Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-01
Jelenia Góra: Kontynuacja ratunkowej renowacji barokowego wystroju wnętrza kościoła parafialnego p.w. św. Erazma i Pankracego w Jeleniej Górze przy Placu Kościelnym 1-2
- konfesjonał św. Jana Nepomucena
- ołtarz boczny św. Ignacego Loyoli
Numer ogłoszenia: 121660 - 2010; data zamieszczenia: 01.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Erazma i Pankracego , Plac Kościelny 1-2, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7522160.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.parafia.jelenia-gora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościelna osoba prawna - jednostka organizacyjna kościoła katolickiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontynuacja ratunkowej renowacji barokowego wystroju wnętrza kościoła parafialnego p.w. św. Erazma i Pankracego w Jeleniej Górze przy Placu Kościelnym 1-2 - konfesjonał św. Jana Nepomucena - ołtarz boczny św. Ignacego Loyoli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a.KONFESJONAŁ Św.Jana Nepomucena 1. Charakterystyka: dębowy, barokowy, przyścienny konfesjonał pochodzący z drugiej połowy XVIII w. z bogatym ,rzeźbionym zwieńczeniem z rzeźbami św. Jana Nepomucena oraz Trójcy Świętej. Konfesjonał o wymiarach 6x3 [m] , wykonany w technice: drewno, polichromia, złocenia. Konfesjonał złożony z fotela, dwóch klęczników, nastawy z rzeźbą i zwieńczenia z rzeźbiona grupą św. Trójcy. Do boków fotela przylegają dwa klęczniki, których ścianki boczne tworzą trójkąt. Całość zwieńczona kierowanym gzymsem unoszonym przez woluty oparte kolejno o boki klęczników i skraje łukowato wygiętej bramki przed fotelem. Woluty zdobione ornamentem akantowo-lambrekinowym, zakończone ślimacznicą, z poczwórnie uskrzydlonymi główkami aniołków na trzonie. Bramka i klęczniki flankowane czterobocznymi filarami z trzonem pokrytym ornamentem geometryczno-akantowym. Taki sam ornament wypełnia dwie prostokątne płyciny w polu bramki. b.OŁTARZ BOCZNY ŚW. IGNACEGO LOYOLI - ołtarz przyścienny, dwustrefowy ,złożony z prostopadłościennej mensy ozdobionej ornamentalnym antepedium, nastawy z obrazem św. Ignacego Loyoli i zwieńczenia obrazem św. Franciszka Ksawerego, pochodzący z 1713r, o wymiarach 6 x 3,5[m] , wykonany w technice: drewno, stolarka, rzeźba, polichromia, złocenia. W centrum nastawy obraz w ujęciu dwóch stojących rzeźb uskrzydlonych aniołów. Po bokach nastawa, zamknięta uszakami wypełnionymi złoconym ornamentem złożonym z przeplatających się liści akantu i małżowin. W partii cokołowej ustawione na mensie ozdobne tabernakulum . Na gzymsie ponad obrazem, umieszczone dwie siedzące rzeźby uskrzydlonych aniołków. Dekoracyjne zwieńczenie ołtarza, w formie czterolistnej rozety wypełnionej złoconym ornamentem akantowo- małżowinowym, z obrazem w centrum, z trzema uskrzydlonymi główkami aniołków i z rzeźbą siedzącego aniołka. Zakres Prac dla a.+ b. DLA OBIEKTÓW DREWNIANYCH, POLICHROMOWANYCH I ZŁOCONYCH: 1- pobranie próbek poszczególnych warstw celem wykonania badań laboratoryjnych, 2- wykonanie sond schodkowych i ustalenie stratygrafii obiektu, 3- zapoznanie się z materiałami źródłowymi dotyczącymi historii i ikonografii obiektów, 4- oczyszczenie wstępne z kurzu i brudu, 5- podklejenie zniszczonych powierzchni polichromowanych i zloconych, 6- gruntowne oczyszczenie powierzchni mieszankami na bazie rozpuszczalników organicznych, 7- impregnacja- wzmocnienie struktury drewna, 8- dezynfekcja- chemiczne usuniecie pleśni i grzybow, 9- wzmocnienie połączeń poszczególnych elementów rzeźb, 10- uzupełnienie ubytków zaprawy , 11- punktowanie scalające warstwy malarskiej elementów polichromowanych, 12-pokrycie powierzchni polichromowanych werniksem finalnym, 13- zabezpieczenie srebrzeń, DLA OBRAZÓW SZTALUGOWYCH NA PODOBRAZIU PŁÓCIENNYM: 1- pobranie próbek poszczególnych warstw celem wykonania badań laboratoryjnych, 2- wykonanie sond schodkowych i ustalenie stratygrafii obiektu, 3- zapoznanie się z materiałami źródłowymi dotyczącymi historii i ikonografii obiektu 4- zabezpieczenie przetarć płócien podobrazi oraz wykruszeń warstwy malarskiej przez podklejenie bibułą japońską, 5- demontaż obrazów z krosień, 6- oczyszczenie lica obrazów z warstw brudu, werniksu oraz retuszy, 7- przeprowadzenie zabiegu prasowania odkształconych płócien podobrazi, 8-dublowanie obrazów , 9- założenie kitów w miejscach ubytków,1 10- montaż płócien, werniksowanie, punktowanie scalające, werniksowanie końcowe . OGÓŁEM: konserwacja powierzchni polichromowanych a.rzeźby+ściany konfesjonału-pow.1140dm2 ;b.nastawa+antepedium+rzeźby ołtarza-pow.560dm2 konserwacja pow.złoconych a.elementy snycerskiei rzeźbiarskie konfesjonału- 620dm2; b.elementy snycerskie+rzeżbiarskie+ramy obrazów ołtarza- 340dm2; konserwacja 2 sztuk obrazów ołtarzowych na podobraziu płóciennym-280dm2..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające w sytuacji konieczności wprowadzenia zmian nie zawinionych przez Zamawiającego lub wykonawcę , warunkujących osiągnięcie zamierzonych efektów i/lub w przypadku powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia. Przy zaistnieniu w/w okoliczności- wybranemu wykonawcy w drodze niniejszego postępowania może być udzielone zamówienie uzupełniające o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, przy czym w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.10.00 - Dzieła sztuki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie ma obowiązku posiadania specjalnych uprawnień do wykonywania działalności
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Posiadanie wiedzy i doświadczenia popartej należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch (2) zamówień odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do IDW, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. W przypadku wykazania wartości wykonanych robót w walutach innych niż PLN- należy podać kwotę w PLN , przeliczając kwotę wartości wykonanych robót rozliczanych w innych walutach na PLN wg kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na dzień protokolarnego odbioru zadania. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie- w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunków. 4.Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie ma szczególnych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym szczególnie osobami posiadającymi przygotowanie zawodowe związane z prowadzeniem prac konserwatorskich, restauratorskich lub badań konserwatorskich, które posiadają tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności - w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyły po zakończeniu studiów co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków - dzieł sztuki . Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedstawić: 1) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - Załącznikiem Nr 5 do IDW. 2) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Kultury z 09.06.2004 w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robot budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytki wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych Załącznik Nr 6 do IDW. 2. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny kadrowy - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunków. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Powinna być poparta posiadaniem : a) środków finansowych lub zdolności kredytowej lub łącznie środków finansowych i zdolności kredytowej w wysokości 50 000 zł , b) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 100. 000 zł. Do przedłożenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zostanie wezwany wykonawca , którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą - przed podpisaniem umowy. 2. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunków. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parafia.jelenia-gora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w formie elektronicznej - ze strony internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2010 godzina 12:15, miejsce: siedziba Zamawiającego - Parafia Rzymskokatolicka pw.św. Erazma i Pankracego , 58-500 Jelenia Góra, Plac Kościelny 1-2 - Kancelaria lub za pośrednictwem np. operatora publicznego na adres j.w..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest finansowane ze środków budżetu województwa dolnośląskiego i ofiar Wiernych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia na potrzeby Term Cieplickich Sp. z o.o.
- EW Leśna - opracowanie dokumentacji na wymianę 2 zasuw na rurociągach derywacyjnych RDI i RDII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego.
- Bieżąca naprawa oraz konserwacja wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra w latach 2025-2026
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.