Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-06
Kwidzyn: Gotowość i usuwanie awarii instalacji gazowych i wodno-kanalizacyjnych w zasobie mieszkaniowym Gminy Miejskiej Kwidzyn zarządzanych przez Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 121858 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Mieszkaniowych Sp. z o.o., ul. Kościuszki 43, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 2614191, fax 055 2614197.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Gotowość i usuwanie awarii instalacji gazowych i wodno-kanalizacyjnych w zasobie mieszkaniowym Gminy Miejskiej Kwidzyn zarządzanych przez Zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług polegających na gotowości do usuwania awarii i jej skutków w godz. od 15:00 do 22:00 w dni robocze oraz w dni wolne (soboty, niedziele, święta) od 7:00 do 22:00 zakładając 287,5 godzin miesięcznie (wyliczenie godzin - średnio w skali całego roku) oraz w szczególnych przypadkach usuwania awarii i jej skutków po godz. 22:00 po otrzymaniu polecenia od Zarządu ZUM. Przybycie na miejsce awarii w przeciągu do 30.min. Naprawę poawaryjną instalacji gazowej lub wodno - kanalizacyjnej zakres zamówienia 14 000 < ZP < próg UE
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zaproszeni są Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217, Nr 227 poz.1658 z póź. zm.) zwanej dalej Pzp, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, c) złożą pisemną ofertę (na załączonym druku) d) Wykonawca nie może zlecić realizacji przedmiotu umowy podwykonawcom, e) akceptują wzór umowy przedstawiony na załączniku A do SIWZ f) w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym cza-sie wykonywał usługi zgodne z przedmiotem zamówienia, g) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy (na załączonym druku), b) oświadczenie wynikające z art. art. 22 ust 1 Pzp (złożone na formularzu ofertowym), c) oświadczenie, że podpisana zostanie umowa bez zmian w formie zaproponowanej przez Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem A do niniejszej specyfikacji (złożone na formularzu ofertowym), d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; e) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumen-ty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.. f) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na Załączniku nr 2 do SIWZ potwierdzony niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania sa-modzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w tym przede wszystkim uprawnienia o specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanych i instalacyjnych w zakresie sieci, gazowych i wodno - kanalizacyjnych). W przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 31.12.1994 r. również zaświadczenie lub decyzję Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane oraz aktual-ne zaświadczenia o przynależności tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa a także wypełnione w oryginale oświadczenie o podjęciu obowiązku kierownika budowy (druk do wypełnienia w załączeniu do SIWZ g) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowie-dzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zum.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Mieszkaniowych Sp. z o.o. ul. Kościuszki 43; 82 - 500 Kwidzyn pokój nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Zakład Usług Mieszkaniowych Sp. z o.o. ul. Kościuszki 43; 82 - 500 Kwidzyn pokój nr 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Konserwacje dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kwidzyn w 2025 roku z podziałem na II części.
- Usługa dostawy i montażu scen, usługa nagłośnienia scenicznego wraz z oświetleniem scenicznym oraz sprzętem multimedialnym podczas imprezy plenerowej Dni Kwidzyna 13-15 czerwca 2025 w Kwidzynie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3201G Tychnowy- Rakowiec, etap I odc. 0+074 - 1+686
- KBO - Budowa ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż rzeki Liwy
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa Gminy Kwidzyn"
- Budowa budynku administracyjno-biurowego Nadleśnictwa Kwidzyn wraz z infrastrukturą towarzyszącą II postępowanie.
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi naprawcze/usuwanie uszkodzeń i awarii w budynkach/nieruch. znajdujących się w zasobie SP w gospod. ZSMP i na terenie Os. Akademickiego "Przyjaźń", cz. 1 i cz. 2 w zakresie branży sanitarnej
- Usługa okresowej konserwacji oraz naprawa urządzeń transportu bliskiego w budynkach Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Warszawskiej
- Pełnienie dyżurów technicznych oraz utrzymanie w ciągłej sprawności technicznej urządzeń, instalacji i sieci we wszystkich budynkach oraz na terenie Szpitala im. Św. Rodziny
- Naprawa kotłów dwufunkcyjnych typu Vitopend 100 WHO oraz Vitodens 050 firmy Viessmann w budynkach mieszkalnych przy ul. Godebskiego 10, 12, 14 oraz Czwartaków 1 i 3 w Gdyni
- Usługa konserwacji instalacji sanitarnych w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. "Solidarności" 127 i ul. Kocjana 3 w Warszawie.
- Pogotowie awaryjne w budynkach i lokalach komunalnych, obiektach użyteczności publicznej administrowanych przez GTBS Sp. z o.o. oraz zasobach własnych
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.