Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-09
Gdynia: Świadczenie usług serwisowania sprzętu medycznego (w tym konserwacji).
Numer ogłoszenia: 121650 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej , ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998605, faks 058 6224871.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisowania sprzętu medycznego (w tym konserwacji)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług serwisowania sprzętu medycznego (w tym konserwacji) określonego w 24 pakietach..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniach o zamówienie publiczne określone w częściach nr 1-24
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie dla pakietu nr 1-23. Zamawiający uzna spełnianie niniejszego warunku na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - wzór załącznik nr 2 do SIWZ, zaś w przypadku pakietu nr 24 zamawiający wymaga aby wykonawca składający ofertę na realizację zamówienia wykazał się posiadaniem autoryzacji producenta do wykonywania serwisu sprzętu określonego w pakiecie nr 24
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnianie niniejszego warunku na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - wzór załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnianie niniejszego warunku na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - wzór załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnianie niniejszego warunku na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - wzór załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnianie niniejszego warunku na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - wzór załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Autoryzacja producenta do wykonywania serwisu sprzętu określonego w pakiecie nr 24
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy mogą dotyczyć: a) w trakcie trwania umowy ceny ulegną zmianie w przypadku zmian (także obniżka) stawek podatku VAT bezpośrednio związanych z przedmiotem zamówienia; b) wystąpią zmiany w nazwach lub adresach stron, zmiany związane z przekształceniem podmiotowym stron; c) nastąpi na wniosek zamawiającego wyłączenie danego sprzętu z zakresu umowy na skutek zniszczenia, kasacji lub innych okoliczności uzasadniających wyłączenie tego sprzętu z umowy z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia wykonawcy; d) zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy; e) nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem; f) zaistnieje siła wyższa uniemożliwiająca okresowe wykonywanie przedmiotu umowy; g) wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez wykonawcę; h) uzasadniona zmiana podwykonawców, o ile będą posiadali stosowne uprawnienia do wykonania przedmiotu umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ucmmit.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 9b, IIp. pok 150.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 9b, Kancelaria - pok. nr 30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis sprzętu: 1 Doppler Medizintechnik Basler AG MTB HiDop300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis sprzętu: 1 Aparat do pomiaru ScO2 Perimed AB PERI FLUX.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis sprzętu: 1 Aparat do pomiaru ScO2 Radiometer TINA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis sprzętu: 1 gastroskop Olympus GIF-Q165 2 gastroskop Olympus GIF-Q165 3 gastroskop Olympus GIF-Q165 4 kolonoskop Olympus CF-Q165L.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis sprzętu: 1 Aparat Micro CO Rochster 2 Aparat Micro CO Rochster.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis sprzętu: 1 wywoływarka automatyczna Kodak LR5200P (RTG).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis sprzętu: 1 bronchofiberoskop Pentax Bronchofiberoskop.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis sprzętu: 1 Maszyna do hemofiltracji KIMAL Hygieia - Kimal.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis sprzętu: 1 strzykawka automatyczna Ekomed CT Dual.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis sprzętu: 1 diatermia Erbe Erbotom ICC 200 ESC 2 diatermia Erbe KC200/APC300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis sprzętu: 1 echokardiograf GE Healthcare Vivid 3 2 echokardiograf GE Healthcare Vivid i 3 usg GE Healthcare Voluson 730.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis sprzętu: 1 inhalator Medel Pro Medel Pro 2 inhalator Medel Pro Medel Pro 3 inhalator Secura B Voyage 4 inhalator Secura Voyage B 5 inhalator Medel Pro MEDEL PRO.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis sprzętu: 1 centrala kardiologiczna Goldway + 8 x kardiomonitor UT 4800 B23-03615.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SERWIS SPRZĘTU: 1 aparat rentgenowski IMD Włochy Simply HP32.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SERWIS SPRZĘTU: 1 usg Aloka ALOKA 10 2 usg Aloka SSD 500 Mikrus.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis sprzętu: 1 destylator osmotyczny KF-R05.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis sprzętu: 1 myjnia Olympus ETD-3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis sprzętu: 1 rzutnik optotypów Oculus Optigerate Frey.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis sprzętu: 1 otoskop Axis.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis sprzętu: 1 tonometr Schotza Technomex.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis sprzętu: 1 pulsoksymetr Medica 50D 2 pulsoksymetr Medica 50D.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis sprzętu: 1 ssak Medap Medap 2 ssak Medap Medap 3 ssak Ogarit.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: 23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis sprzętu: 1 zgrzewarka rękawów do sterylizacji HAWO GmbH Hawo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: 24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis sprzętu: 1 ssak Medel Pro Basic 2 ssak Medel Pro Basic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Przeprowadzenie szkoleń dla studentów spec. "Energetyka odnawialna" i studentów spec. ,,Bezpieczeństwo logistyki projektów energetyki odnawialnej".
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - teczki i notesy
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - zeszyty, plakaty
- "Remont dachu Auli Głównej budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ NA POTRZEBY ODDZIAŁU NEUROLOGII SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Dostawa zwalniaków hydroakustycznych (20 szt.) wraz ze sterowaniem (2 szt.) i oprzyrządowaniem
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie opieki serwisowej i sukcesywne przeglądy aparatury medycznej
- Kompleksowa obsługa serwisowa tomografu komputerowego SOMATOM go.Top wraz z wymianą komponentów specjalnych (lampa RTG, detektor).
- Pełna obsługa serwisowa urządzenia gamma kamery
- "Kontrakt serwisowy - Mammograf cyfrowy wraz z wyposażeniem oraz specjalnymi narzędziami umożliwiającymi szybki przeglądanie i ocenę badań"
- Usługi serwisowania i naprawy sprzętu medycznego w okresie 1 roku
- Przeglądy i naprawy sprzętu i aparatury medycznej - 32/TP/2025
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.