 7) Amoxicillin (clavulanic) acid i inne 8) Płyny infuzyjne ( w tym podgrupy ; A, B, C, D ) 9) Środki odurzające i psychotropowe.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Pzp , tzn.: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia c. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Pzp , tzn.: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia c. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Pzp , tzn.: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia c. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Pzp , tzn.: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia c. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Pzp , tzn.: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia c. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie, że oferowane leki posiadają świadectwo rejestracji, świadectwo dopuszczenia do obrotu oraz karty charakterystyki oferowanych produktów leczniczych, potwierdzające, że oferowany produkt leczniczy może być przedmiotem obrotu na terytorium RP oraz zobowiązanie się do przedstawienia Zamawiającemu tych dokumentów na każde jego żądanie podczas prowadzonego postępowania przetargowego jak również podczas okresu obowiązywania zawartych umów, którego treść zawarto w załączniku Nr 12 do niniejszej SIWZ .
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1). Formularz ofertowy 2). Wzór umowy 3). Pełnomocnictwo, uprawniające do podpisania oferty przetargowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany umowy dokonane być mogą w formie pisemnej pod rygorem nieważności 2. Zmiany umowy są dopuszczalne, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i dotyczyć będą sytuacji, w których zmiany te: 1) wywołane są okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanymi jego sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 1. spowodowane zostały niemożliwą do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującą brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozrypin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ RYPIN, ul. 3 Maja 2, pokój Nr 27 (Dział Zamówień Publicznych ).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rypinie, 87 - 500, ul. 3 Maja 2, sekretariat szpitala . Otwarcie w dziale zamówień publicznych o godz. 10.15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leki - pakiet podstawowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki - pakiet podstawowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leki - pakiet podstawowy - podgrupa 1 A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki - pakiet podstawowy - podgrupa 1 A- KONTRASTY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leki - pakiet podstawowy - podgrupa 1 B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki - pakiet podstawowy - podgrupa 1 B - Paski do glukometrów (kompatybilne z posiadanymi glukometrami).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leki - Pantoprazolum fiolki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki - Pantoprazolum fiolki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Leki różne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki różne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cefalosporyny i inne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cefalosporyny i inne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Heparyna drobno - cząsteczkowa (Nadroparine).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Heparyna drobno - cząsteczkowa (Nadroparine).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Heparyna drobnocząsteczkowa (Enoxaparine).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Heparyna drobnocząsteczkowa (Enoxaparine).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Amoxicillin (clavulanic acid i inne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Amoxicillin (clavulanic acid i inne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Płyny infuzyjne , krwiozastępcze i do irrygacji - pakiet podstawowy- podgrupa 8 A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyny infuzyjne , krwiozastępcze i do irrygacji - pakiet podstawowy- podgrupa 8 A.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Płyny infuzyjne - podgrupa 8 B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyny infuzyjne - podgrupa 8 B.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Płyny infuzyjne - podgrupa 8 C - żywienie pozajelitowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyny infuzyjne - podgrupa 8 C - żywienie pozajelitowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Podgrupa 8D - Theophyllinum.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podgrupa 8D - Theophyllinum.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Środki odurzające i psychotropowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki odurzające i psychotropowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.