To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-05
Łowicz: Dostawa zestawów używanych w przypadku nietrzymania moczu
Numer ogłoszenia: 121805 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108961 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Ułańska 28, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8375368 w. 250, faks 046 8375991.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów używanych w przypadku nietrzymania moczu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy kontraktu obejmuje dostarczanie do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu zestawów używanych w przypadku nietrzymania moczuwyrobów medycznych w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 4 do SIWZ zgodnie z zamówieniami cząstkowymi składanymi sukcesywnie przez okres 12 miesięcy. Przedmiot zamówienia składa się z 1 zadania: Zadanie nr 1: zestawy używane w przypadku nietrzymania moczu UWAGA! Dostawy winny być realizowane transportem Wykonawcy do magazynów Zamawiającego w Aptece Szpitalnej w godzinach od 8:00 do 15:00.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21 - Zestawy używane w przypadku nietrzymania moczu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa zestawów używanych w przypadku nietrzymania moczu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTER CONSULT MD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INTER CONSULT MD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- INTER CONSULT Sp.J. M. Sitek, D. Sitek, ul. Księdza Brzóski 94/18, 91-347 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26557,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26800,01
Oferta z najniższą ceną: 26800,01 / Oferta z najwyższą ceną: 30050,04
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- zorganizowanie i przeprowadzenie 10 dniowego wyjazdu terapeutycznego (9 noclegów) dla 26 osób zgodnie z założeniami projektu pn. "Rodzina z przyszłością".
- Adaptacja pracowni dla zawodów TT, TŻiUG, TF oraz adaptacja korytarza w ramach realizacji projektu pn.: "Zawodowcy z Reymonta - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSP nr 3 w Łowiczu"
więcej: przetargi w Łowiczu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.