Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-01
Gorzów Wielkopolski: PRZEPROWADZENIE REMONTU SANITARIATÓW UCZNIOWSKICH NA DRUGIM PIĘTRZE BUDYNKU SZKOŁY
Numer ogłoszenia: 121664 - 2010; data zamieszczenia: 01.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Kochanowskiego , ul. Nowa 7, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7364597, faks 095 7364597.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sp9.edu.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE REMONTU SANITARIATÓW UCZNIOWSKICH NA DRUGIM PIĘTRZE BUDYNKU SZKOŁY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sanitariatów uczniowskich na drugim piętrze budynku szkoły polegający na: - demontażu armatury sanitarnej, instalacji wodno- kanalizacyjnej, okładzin ściennych i podłogowych, rozebraniu ścianek działowych, okien zewnętrznych i naświetli, ościeżnic z drzwiami oraz wywiezieniu gruzu, - wykonaniu nowej instalacji wodno- kanalizacyjnej, - wykonaniu nowej instalacji elektrycznej gniazda do suszarek w sanitariatach z wymianą oświetlenia na oświetlenie typu plafon (dwużarówkowy), - zamurowaniu naświetli, - wykonaniu tynków cementowo wapiennych i wykonaniu obudów umywalek w formie ścian z płyt gipsowo- kartonowych dwuwarstwowych, wodoodpornych na konstrukcji stalowej, - montażu ościeżnicy malowanej proszkowo z drzwiami okleinowanymi CPL 0,7mm z klamkami i kluczami, - wyrównaniu podłoża pod posadzkę z płytek (masą wyrównawczą), - licowaniu ścian i podłóg płytkami (płytki ścienne w kolorze odpowiadającym płytkom w sanitariatach na parterze, płytki podłogowe- kolor do uzgodnienia z inwestorem) - wykonaniu gładzi na ścianach i suficie w sanitariatach oraz od strony korytarza (po zamurowanych naświetlach i obrobionej ościeżnicy), - montażu grzejników stalowych płytowych (kolor biały) podłączonych uchwytami, wspornikami i przynależną armaturą typ C11-600/ o mocy 1300 W, - montażu urządzeń sanitarnych typu kompakt (kolor biały) z sedesami z ABS twardymi antybakteryjnymi, - montażu umywalek białych z półnogą i baterii umywalkowych stojących, - montażu kratek sufitowych wentylacyjnych okrągłych, - wstawieniu kabin sanitarnych z płyty wiórowej okleinowej o grubości 30mm, - montażu elektrycznej suszarki do rąk włączanej automatycznie z obudową ze stali nierdzewnej o grubości min 1.5mm, efektywny czas suszenia 38 s, moc wyjściowa: 1640 W, - wstawieniu okien o następujących parametrach (zaokrąglone listwy przyszybowe, uszczelki w kolorze popielatym, profil 5-komorowy o grubości 70mm, wielokomorowa listwa, podparapetowa 30mm, klamka z mechanizmem uniemożliwiającym obrót sworznia i przesunięcie okuć od zewnątrz- wszystkie bolce ryglujące w kształcie grzybka z regulacją mimośrodową, blokada klamki z mechanizmem podnoszącym, wielostopniowa regulacja uchyłu okien uchylno- rozwiernych) - malowaniu farbą emulsyjną ścian i sufitu, - malowaniu farbą olejną i emulsyjną ścian od strony korytarza (kolor olejnicy dobrany do koloru ścian korytarza).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1ustawy Pzp. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w ww zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 3.1. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. zamówienie polegające na remoncie sanitariatów o wartości brutto nie niższej niż 60.000 złotych 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to: - warunek określony w pkt. 1 i 2 musi spełniać każdy z Wykonawców, - warunek określony w pkt. 3 i muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 80.000 złotych. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana w systemie spełnia-nie spełnia w oparciu o dokumenty, które mają dostarczyć Wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1ustawy Pzp. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w ww zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 3.1. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. zamówienie polegające na remoncie sanitariatów o wartości brutto nie niższej niż 60.000 złotych 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to: - warunek określony w pkt. 1 i 2 musi spełniać każdy z Wykonawców, - warunek określony w pkt. 3 i muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 80.000 złotych. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana w systemie spełnia-nie spełnia w oparciu o dokumenty, które mają dostarczyć Wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1ustawy Pzp. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w ww zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zmówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 3.1. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. zamówienie polegające na remoncie sanitariatów o wartości brutto nie niższej niż 60.000 złotych 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to: - warunek określony w pkt. 1 i 2 musi spełniać każdy z Wykonawców, - warunek określony w pkt. 3 i muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 80.000 złotych. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana w systemie spełnia-nie spełnia w oparciu o dokumenty, które mają dostarczyć Wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sp9.edu.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 66-400 GORZÓW WLKP. UL. NOWA 7- BUDYNEK SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2010 godzina 09:45, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Szkole Podstawowej nr 9 w Gorzowie Wlkp. ul. Nowa 7, gabinet księgowości- I piętro w godzinach od 8°° do 15°°.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
- Zakup wraz z dostawą materiałów higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło do rąk) dla policjantów i pracowników Policji województwa lubuskiego
- Dostawa samochodów w ramach najmu długoterminowego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o.
- Rozbudowa skateparku w Parku Kopernika realizowanego z ramach projektu "Budowa i rozbudowa miejsc rekreacji w Gorzowie Wlkp.- etap I"
- Rozbiórka budynku chlewni Dobrosułów
- "Modernizacja pomieszczeń sanitarnych w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Okrzei 42"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Woli.
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z budową niezbędnej infrastruktury, adaptacją oraz zagospodarowaniem (...)
- Wymiana uszkodzonych stropów drewnianych w rejonie łazienek oraz wybranych pomieszczeń w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych - I etap
- "Adaptacja pomieszczeń na cele Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Młynarach".
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.