eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaDziałania promocyjno-reklamowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-17

Bielsko-Biała: Działania promocyjno-reklamowe
Numer ogłoszenia: 121628 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej , ul. Willowa 2, 43-309 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8279293, faks 033 8279293.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ath.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Działania promocyjno-reklamowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są działania promocyjno-reklamowe polegające na: a) przygotowaniu koncepcji komunikacji marketingowej i wykonaniu projektów graficznych oraz druku materiałów reklamowo-promocyjnych i elementów reklamy zewnętrznej dla Wydziału Nauk o Materiałach i Środowisku, b) wykonaniu projektów graficznych i druku materiałów reklamowych (baner, roll-up) dla Instytutu Inżynierii Tekstyliów i Materiałów Polimerowych, c) zakup elementów reklamowych, wykonanie projektów graficznych i druk elementów reklamowych, dla Działu Promocji ATH.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.40.00.00-4, 39.29.41.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający może wprowadzić zmiany w umowie, a w szczególności mogą one dotyczyć: - zmiany terminów umownych w uzasadnionych pisemnie przypadkach oraz zmianę lokalizacji ekspozycji siatki reklamowej za zgodą obu stron

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ath.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AKADEMIA TECHNICZNO-HUMANISTYCZNA Dział Zamówień Publicznych, bud. B, p. 11 ul. Willowa 2, 43-309 Bielsko-Biała.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2012 godzina 10:00, miejsce: AKADEMIA TECHNICZNO-HUMANISTYCZNA (Kancelaria - budynek B, pok. nr 31) 43-309 Bielsko-Biała, ul. Willowa 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Inżynier na zamówienie, UDA-POKL.04.01.02-00-120/09. Projekt pn. Budownictwo - mostem między tradycją regionu a nowoczesnością, UDA-POKL.04.01.01-00-120/09-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Działania reklamowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są działania promocyjno-reklamowe polegające na przygotowaniu koncepcji komunikacji marketingowej i wykonaniu projektów graficznych oraz druku materiałów reklamowo-promocyjnych i elementów reklamy zewnętrznej dla Wydziału Nauk o Materiałach i Środowisku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.40.00.00-4, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały promocyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są działania promocyjno-reklamowe polegające na wykonaniu projektów graficznych i druku materiałów reklamowych (baner, roll-up) dla Instytutu Inżynierii Tekstyliów i Materiałów Polimerowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.40.00.00-4, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Elementy reklamowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są działania promocyjno-reklamowe polegające na zakupie elementów reklamowych, wykonaniu projektów graficznych i druku elementów reklamowych, dla Działu Promocji ATH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.40.00.00-4, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.