To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-13
Warszawa: Świadczenie usług w zakresie obsługi biurowej - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 121822 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109752 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, Skwer Ks. Kard. Wyszyńskiego 9, 01-015 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 597 30 42, faks 22 597 31 86.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie obsługi biurowej - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie obsługi biurowej w ramach bieżących potrzeb Biura KRRiT.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.50.00.00 - 75.50.00.00 79.55.10.00 - Usługi komputerowego maszynopisania 79.52.10.00 - Usługi fotokopiowania 79.99.91.00 - Usługi skanowania 79.61.00.00 - (6) Zapewnianie usług personelu 79.99.52.00 - Usługi katalogowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Work Temps Elżbieta Baran, ul. Grażyny 15 lok. 201, 02-548 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114912,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 122967,33
Oferta z najniższą ceną: 122967,33 / Oferta z najwyższą ceną: 122967,33
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 23 maja 2015 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego, na Świadczenie usług w zakresie obsługi biurowej oraz infolinii (postępowanie znak ZP/2/GDB/2015), poprzez zamieszczenie na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej Zamawiającego ogłoszenia o zamówieniu w treści zgodnej z opublikowanym w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszeniem nr 2015/S 099-180275 z dnia 23 maja 2015 r. Postanowieniami Sekcji VI.3 pkt 2 ogłoszenia o zamówieniu oraz zapisami pkt 4.8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp do 50% wartości zamówienia podstawowego. Informacja w tym zakresie zawarta jest również w pkt 2.2 protokołu ZP postępowania przetargowego, w którym podano, iż wartość zamówienia ustalono na kwotę 2.754.259,20 zł wskazując jednocześnie, że w kwocie tej zawarta jest wartość przewidywanych zamówień uzupełniających ustalona na kwotę 918.086,40 zł. W wyniku przeprowadzonego przetargu wybrano najkorzystniejszą ofertę i w dniu 29 lipca 2015 r. zawarto umowę z wykonawcą Work Temps Elżbieta Baran, z siedzibą ul. Grażyny 15 lok. 201, 02-548 Warszawa. Przedmiotem zamówienia uzupełniającego są usługi w zakresie obsługi biurowej obejmujące: 1) obsługę korespondencji przychodzącej i będącej w dyspozycji Zamawiającego w zakresie wprowadzania danych do systemu Elektronicznego Obiegu Spraw i Dokumentów (system Zleceniodawcy dot. obiegu dokumentów, w skrócie EOSiD), łącznie ze skanowaniem dokumentów, 2) wykonywanie innych czynności biurowych na polecenie Zleceniodawcy, w tym: obsługę sekretarsko-asystencką, przygotowywanie pism i e-maili, obsługę urządzeń kopertujących, kserokopiarek, drukarek, faksów, bindownic i skanerów oraz kompletowanie, układanie, rozkładanie, opisywanie istniejącej dokumentacji Zleceniodawcy. Przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w umowie z dnia 29 lipca 2015 r. są usługi w zakresie obsługi biurowej oraz infolinii obejmujące swym zakresem czynności wymienione w pkt. 1 i 2 powyżej, a także obsługę infolinii, w ramach której Wykonawca zapewnia przeszkolonych pracowników do obsługi infolinii. W opisanym stanie rzeczy, zakres przedmiotowy zamówienia uzupełniającego zawiera się w zakresie przedmiotowym zamówienia podstawowego, a ponadto zamówienie uzupełniające będzie realizowane na takich samych zasadach jak zamówienie podstawowe określone w umowie z dnia 29 lipca 2015 r. Wobec powyższego, przedmiotowe zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/08/2025 Dostaw a stanowiska do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie z wymaganiami normy SDIP-27 level A
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Roboty budowlane w 2 Placówkach Opiekuńczo-Wychowawczych obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2 w Warszawie
- "Dostawa rękawic chirurgicznych sterylnych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
- "Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Warszawie według standardu FSC, wykonanie dwóch audytów okresowych oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem -powtórzenie"
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.