Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-01-23
Ogłoszenie nr 12179 - 2017 z dnia 2017-01-23 r.
Wyszków: Utrzymanie zieleni na ternie miasta Wyszkowa - kwietniki i rabaty
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wyszków, krajowy numer identyfikacyjny
52493800000, ul.
Aleja Róż
2,
07200
Wyszków, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
297 424 201, e-mail
gmina@wyszkow.pl, faks
297 424 209.
Adres strony internetowej (URL): www.wyszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
ww.wyszkow.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.wyszkow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
osobiście lub pocztą
Adres:
Urząd Miasta, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni na ternie miasta Wyszkowa - kwietniki i rabaty
Numer referencyjny: ZP.271.6.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na założeniu i pielęgnacji kwietników sezonowych - przygotowanie podłoża, oraz wykonanie nasadzeń roślin sezonowych na rabatach, w "murkach", wazach kwietnikowych, wiszących donicach oraz ich kompleksowa pielęgnacja. 1. Założenie kwietników rabatowych: Przygotowanie gruntu pod nasadzenia tj. usunięcie i wywiezienie warstwy wyjałowionego humusu, przekopanie i użyźnienie gruntu, nawiezienie ziemi urodzajnej, modelowanie rabat, podsianie trawą, wymianę ziemi w wazach. a) Zakup materiału roślinnego i obsadzenie rabat - sezon wiosenny- bratki duże, w pełni rozwinięte - 135 m2/32 szt/m2 : przy ulicach: - na placu przed budynkiem Urzędu Miejskiego- 34m2 ( w tym: herb Wyszkowa białe i czerwone - 19,4m2) - ul. Sikorskiego -rondo - 70 m2 oraz w wazach przy: - 31 m2 - ul. 3 Maja - 7 szt (okrągłe) - ul. Sowińskiego -11 Listopada) - 12 szt (okrągłe) - ul. Sowińskiego przy fontannie 6 szt (okrągłe) - ul. Pułtuska przy Sowińskiego 2 szt , Pułtuska przy Daszyńskiego 1 szt (podłużne) - ul. Prosta przy "Hutniku" 2 szt (podłużne) - ul. Joselewicza 7 szt (podłużne) zastosowany materiał ma być w pełni rozwinięty. b) Zakup materiału roślinnego i obsadzenie rabat - sezon letni - 377 m2 / 32 szt /m2 przy ulicach: Na placu przed budynkiem Urzędu Miejskiego - 34 m2 (herb Wyszkowa - 19,4 m2) białe i czerwone begonie stale kwitnące - 14,6 m 2 - pelargonia rabatowa- różne kolory, smagliczka ul. Dworcowa przy Matejki-23m2-aksamitka niska rozpierzchła o kwiatach pełnych, starzec, ul. Sowińskiego przy rondzie 30 m2 - begonia stale kwitnąca, smagliczka ul. Sowińskiego przy Prostej- 140 m2 ( w murkach - herb Wyszkowa)- begonie białe i czerwone ul. Sowińskiego (w murku w okolicy fontanny) -21m2 - szałwia, starzec ul. Sowińskiego ( w murku naprzeciw fontanny) - 11m2 - szałwia, starzec ul. Sowińskiego ( palisady) -48 m2- pelargonia rabatowa o kwiatach pełnych, na obrzeżach ipomea jasna i ciemna ul. Sikorskiego -rondo - 70m2, aksamitka niska rozpierzchła o kwiatach pełnych, starzec, c/ obsadzenie waz kwietnikowych - 410 szt - wazy okrągłe 25 szt - 10 szt/ 1 waza, wazy podłużne 20 szt - 8 szt /1 waza ul. 3 Maja - 7 szt (okrągłe) -begonia dragon, ipomea jasna i ciemna, surfinia ul. Sowińskiego -11 Listopada - 12 szt (okrągłe) - begonia dragon, ipomea jasna i ciemna, surfinia ul. Sowińskiego przy fontannie 6 szt (okrągłe) - begonia dragon lub sundarville czerwone, surfina ul. Pułtuska 2 szt, Pułtuska przy Daszyńskiego 1 szt, (podłużne) -nemesia Sunsatia Cherry on ice biało -różowe ul. Prosta przy "Hutniku" 2 szt (podłużne) pelargonia Tyrolska ( czerwona i różowa), trawa ozdobna ul. Joselewicza 7 szt (podłużne) - pelargonia rabatowa ( łososiowa) euphorbia -gipsówka, trawa ozdobna ul. 3 Maja przy parku 1 szt ) pelargonia rabatowa- różne kolory, euphorbia -gipsówka, trawa ozdobna Kamieńczyk 7 szt (podłużne) pelargonia rabatowa- różne kolory, euphorbia -gipsówka, trawa ozdobna d) Zakup materiału roślinnego, donic-uzupełnienie ziemią urodzajną wymieszaną z hydrożelem, obsadzenie kwiatami ozdobnymi: 102 donice - pelargonia Tyrolska lub pelargonie pełne zwisające (czerwone i różowe) po 3 szt w doniczce, euphorbia -gipsówka, lub trawa ozdobna . Zastosowany materiał ma być w pełni rozwinięty. Zawieszenie na istniejących uchwytach, umocowanych na słupach oświetlenia ulicznego przy ul. Pułtuskiej 18 latarni i ul. Gen. Wincentego Kowalskiego - 8 latarni, Sowińskiego przy fontannie 8 latarni ( 34 latarni po 3 uchwyty na każdej) . 2. Założenie kwietników rabatowych w Parku Ferdynanda Wazy przy ul. 3 Maja wg projektu nasadzeń: Przygotowanie gruntu pod nasadzenia tj. przekopanie i użyźnienie gruntu a) zakup materiału roślinnego i obsadzenie rabat - sezon wiosenny- 121,3m2 - bratek ogrodowy - 102,1 m2 - starzec popielaty - 19,2m2 b) zakup materiału roślinnego i obsadzenie rabat - sezon letni- 102,1 m2 - Paciorecznik (Canna) - 17,6 m2, - niecierpek - 16,8 m2 begonia stale kwitnąca - 67, 7 m2 3. Nasadzenie roślin cebulowych kwitnących wiosną - 70 m2/ 50 szt /m2- tulipany, żonkile, krokusy (z zabezpieczeniem podłoża siatką), 4. Pielęgnacja kwietników sezonowych na rabatach, w murkach i kwiatów w donicach i wazach- w Parku Karola Ferdynanda Wazy oraz w wieżach kwietnikowych ustawionych na Placu Wyzwolenia (obsadzonych kwiatami przez Zamawiającego) podlewanie - codzienne w zależności od potrzeb, zasilanie nawozami mineralnymi dostosowanymi do gatunku roślin, odchwaszczanie, obcinanie trawników przy rabatach, przycinanie i usuwanie przekwitniętych kwiatostanów i suchych liści, uzupełnianie sadzonek kwiatów w donicach, wazach i na rabatach, które zostały uszkodzone przez niewłaściwą pielęgnację ( z winy Wykonawcy) oraz zdewastowanych, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, likwidacja nasadzeń w tym: wykopanie roślin cebulowych i posadzenie z zabezpieczeniem siatką podłoża, i przygotowanie gruntu na okres zimowy, demontaż donic. Szacunkowe obmiary poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym. III. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia o Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. o W przypadku dwukrotnego stwierdzenia przez Zamawiającego nienależytego wykonania umowy, (potwierdzonego pisemnym wezwaniem Wykonawcy do świadczenia usługi zgodnie z przedmiotem zamówienia i SIWZ), Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy ( przez nienależyte wykonanie umowy należy rozumieć m. in. nie wykonanie prac w wyznaczonym terminie, bez należytej staranności tj. określonych standardów oraz niezgodnie z przedmiotem zamówienia). W przypadkach opisanych powyżej Zamawiający ma prawo nakazać zaprzestanie wykonywania usługi, powierzyć poprawienie lub dokończenie usługi objętą umową innym podmiotom na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. o Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia kontroli sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do stawienia się na wezwanie Zamawiającego w celu przeprowadzenia kontroli wykonywanych prac, niezwłocznie nie dłużej jednak niż w ciągu 2 godzin od powiadomienia telefonicznego potwierdzonego fax- em lub e-mailem. W przypadku braku możliwości kontaktu lub niezastosowanie się do wezwania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego wykonania czynności kontrolnych a zastrzeżenia Zamawiającego Wykonawca uznaje za uzasadnione. Podstawą do naliczenia kary umownej będzie protokół kontroli wykonania zamówienia sporządzony przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego przy udziale bądź w przypadku niestawienia się Wykonawcy, po powiadomieniu Wykonawcy). Kary mogą zostać potracone z faktury Wykonawcy za dany miesiąc oraz z zabezpieczenia należytego wykonania umowy. o Prace wykonywane będą każdorazowo po zleceniu przez Zamawiającego. Zlecenie zawierało będzie wskazanie miejsca, określenie rodzaju prac oraz termin wykonania - termin wykonania prac nie dłuższy niż 5 dni roboczych od daty otrzymania zlecenia, o Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do zgłoszenia wykonanych robót celem dokonania odbioru. o Wykonawca na wykonaną usługę wraz z dostarczonymi donicami, podłożem i kwiatami udziela gwarancji na okres trwania umowy. o Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza materiały, urządzenia, sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia tj. podstawowy sprzęt ogrodniczy (opryskiwacze, nożyce do cięcia, motyki, grabie, szpadle, sekatory, piły ręczne) oraz sprzęt do poboru, transportu wody i podlewania. o Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac w kamizelkach odblaskowych, zgodnie z obowiązującymi Przepisami BHP. o Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania umowy. o Częstotliwość wykonywania prac pielęgnacyjnych i porządkowych ma zapewnić stały estetyczny wygląd miasta i powinna być dostosowana do warunków atmosferycznych oraz pór roku. o Istnieje możliwość doboru innych roślin po akceptacji Zamawiającego. Klauzule społeczne: 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę min. 1 osobę wykonującą bezpośrednie czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1502 z późn. zm.) Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: a) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed przystąpieniem do realizacji usług, przedłoży Zamawiającemu informację na temat osób zatrudnionych na umowę o pracę, ze wskazaniem czynności, które dana osoba będzie wykonywała w zakresie realizacji zamówienia zgodnie z postanowieniem zawartym w niniejszym punkcie SIWZ, b) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, każdorazowo na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia (do wglądu) kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi bezpośrednie czynności w zakresie realizacji zamówienia. (* w przedłożonych kopiach umów informacje - dane wrażliwe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 powinny być anonimowe, nie podlega temu imię i nazwisko pracownika ) c) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu robót budowlanych/ usług - w terminie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z lit. b, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu robót budowlanych, d) W przypadku nieudokumentowania przez Wykonawcę, na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w lit. b, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu robót budowlanych/usług, są zatrudnieni przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę z postanowieniem w niniejszym punkcie SIWZ - Zamawiającemu przysługiwało będzie prawo naliczenia Wykonawcy kary umownej w wysokości 0,05 % wynagrodzenia brutto, wynikającego z pkt. 1.2 druku złożonej oferty, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w przedstawieniu dowodów zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu robót budowlanych/usług, zgodnie z zobowiązaniem wynikającym z niniejszego punktu SIWZ, e) Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy jeśli Wykonawca, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, o którym mowa w lit. b, nie udokumentuje, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu robót budowlanych, są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. 2. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
II.5) Główny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu robót budowlanych o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia. Wartość tych robót została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/10/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Doświadczenie Wykonawcy:
Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 usługę o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot zamówienia, polegającą na utrzymaniu, pielęgnacji zieleni poprzez nasadzenia i pielęgnację o wartości min. 50 000 zł, wykonywaną przez jeden sezon.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego, wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz wykonanych usług wg Formularza Nr 3.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty. 2. Formularz cenowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60.00 |
Termin płatności faktury | 40.00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) Zmiany w zakresie ceny zamówienia, jeśli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa w szczególności zmiany stawek podatku VAT, 2) Zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: a) w sytuacji, jeżeli z powodu warunków atmosferycznych wykonanie usług mogłoby grozić powstaniem szkody, b) potrzeby opóźnienia rozpoczęcia lub wstrzymania wykonywania usługi z przyczyn niezależnych od Zamawiającego np. przedłużającej się procedury przetargowej,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 03/02/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Oczyszczanie ulic i chodników na terenie miasta i gminy Wyszków
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta - pielęgnacja nasadzeń roślinnych
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie nasadzeń i pielęgnacji drzew i krzewów
- Bieżące utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Syców w roku 2025
- Cięcia pielęgnacyjne drzew i krzewów, zabiegi pielęgnacyjne drzew młodych oraz usuwanie drzew na terenie miasta i gminy Swarzędz
- Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Paulińska, Rydygiera, Jagiellończyka, Chrobrego we Wrocławiu.
- Wykonanie bezpiecznego i wygodnego dojścia pieszego i dojazdu rowerowego do ulicy Narwickiej ramach zadań z Budżetu Obywatelskiego.
- Utworzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych celem poprawy gospodarki odpadami w Pyskowicach
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.