Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-06
Tychy: Usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Urzędu Skarbowego w Tychach przy al. Niepodległosci 60 oraz konwojowanie i obsługa centrali telefonicznej - KAO /251/182/2008
Numer ogłoszenia: 121873 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Tychach, al. Niepodległości 60, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3251100, fax 032 3251159.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/tychy.htm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Urzędu Skarbowego w Tychach przy al. Niepodległosci 60 oraz konwojowanie i obsługa centrali telefonicznej - KAO /251/182/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na całodobowej ochronie obiektu - siedziby Urzędu Skarbowego w Tychach - budynek biurowy 7-mio kondygnacyjny - jednoobiektowy .Budynek Urzędu Skarbowego zajmuje powierzchnię gruntu 865 m2. Obiekt stanowi budynek podpiwniczony, siedmiokondygnacyjny, ( parter i 6 pięter , powyżej VI p. maszynownia dźwigu osobowego) o powierzchni całkowitej 3903,8 m2 . Obiekt musi być chroniony w sposób ciągły przez cały rok , również we wszystkie dni wolne od pracy, w systemie dwuzmianowym w ciągu każdej doby, przy jednoczesnym zapewnieniu reakcji grupy interwencyjnej w czasie do 10 minut, od powiadomienia pracownika ochrony. Ochronę Urzędu sprawować może jedynie koncesjonowany podmiot świadczący usługi w zakresie ochrony osób i mienia, spełniający wymogi określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ( tekst jednolity Dz U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm. ). Pracownicy ochrony przydzieleni do pracy w tut. Urzędzie, w przypadku udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego, mają bezwzględny obowiązek posiadania licencji pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia. Ochrona obiektu realizowana będzie zgodnie z postanowieniami Instrukcji Pełnienia Służby - zasady organizacji i wykonywania ochrony jednostki dla Urzędu Skarbowego w Tychach Świadczone usługi będą wykonywane: codziennie ( poniedziałek - piątek , sobota , niedziela i święta oraz dni wolne od pracy ) - całodobowo , przez jednego pracownika ochrony. Zadania dla pracowników ochrony ( ogólne ) : · strzeżenie przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia Urzędu, · ustalanie uprawnień do przebywania w ochranianych budynkach oraz legitymowanie osób, w celu ustalenia ich tożsamości, · wezwanie osób do opuszczenia ochranianych budynków w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na ich terenie albo stwierdzenia zakłócania porządku, · ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub nietykalności osobistej, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji, · stosowanie środków przymusu bezpośredniego, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. Nr 145, poz. 1221 z późniejszymi zmianami), w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na pracownika ochrony, · podejmowanie interwencji w razie zagrożenia mienia lub naruszenia porządku, bezpieczeństwa pracowników Zamawiającego lub petentów, · kontrola pomieszczeń i mienia ruchomego poprzez obchody wewnętrzne ze szczególnym uwzględnieniem miejsc narażonych na włamanie , zniszczenie, kradzież, sprawdzenie korytarzy i pomieszczeń ogólnodostępnych pod kątem: a. nie pozostania w obiekcie osób nieuprawnionych w szczególności po godzinach pracy urzędu; b. nie pozostawienia przedmiotów budzących podejrzenia wybuchu, pożaru itp.; c. czy nie występują objawy awarii wodociągowej lub grzewczej; · prowadzenie monitoringu polegającego na stałym dozorze sygnałów gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych chronionego obiektu i przesyłanych do siedziby Wykonawcy, · utrzymywanie łączności z centralą Wykonawcy oraz zapewnienia dodatkowej łączności poza liniami T.P. S.A. ( łączność radiowa lub łączność telefonii komórkowej ) w uzgodnieniu z Zamawiającym a w razie potrzeby - wezwanie grupy interwencyjnej. Czas reakcji grupy interwencyjnej od momentu jej powiadomienia wynosić będzie maksymalnie 10 minut, · niezwłoczne powiadamianie jednostek Policji w przypadku ujawnienia sytuacji uzasadniającej interwencję lub w przypadku podejrzenia popełnienia przestępstwa na terenie chronionych obiektów, w razie potrzeby wezwanie pogotowia , straży pożarnej , · współdziałanie ze służbami porządkowymi (ratowniczymi ), udzielenie informacji i pomocy przybyłym na miejsce funkcjonariuszom Policji, pogotowiu, straży pożarnej, · udzielanie pierwszej pomocy poszkodowanym, · wydawanie i przyjmowanie kluczy zgodnie z ustaloną procedurą, · udzielanie informacji o godzinach pracy Urzędu Skarbowego i lokalizacji poszczególnych komórek organizacyjnych w budynku, · obsługa urządzeń ( sygnalizacja alarmowa i p-pożarowa) znajdujących się na portierni, · powiadomieniu wyznaczonych pracowników Zamawiającego ( zgodnie z ustaloną procedurą ) w przypadku ujawnienia nieprawidłowości w funkcjonowaniu jednostki chronionej w zakresie bezpieczeństwa obiektu , · kontrola zamknięcia i zaplombowania pomieszczeń w chronionych budynkach po godzinach pracy, sprawdzenie zamknięcia drzwi głównych, · wykonanie zadań punktu ostrzegania i alarmowania pracowników Urzędu (w razie zaistnienia zagrożeń urzędu), wspomaganie akcji ewakuacyjnej na wypadek zagrożenia, sprawdzenie drożności dróg ewakuacyjnych, sprawdzenie stanu zabezpieczeń przeciwpożarowych, · bieżące prowadzenie dokumentacji zgodnie z Instrukcją pełnienia służby w szczególności Książki Służby, · pełnienie służby zgodnie z Instrukcjami , będącymi załącznikami do Planu Ochrony Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do : a) jednolitego umundurowania pracowników ochrony fizycznej pełniących służbę w obiekcie tut. Urzędu, w uzgodnieniu z Zamawiającym, b) wyposażenia pracowników ochrony fizycznej w środki przymusu bezpośredniego w rozumieniu przepisów ustawy o ochronie osób i mienia oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym, c) oznakowania obiektu Zamawiającego , d) okresowego kierowania do ochrony obiektu drugiego pracownika ochrony, na zgłoszone żądanie Zamawiającego, w związku z okolicznościami wskazującymi na zwiększone ryzyko zagrożeń, e) posiadania poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone dla osób biorących udział w wykonaniu zamówienia , mających dostęp do informacji chronionych zgodnie z ustawą z dnia z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych ( tekst jednolity z 2005r Dz.U. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.) Konwojowanie wartości pieniężnych Konwojowanie wartości pieniężnych ma być dokonywane przez dodatkowych pracowników ochrony grupy konwojującej, niezależnych od pracowników pełniących w tym czasie służbę w chronionym obiekcie. Pracownicy konwoju i pojazd ( środek transportu wykonawcy) do konwojowania wartości pieniężnych muszą być wyposażeni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - winni spełniać wymogi w zakresie realizowanych konwojów, określone w rozporządzeniu MSWiA z dnia 14 października 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. z 1998 r. Nr 129, poz. 858 z późniejszymi zmianami ). 1) Zakresem wykonywania w/w usługi jest: a) przyjmowanie z kasy Urzędu Skarbowego zamkniętych i zapieczętowanych pakietów z gotówką lub innymi wartościami pieniężnymi, po powiadomieniu przez kasjera za pośrednictwem pracowników ochrony, b) transport oraz ochrona podczas transportu pakietów depozytów : · konwojowanie odbywać będzie się dni robocze - raz dziennie - w godzinach pracy Urzędu po trasie (w granicach miasta Tychy) liczącej łącznie do kilkuset metrów w dwie strony (Urząd - Bank, Bank - Urząd), · jednorazowy transport wartości pieniężnych nie będzie przekraczał 1 jednostki obliczeniowej w rozumieniu z w/w rozporządzenia, · pod pojęciem wartości pieniężnych podlegających ochronie rozumieć należy: znaki pieniężne, papiery wartościowe ; weksle i czeki oraz inne dokumenty zastępujące gotówkę, · planowe konwoje Wykonawca będzie realizował na podstawie otrzymanych za pośrednictwem odpowiedzialnego pracownika Zamawiającego zleceń, · pozaplanowe ( doraźne ) konwoje realizowane będą w ciągu 3 godzin od momentu otrzymania zlecenia, c) doręczenie otrzymanych pakietów (depozytów )do banku w Tychach w imieniu i na rzecz Naczelnika Urzędu Skarbowego w Tychach . Wykonawca zobowiązany jest do : a) zapewnienia zestawu konwojowego zgodnie z wymogami zawartymi rozporządzeniu M S W i A z dnia 14 października 1998r. ( Dz.U. z 1998 nr 129 poz. 858 ze zm.) w składzie : · pojazd przystosowany do przewozu gotówki stanowiących własność Wykonawcy, · uzbrojonych i wyposażonych konwojentów. b) posiadania przez okres obowiązywania umowy polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody związane z wykonywana działalnością gospodarczą wyrządzone Zamawiającemu oraz osobom trzecim przy wykonywaniu usług, w tym ubezpieczenie konwojowanych wartości pieniężnych, c) zapewnienia ochrony wartości pieniężnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. ochronie osób i mienia (Dz.U. z 1997r. Nr 114, poz. 740 z póżn. zm.) oraz rozporządzenia MSWiA z dnia 14.10.1998r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne ( Dz.U. z 1998r. Nr 129, poz. 858 z późn. zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1. częstszego dokonywania konwojów, zmiany (przesunięcie) godzin oraz dni dokonywania konwoju ( np. w dni wolne od pracy ) - po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy. 2. zmiany siedziby banku w trakcie trwania umowy z zastrzeżeniem, iż nie zmieni się wówczas cena za 1 konwój, nawet jeśli ulegnie zmianie łączna ilość kilometrów trasy konwoju (w granicach miasta Tychy), 3. wyłączenia usług konwojowania wartości pieniężnych /depozytów/ w czasie trwania realizacji umowy za uprzednim powiadomieniem Wykonawcy. Obsługa centrali telefonicznej Praca ma być wykonywana przez jednego pracownika (niezależnie od pracownika pełniącego w tym czasie ochronę fizyczną obiektu) przeszkolonego w zakresie obsługi centrali telefonicznej . Obsługa centrali telefonicznej realizowana będzie w godzinach pracy Urzędu. Zadaniem pracownika jest zapewnienie sprawnej obsługi centrali telefonicznej (do czego niezbędna jest znajomość organizacji urzędu skarbowego i spraw załatwianych przez poszczególne komórki organizacyjne ) poprzez łączenie przychodzących i wychodzących rozmów telefonicznych (tj. łączenie abonentów zewnętrznych z pracownikami oraz pracowników z abonentami zewnętrznymi). Pracownik obsługujący centralę telefoniczna zobowiązany jest do utrzymywania łączności z pracownikiem ochrony podczas obchodów w obrębie obiektu chronionego. W przypadkach (nieobecności) przebywania pracownika obsługującego centralę telefoniczną na urlopie, zwolnieniu lekarskim, itp., Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości obsługi centrali telefonicznej poprzez wyznaczenie innego pracownika. Świadczone usługi będą wykonywane : a) wtorek, środa, czwartek , piątek w godzinach od 7.00 do 15.00 , b) poniedziałek, w godzinach od 7.00 do 18.00 , c) w inne dni (np. wolne od pracy) - po uprzednim powiadomieniu. W trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian godzin pracy (np. wydłużenie, skrócenie) o czym Wykonawca zostanie powiadomiony ze stosownym wyprzedzeniem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 60.12.21.60 - Usługi transportu chronionego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu , na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, wymaganych zgodnie z pkt 7 SIWZ. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy ( w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności - ochrony osób i mienia, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia) , każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty : 1) koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia (zgodnie z przepisami ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 02.07.2004r. - Dz. U. z 2004 r. Nr 173, poz. 1807 z późn. zm. oraz ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997r. - Dz. U. Nr 145. z 2005r. poz.1221 z późn. zm.) wraz z licencją drugiego stopnia zgodnie z art. 17 ustawy o ochronie osób i mienia. W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowny dokument dostarczy każdy z Wykonawców, dokument potwierdza za zgodność z oryginałem . Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru podmiotów gospodarczych (np. Krajowy Rejestr Sądowy) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowny dokument dostarczy każdy z Wykonawców, dokument potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy. W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia odpisów z właściwego rejestru albo aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej na każdego ze wspólników osobno. 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokument potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokument potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy. 5) oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i nie podlega wykluczeniu ( Załącznik nr 3 do SIWZ ).W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk złoży i podpisze osobno każdy z Wykonawców), 6) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat doświadczenia zawodowego, ich kwalifikacji zawodowych ( posiadanie licencji I stopnia przez pracowników ochrony przydzielonych do wykonywania usług dla Zamawiającego oraz posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa na poziome zastrzeżone ), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 7) wykaz wykonanych ( lub wykonywanych ) usług w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 4 do SIWZ ) , 8) informację na temat aktualnej liczby zatrudnionych pracowników posiadających : a) licencję I stopnia , b) licencję II stopnia , c) poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji objętych klauzulą zastrzeżone , 9) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia, w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł. W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowny dokument dostarczy każdy z Wykonawców; dokument potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy. 10) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowny dokument dostarczy każdy z Wykonawców, dokument potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy. W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia odpisów z właściwych zaświadczeń na każdego ze wspólników osobno oraz na spółkę cywilną. 11) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. doświadczenie i przygotowanie zawodowe wykonawcy - 10
- 3. certyfikat jakości - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/tychy.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Tychach , 43-100 Tychy , al. Niepodległości 60 , pok. 303 III piętro ..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Tychach al. Niepodległości 60 , III pietro pok. 303.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont i modernizacja alejek w Parku Miejskim Solidarności w Tychach - II Postępowanie
- Wymiana okna na okno przeciwpożarowe w pomieszczeniu znajdującym się w siedzibie komórki administracyjnej MZBM, tj. Rejonu Obsługi Mieszkańców nr III położonego przy ul. Cyganerii 43 w Tychach
- Dostawa przełączników sieciowych
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania:"Remont parkietu głównego boiska na Hali Sportowej przy al. Piłsudskiego w Tychach"
- Wzmocnienie skarp składowiska odpadów
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM IV
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach biurowych i muzealnych należących do Instytutu Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego w Warszawie w podziale na 3 części
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- Ochrona osób i mienia w obiektach Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy
- Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.