eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraKontynuacja ratunkowej renowacji barokowego wystroju wnętrza kościoła parafialnego p.w. św. Erazma i Pankracego w Jeleniej Górze przy Placu Kościelnym 1-2 - konfesjonał św. Jana Nepomucena - ołtarz boczny św. Ignacego Loyoli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-01

Jelenia Góra: Kontynuacja ratunkowej renowacji barokowego wystroju wnętrza kościoła parafialnego p.w. św. Erazma i Pankracego w Jeleniej Górze przy Placu Kościelnym 1-2 - konfesjonał św. Jana Nepomucena - ołtarz boczny św. Ignacego Loyoli
Numer ogłoszenia: 121660 - 2010; data zamieszczenia: 01.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Erazma i Pankracego , Plac Kościelny 1-2, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7522160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parafia.jelenia-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościelna osoba prawna - jednostka organizacyjna kościoła katolickiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontynuacja ratunkowej renowacji barokowego wystroju wnętrza kościoła parafialnego p.w. św. Erazma i Pankracego w Jeleniej Górze przy Placu Kościelnym 1-2 - konfesjonał św. Jana Nepomucena - ołtarz boczny św. Ignacego Loyoli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a.KONFESJONAŁ Św.Jana Nepomucena 1. Charakterystyka: dębowy, barokowy, przyścienny konfesjonał pochodzący z drugiej połowy XVIII w. z bogatym ,rzeźbionym zwieńczeniem z rzeźbami św. Jana Nepomucena oraz Trójcy Świętej. Konfesjonał o wymiarach 6x3 [m] , wykonany w technice: drewno, polichromia, złocenia. Konfesjonał złożony z fotela, dwóch klęczników, nastawy z rzeźbą i zwieńczenia z rzeźbiona grupą św. Trójcy. Do boków fotela przylegają dwa klęczniki, których ścianki boczne tworzą trójkąt. Całość zwieńczona kierowanym gzymsem unoszonym przez woluty oparte kolejno o boki klęczników i skraje łukowato wygiętej bramki przed fotelem. Woluty zdobione ornamentem akantowo-lambrekinowym, zakończone ślimacznicą, z poczwórnie uskrzydlonymi główkami aniołków na trzonie. Bramka i klęczniki flankowane czterobocznymi filarami z trzonem pokrytym ornamentem geometryczno-akantowym. Taki sam ornament wypełnia dwie prostokątne płyciny w polu bramki. b.OŁTARZ BOCZNY ŚW. IGNACEGO LOYOLI - ołtarz przyścienny, dwustrefowy ,złożony z prostopadłościennej mensy ozdobionej ornamentalnym antepedium, nastawy z obrazem św. Ignacego Loyoli i zwieńczenia obrazem św. Franciszka Ksawerego, pochodzący z 1713r, o wymiarach 6 x 3,5[m] , wykonany w technice: drewno, stolarka, rzeźba, polichromia, złocenia. W centrum nastawy obraz w ujęciu dwóch stojących rzeźb uskrzydlonych aniołów. Po bokach nastawa, zamknięta uszakami wypełnionymi złoconym ornamentem złożonym z przeplatających się liści akantu i małżowin. W partii cokołowej ustawione na mensie ozdobne tabernakulum . Na gzymsie ponad obrazem, umieszczone dwie siedzące rzeźby uskrzydlonych aniołków. Dekoracyjne zwieńczenie ołtarza, w formie czterolistnej rozety wypełnionej złoconym ornamentem akantowo- małżowinowym, z obrazem w centrum, z trzema uskrzydlonymi główkami aniołków i z rzeźbą siedzącego aniołka. Zakres Prac dla a.+ b. DLA OBIEKTÓW DREWNIANYCH, POLICHROMOWANYCH I ZŁOCONYCH: 1- pobranie próbek poszczególnych warstw celem wykonania badań laboratoryjnych, 2- wykonanie sond schodkowych i ustalenie stratygrafii obiektu, 3- zapoznanie się z materiałami źródłowymi dotyczącymi historii i ikonografii obiektów, 4- oczyszczenie wstępne z kurzu i brudu, 5- podklejenie zniszczonych powierzchni polichromowanych i zloconych, 6- gruntowne oczyszczenie powierzchni mieszankami na bazie rozpuszczalników organicznych, 7- impregnacja- wzmocnienie struktury drewna, 8- dezynfekcja- chemiczne usuniecie pleśni i grzybow, 9- wzmocnienie połączeń poszczególnych elementów rzeźb, 10- uzupełnienie ubytków zaprawy , 11- punktowanie scalające warstwy malarskiej elementów polichromowanych, 12-pokrycie powierzchni polichromowanych werniksem finalnym, 13- zabezpieczenie srebrzeń, DLA OBRAZÓW SZTALUGOWYCH NA PODOBRAZIU PŁÓCIENNYM: 1- pobranie próbek poszczególnych warstw celem wykonania badań laboratoryjnych, 2- wykonanie sond schodkowych i ustalenie stratygrafii obiektu, 3- zapoznanie się z materiałami źródłowymi dotyczącymi historii i ikonografii obiektu 4- zabezpieczenie przetarć płócien podobrazi oraz wykruszeń warstwy malarskiej przez podklejenie bibułą japońską, 5- demontaż obrazów z krosień, 6- oczyszczenie lica obrazów z warstw brudu, werniksu oraz retuszy, 7- przeprowadzenie zabiegu prasowania odkształconych płócien podobrazi, 8-dublowanie obrazów , 9- założenie kitów w miejscach ubytków,1 10- montaż płócien, werniksowanie, punktowanie scalające, werniksowanie końcowe . OGÓŁEM: konserwacja powierzchni polichromowanych a.rzeźby+ściany konfesjonału-pow.1140dm2 ;b.nastawa+antepedium+rzeźby ołtarza-pow.560dm2 konserwacja pow.złoconych a.elementy snycerskiei rzeźbiarskie konfesjonału- 620dm2; b.elementy snycerskie+rzeżbiarskie+ramy obrazów ołtarza- 340dm2; konserwacja 2 sztuk obrazów ołtarzowych na podobraziu płóciennym-280dm2..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające w sytuacji konieczności wprowadzenia zmian nie zawinionych przez Zamawiającego lub wykonawcę , warunkujących osiągnięcie zamierzonych efektów i/lub w przypadku powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia. Przy zaistnieniu w/w okoliczności- wybranemu wykonawcy w drodze niniejszego postępowania może być udzielone zamówienie uzupełniające o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, przy czym w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.10.00 - Dzieła sztuki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie ma obowiązku posiadania specjalnych uprawnień do wykonywania działalności

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Posiadanie wiedzy i doświadczenia popartej należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch (2) zamówień odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do IDW, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. W przypadku wykazania wartości wykonanych robót w walutach innych niż PLN- należy podać kwotę w PLN , przeliczając kwotę wartości wykonanych robót rozliczanych w innych walutach na PLN wg kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na dzień protokolarnego odbioru zadania. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie- w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunków. 4.Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie ma szczególnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym szczególnie osobami posiadającymi przygotowanie zawodowe związane z prowadzeniem prac konserwatorskich, restauratorskich lub badań konserwatorskich, które posiadają tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności - w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyły po zakończeniu studiów co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków - dzieł sztuki . Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedstawić: 1) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - Załącznikiem Nr 5 do IDW. 2) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Kultury z 09.06.2004 w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robot budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytki wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych Załącznik Nr 6 do IDW. 2. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny kadrowy - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunków. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Powinna być poparta posiadaniem : a) środków finansowych lub zdolności kredytowej lub łącznie środków finansowych i zdolności kredytowej w wysokości 50 000 zł , b) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 100. 000 zł. Do przedłożenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zostanie wezwany wykonawca , którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą - przed podpisaniem umowy. 2. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunków. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parafia.jelenia-gora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w formie elektronicznej - ze strony internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2010 godzina 12:15, miejsce: siedziba Zamawiającego - Parafia Rzymskokatolicka pw.św. Erazma i Pankracego , 58-500 Jelenia Góra, Plac Kościelny 1-2 - Kancelaria lub za pośrednictwem np. operatora publicznego na adres j.w..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest finansowane ze środków budżetu województwa dolnośląskiego i ofiar Wiernych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.