To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-05
Suwałki: Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do pomieszczeń lokalu przy ulicy Witosa 4 A w ramach projektu Interaktywne centra nauki i technologii MULTICENTRUM w Suwałkach i Grodnie dofinansowanego z Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013
Numer ogłoszenia: 121725 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101520 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna im. Marii Konopnickiej, ul. E. Plater 33A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0-87 5656246, faks 0-87 5656246.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Jednostka Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do pomieszczeń lokalu przy ulicy Witosa 4 A w ramach projektu Interaktywne centra nauki i technologii MULTICENTRUM w Suwałkach i Grodnie dofinansowanego z Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli i wyposażenia do pomieszczeń lokalu przy ulicy Witosa 4 A w ramach projektu Interaktywne centra nauki i technologii MULTICENTRUM w Suwałkach i Grodnie dofinansowanego z Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ Formularzu cenowym. 2.Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone meble i wyposażenie. 3.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek transport, rozładunek i montaż dostarczonych materiałów w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 4.Podane w załączniku nr 2 kolory poszczególnych mebli są kolorami orientacyjnymi. Ze względu na prawa autorskie do projektu wyposażenia wnętrza, przed zrealizowaniem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Pracownią Projektową PROJEKTOR poszczególne kolory mebli. 5.Miejsce realizacji zamówienia - dostawa, montaż mebli i wyposażenia do MULTICENTRUM przy ulicy Witosa 4 A, 16-400 Suwałki. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 6.Zamawiający wymaga aby dostarczone meble i wyposażenie spełniały wymagania pod względem BHP oraz posiadały Certyfikat higieniczności E-1. 7.Oferowane przedmioty muszą być nowe i spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w załączniku nr 2 do SIWZ. 8.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w w.w załącznikach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. 9.Zamówienia będą realizowane w ramach projektu Interaktywne centra nauki i technologii MULTICENTRUM w Suwałkach i Grodnie dofinansowanego z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa, Program Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013, Priorytet 1. Wzrost konkurencyjności obszaru przygranicznego, Działanie 1.1 Lepsze warunki dla przedsiębiorczości.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.12.00 - Siedziska teatralne 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.40.00 - Meble komputerowe 39.12.10.00 - Biurka i stoły 30.19.50.00 - Tablice 39.14.13.00 - Szafy 39.22.43.40 - Kosze 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienia będą realizowane w ramach projektu Interaktywne centra nauki i technologii MULTICENTRUM w Suwałkach i Grodnie dofinansowanego z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa, Program Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013, Priorytet 1. Wzrost konkurencyjności obszaru przygranicznego, Działanie 1.1 Lepsze warunki dla przedsiębiorczości..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Sp. z o.o., Aleja Solidarności 15, 15-751 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104026,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48181,56
Oferta z najniższą ceną: 48181,56 / Oferta z najwyższą ceną: 117907,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- DOSTAWA I WDROŻENIE INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA GMINY SUWAŁKI
- Wykonanie i montaż dioram i makiet oraz wydruk i montaż plansz w Muzeum Wigier w Starym Folwarku.
- Zakup i dostawa mięsa drobiowego oraz wędlin drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
- Dostawa oleju napędowego
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na rozbiórce i budowie systemu kładek i mostów nad doliną rzeki Czarna Hańcza
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa mebli na PGE Narodowy w Warszawie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DO STAROSTWA POWIATOWEGO W PUŁTUSKU W 2025 ROKU
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.